AndroidHealthClinic

Het GROTE Gitaren topic.

Bezoekers in dit topic

K*t man, vandaag naar een grote gitaarwinkel geweest, maar alles kost daar echt superveel geld, echt niet te doen. De meeste gitaren die ik mooi vond waren € 1000+
ben uiteindelijk naar huis gegaan met een gitaarriem :roflol: (had wel 1 nodig though)

Nog een vraagje, zo'n basic effect op zo'n pedaaltje (bv http://www.yerasov.ru/images/big/effect_fc1.jpg ) Hoeveel kost zoiets ongeveer? Want in die winkel was het goedkoopste 55 euro, terwijl andere effectjes tot boven de 200 opliepen :eek:

Pak een pedaal van Boss, laat de vingers van Digitech ;) .
 
Ik wou dat ik gitaar speelde, ik wil steeds een gitaar (starterspakket incl. versterker) kopen, en les nemen, maar het komt er eigenlijk nooit van. :(

Vind 't zo cool!!
 
Ik wou dat ik gitaar speelde, ik wil steeds een gitaar (starterspakket incl. versterker) kopen, en les nemen, maar het komt er eigenlijk nooit van. :(

Vind 't zo cool!!

gewoon doen :thumb:
hou er wel rekening mee dat als je het een beetje goed wil kunnen het een heel tijdrovende hobby is.
alle dagen oefenen dus...
 
gewoon doen :thumb:
hou er wel rekening mee dat als je het een beetje goed wil kunnen het een heel tijdrovende hobby is.
alle dagen oefenen dus...

ik heb ook nooit les genomen, meeste muziek heb je geen les voor nodig om te kunnen spelen, alleen veel oefening voor die echt snelle solo's :)

als je echt akkoorden wilt leren moet je wel les nemen ;x

maar ik speel over het algemeen metal dus no problemo.
 
Zit er ook iemand in een bandje?? (Of heeft gezeten.)
 
Zit er ook iemand in een bandje?? (Of heeft gezeten.)
Ik speel in een band ja, vanaf we enkele degelijke liedjes online hebben staan zal ik eens de myspace plaatsen dan. Is wel redelijk rustige muziek, je moet ervan houden.
 
Ik wou dat ik gitaar speelde, ik wil steeds een gitaar (starterspakket incl. versterker) kopen, en les nemen, maar het komt er eigenlijk nooit van. :(

Vind 't zo cool!!
Ik heb mij ook zo'n starterspakket aangeschaft; was ergens op ebay voor 150 euro gitaar + zak + riem + reservesnaren + plectrums + kabel + amp (10 watt) en was prima om mee te beginnen. Heb 2 cursussen van 10 lessen gevolgd om wat de basic akkoorden te leren en de rest wat op mezelf geleerd. Als je het echt wil doen, ga ervoor! van uitstel komt afstel
 
hebben jullie ook dat de dag nadat je je biceps hebt getraind, gitaar spelen een stuk minder leuk is :) vooral snelle riffs. Ik krijg zon kramp in mijn rechter bicep dan.
 
hebben jullie ook dat de dag nadat je je biceps hebt getraind, gitaar spelen een stuk minder leuk is :) vooral snelle riffs. Ik krijg zon kramp in mijn rechter bicep dan.
ja soms, krijg ook soms kramp in m'n trap/schouder, maar dat is waarschijnlijk omdat ik zo spastisch speel
 
ja soms, krijg ook soms kramp in m'n trap/schouder, maar dat is waarschijnlijk omdat ik zo spastisch speel

heb ik alleen als ik teveel over mijn gitaar leun.
 
ik heb ook nooit les genomen, meeste muziek heb je geen les voor nodig om te kunnen spelen, alleen veel oefening voor die echt snelle solo's :)

als je echt akkoorden wilt leren moet je wel les nemen ;x

maar ik speel over het algemeen metal dus no problemo.

sam here ;)

Zit er ook iemand in een bandje?? (Of heeft gezeten.)

ik was vroeger zanger (schreeuwer) van dienst :cool:
 
hebben jullie ook dat de dag nadat je je biceps hebt getraind, gitaar spelen een stuk minder leuk is :) vooral snelle riffs. Ik krijg zon kramp in mijn rechter bicep dan.

idd en zeker als je (snelle) trash speelt is lichte kramp in de arm en vingers nooit veraf :D

headbang.gif
 
Ik speel in een band ja, vanaf we enkele degelijke liedjes online hebben staan zal ik eens de myspace plaatsen dan. Is wel redelijk rustige muziek, je moet ervan houden.

Ben eerlijk gezegd niet zo van de rustige muziek maar ben wel heel benieuwd!! :)

Post over een tijdje de MySpace maar ja, ik zal je eraan helpen herinneren!!

Ik heb mij ook zo'n starterspakket aangeschaft; was ergens op ebay voor 150 euro gitaar + zak + riem + reservesnaren + plectrums + kabel + amp (10 watt) en was prima om mee te beginnen. Heb 2 cursussen van 10 lessen gevolgd om wat de basic akkoorden te leren en de rest wat op mezelf geleerd. Als je het echt wil doen, ga ervoor! van uitstel komt afstel

I know. :(
 
Digitech is stukken duurder, voor minder kwaliteit, maar hey dat is mijn mening ;) .

alleszins goed om weten :)
heb ook enkel nog maar ervaring met digitech en line6- stuff en ben er wel best tevreden over.
zal dit weekend eens bij mijn gebuur binnenlopen om zijn boss-pedaaltjes eens te testen, die heeft veel meer en zwaardere shizzle dan ik ;)
 
Jaar geleden besteld;naar mijn zin laten maken. Vanmorgen in de bus. Ben er tevreden mee:) Niemand heeft deze:)
4vgtix1.jpg

btw merauder hoe wast op Ieperfest?
Kwas veel te laat om jullie op t vroege uur te zien. Ma t komt er wel es van!
 
Back
Naar boven