AndroidHealthClinic

Teeuwen POWNED Halal-tuthola's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben alleen ongelovig, dus op dat punt ben ik slimmer dan alle gelovigen.

Helemaal mee eens, in iets gaan geloven waarvan niemand kan zeggen of het er ook werkelijk is net als het geloven in aliens. Die zien we toch ook voor gek aan, ik geloof wel dat er ergens anders iets is en dat er na het leven op aarde ook wel iets zal zijn. Maar kan ik een keuze maken wat er zou zijn, ik kan hoogstens gokken of hopen. Ik ga niet heel mijn leven wijden aan een geloof, dan kun je net zo goed zeggen, ik zet alles wat ik bezit op 15 bij roullete omdat ik geloof dat hij daar op zal vallen.

Dus als je het zo bekijkt, is iedere gelovige dom. Maar dat komt ook omdat ze gewoon bang zijn voor de dood en hopen dat er iets is.

Vooral als je gaat moorden om iets waarvan je niet eens weet of het er is, waardoor moord vanuit geloof dus altijd zwaar strafbaar is. Ook al heeft degene het zwaarst gepleegde misdaag begaan.

Ik vertel een zin aan iemand, die vertelt het weer aan Henk, hij weer aan Sjaak, hij weer aan Truus, zei weer aan Piet, hij weer aan Sjan, zei weer aan Corrie, zei wie aan Pieter, hij weer aan Hendrik, en nog eens 10 personen. Hoeveel klopt er van de zin nog?

Nou, zoveel klopt er ook van de geloven, koran, bijbel en ga zo maar door.
 
Die teeuwen heeft gewoon lak aan de dommigheid van de mens, dergelijk superioriteitsgevoel kan ik wel smaken :).
Dit laat weer blijken hoe achterlijk de gemiddelde mens is, iedereen heeft de waarheid in pacht en dat is de reden dat democratie heeft afgedaan, ze zouden beter iedereen heropvoeden, want de Hollandse samenleving is zijn eigen ruiten aan het insmijten.
 
Helemaal mee eens, in iets gaan geloven waarvan niemand kan zeggen of het er ook werkelijk is net als het geloven in aliens. Die zien we toch ook voor gek aan, ik geloof wel dat er ergens anders iets is en dat er na het leven op aarde ook wel iets zal zijn. Maar kan ik een keuze maken wat er zou zijn, ik kan hoogstens gokken of hopen. Ik ga niet heel mijn leven wijden aan een geloof, dan kun je net zo goed zeggen, ik zet alles wat ik bezit op 15 bij roullete omdat ik geloof dat hij daar op zal vallen.

Dus als je het zo bekijkt, is iedere gelovige dom. Maar dat komt ook omdat ze gewoon bang zijn voor de dood en hopen dat er iets is.

Vooral als je gaat moorden om iets waarvan je niet eens weet of het er is, waardoor moord vanuit geloof dus altijd zwaar strafbaar is. Ook al heeft degene het zwaarst gepleegde misdaag begaan.

Ik vertel een zin aan iemand, die vertelt het weer aan Henk, hij weer aan Sjaak, hij weer aan Truus, zei weer aan Piet, hij weer aan Sjan, zei weer aan Corrie, zei wie aan Pieter, hij weer aan Hendrik, en nog eens 10 personen. Hoeveel klopt er van de zin nog?

Nou, zoveel klopt er ook van de geloven, koran, bijbel en ga zo maar door.

Dan ben je geen haar beter dan een molism fundi, geloven in leven na de dood is so 11ste eeuw.
 
Helemaal mee eens, in iets gaan geloven waarvan niemand kan zeggen of het er ook werkelijk is net als het geloven in aliens. Die zien we toch ook voor gek aan, ik geloof wel dat er ergens anders iets is en dat er na het leven op aarde ook wel iets zal zijn. Maar kan ik een keuze maken wat er zou zijn, ik kan hoogstens gokken of hopen. Ik ga niet heel mijn leven wijden aan een geloof, dan kun je net zo goed zeggen, ik zet alles wat ik bezit op 15 bij roullete omdat ik geloof dat hij daar op zal vallen.

Dus als je het zo bekijkt, is iedere gelovige dom. Maar dat komt ook omdat ze gewoon bang zijn voor de dood en hopen dat er iets is.

Vooral als je gaat moorden om iets waarvan je niet eens weet of het er is, waardoor moord vanuit geloof dus altijd zwaar strafbaar is. Ook al heeft degene het zwaarst gepleegde misdaag begaan.
Ik vertel een zin aan iemand, die vertelt het weer aan Henk, hij weer aan Sjaak, hij weer aan Truus, zei weer aan Piet, hij weer aan Sjan, zei weer aan Corrie, zei wie aan Pieter, hij weer aan Hendrik, en nog eens 10 personen. Hoeveel klopt er van de zin nog?

Nou, zoveel klopt er ook van de geloven, koran, bijbel en ga zo maar door.

:bow: :bow: :bow:
 
Zevenenzeventig maagen zijn daarvoor nodig! :D

Ik hoop voor ze dat het mannelijke maagden zijn.:verneder::evil2:

Maar kom op zeg, hoe kan je nou neuqen als je lichaam opgeblazen is en je alleen een ziel hebt.
 
Ik hoop voor ze dat het mannelijke maagden zijn.:verneder::evil2:

Maar kom op zeg, hoe kan je nou neuqen als je lichaam opgeblazen is en je alleen een ziel hebt.

dan kan je je inderdaad alleen nog maar laten ppen
 
Geloof is gebaseerd op angst...... En bang zijn is het laatste wat je moet zijn om te kunnen leven...... M.a.w. gelovigen hebben geen leven..
 
Samira Dahri, moslima in boerka uit boerka en bimbos
Docente Economie aan de Universiteit,
Mijn neef, laaste jaars master psychologie en nog steeds toegewijd moslim
lijkt me niet zo dom ofwel?

Je studie capaciteiten heeft niks met intelligentie te maken.
Van mij part leer je alle boeken uit de bieb uit je hoofd ...(vooral dan)dan nog steeds geloven in een god & of goden....nou dan ben je toch wel erg dom of je wil gewoon dwars & eigenwijs doen.
Iedereen kan na gaan dat als je 6 bent geweest dat soort shit niet meer voor werkelijkheid hoort te aanschouwen.
 
Laatst bewerkt:
Je studie capaciteiten heeft niks met intelligentie te maken.


Ik kan me niet voorstellen dat ze totaal niets met elkaar te maken hebben, een studie volgen vergt in veel gevallen ook wel wat meer dan makkelijk hele boeken uit je hoofd leren, de meeste studies vragen ook wel meer dan simpelweg boekenkennis te kunnen navertellen/schrijven.
 
Hele boeken uit je hoofd leren , na vertellen ,schrijven is knap ja ... niet perse intelligent.
Er zijn ook mensen die de koran of de bijbel uit hun hoofd kennen .....ik bedoel maar.
 
Laatst bewerkt:
Owja?
Je vergeet President bush, die in totaal meer mensen gedood heeft met zn leger dan alle terroristen bij elkaar
De oorlog die Bush begonnen is/ doen ontstaan heeft, heeft terroristen meer moorden doen begaan, zijn soldaten proberen juist zo weinig mogelijk burgerslachtoffers te maken. Het zijn dus wéér de terroristen die verantwoordelijk zijn dit dodental.

Ik heb dit al eens opgemerkt maar blijkbaar zie je dit niet in of wil je dit niet inzien. Bush wilde vrede in het Midden -Oosten (ja om handel van olie makkelijker te maken, akkoord). Door de taliban te verzwakken en door een dictator te geven wat hij verdiende. En nu ga jij zeggen dat hij meer mensen gedood heeft dan terroristen? Zie je zelf nu niet in hoe dat kant noch wal raakt?
 
Die terroristen zijn er niet zonder reden vrind

Dat is het enge.

Als een oorlog of onderdrukking altijd zou aanleiding zou geven tot een reactie met zeer grof geweld, zou de reactie op de chinese onderdrukking een reactie van immens geweld onder boeddhisten moeten hebben ontketend. 1.000.000 slachtoffers uit een periode van dik 50 jaar. (ik heb deze informatie uit een lezing van Sam Harris)
De oorzaak zou een oorlog kunnen zijn. De reden is dat de islam, samen met nog twee geloven een extreme BRON van geweld is. Ook al lijkt de bovenlaag zoetsappig.
YouTube - Sam Harris - End of Faith (1 of 4)
(deel 1 van 4, zoek maar ff youtube)

Valt mij iedere keer weer op wat voor intelligentie die Hans Teeuwen eigenlijk wel heeft...

Ik hoop niet dat je voor die overtuigingen erg intellignet hoeft te zijn. Maar als cynische scherpheid een vorm van intelligentie is, heb ik Hans Teeuwen zojuist extreem begaafd gezien.

Prachtig. Hij maakt gehakt van die meiden. Komt een beetje zenuwachtig over en het in de fik steken van die 'spijker' was wat over the top misschien, maar goed.
Serieus, wat een bimbo's.

Dit is overigens het beste wat ik ooit van Hans Teeuwen heb gezien. Als zijn volgende show van eenzelfde caliber is, moet ik aan de zuurstof om 'em te overleven. :D
 
Nee dat komt gewoon door de krijgshaftige inslag van de islam die je eruit kan halen als het nodig is BuilderB
En dat filmpje hoef ik niet te zien, das gewoon propaganda tegen gelovigen, kijk ze dan zitten allemaal plannen hoe ze het geloof ten val kunnen brengen
 
Ha fijn, weer een discussie. :)

Iedereen moet geloven wat hij/zij wil, leven en laten leven; als iemand kracht put uit een geloof -> good for him! Gelovigen moeten alleen niet overdrijven (tot in het extremistische/fundamentalistische), het geloof niet proberen op te dringen aan niet-gelovigen en elkaar niet controleren op 'slechte' dingen (wat moslims dus vaak wel doen, de sociale controle is enorm, vreselijk lijkt me dat).

Oh ja, en inderdaad: mensen moeten zich niet zo snel aangesproken en beledigd voelen. Neem het leven wat minder serieus. Ik weet niet meer wie het hier ergens postte, maar die zei dat moslims zichzelf en het leven veel te serieus nemen en daar ben ik het volkomen mee eens.
 
Nee dat komt gewoon door de krijgshaftige inslag van de islam die je eruit kan halen als het nodig is BuilderB
En dat filmpje hoef ik niet te zien, das gewoon propaganda tegen gelovigen, kijk ze dan zitten allemaal plannen hoe ze het geloof ten val kunnen brengen

Propoganda tegen gelovigen?
Geloof ten val brengen?

:D

Als jij denkt dat één enkele cabaretier een geloof ten onder kan brengen, ben je naïef bezig. Ook al wil je doen voorkomen in eerdere posts van jezelf, dat Hans alleen een schreeuwert is en maar wat roept, voel je je toch kennelijk in een hoekje gedrukt. Moeilijk he, de waarheid onder ogen zien?

Als mensen zoals Teeuwen niet mag zeggen wat die vind, zijn vrijheid van meningsuiting afneemt, kan je gelijk onze democratische stelsel de prullenbak inflikkeren en een dictatuur starten. Ja man, dan ziet alles er een stuk beter uit. Dat bewijst de geschiedenis zich wel. :thumbs:

Moslims zeggen toch ook dat homocoïtusualiteit een zonde is? Dat is geen belediging? Waarom steeds dat hypocriete gelul?

De wereld zou een stuk mooier zijn, zonder enige vorm van religie.
 
Back
Naar boven