Fitness Seller

Voeding kale per 28-8-07 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kwark is zeker het zelfde verhaal (vocht vast houden) of heb je een andere reden waarom je cottage cheese neemt ipv kwark?

Lekkerder, maar vooral enorm veel calcium, weinig lactose en traag opneembaar.

is die pang vis een beetje te eten?

wat kost dat eigenlijk?

ik zit nu op koolvis maar een beetje variatie kan geen kwaad.

Pangasius filet is veeeeeel lekkerder dan koolvis. Hele zachte vis. En lekker! Bij de appie heijn koop ik deze voor 4,99 dacht ik. 750 grammetjes.
 
Lekkerder, maar vooral enorm veel calcium, weinig lactose en traag opneembaar.



Pangasius filet is veeeeeel lekkerder dan koolvis. Hele zachte vis. En lekker! Bij de appie heijn koop ik deze voor 4,99 dacht ik. 750 grammetjes.

4,65 voor 'n kilo in de ALDI ;)
 
hmmm echt? Dan ga ik eens kijken :D thanks
 
Heh, ik bedenk nu net dat 't ook 5,65 zou kunnen zijn per kg, maar eender hoe, tblijft nog goedkoper dan 4,99 per 750g :o

Ik laat ze wel ontdooien in de frigo de dag ervoor, omdat je pan anders direct onder water staat als je ze direct klaarmaakt.
 
Net schema moet ik zeggen!Ik heb precies hetzelfde gehad lekker bulken op 5000-6000kcal maakt je sterk als een beer en je groeit als kool maar je wordt ook zo vet als bagger.Ik ga over een maandje of 2 ook rustig opbouwen.
 
Heh, ik bedenk nu net dat 't ook 5,65 zou kunnen zijn per kg, maar eender hoe, tblijft nog goedkoper dan 4,99 per 750g :o

Ik laat ze wel ontdooien in de frigo de dag ervoor, omdat je pan anders direct onder water staat als je ze direct klaarmaakt.

Doe een deksel op de pan. Dan stoom je de filets lekker gaar ;)
 
Wat is dat voor tonijn in maaltijd 2? Want 41 gr eiwit voor 150 gr tonijn vind ik aardig wat.
 
Laatst bewerkt:
Wat is dat voor tonijn in maaltijd 2? Want 41 gr eiwit voor 150 gr tonijn vind ik aardig wat.

Ik heb de waarden van de kcal lijst van snoopy's gehaald. Mijn tonijn heeft 27gram eiwit per 100 gram als ik het goed heb. Weet even niet welk merk, moet ik thuis even kijken.
 
Mooi schema in elk geval :) Vandaag nog de Pangasiusfilet gegeten van de aldi. (op de zak staat een recept, zeker een aanrader :))
 
hey hoe doe jij dat eigenlijk op je werk?
En wt zeggen je collega's ervan
 
Wij hebben een beetje dezelfde carriere doorgemaakt Kale. :D Van dat zware bulken wordt je motivatie niet driftiger als je jezelf in de spiegel ziet, ookal weet je wat eronder zit.

Eenmaal weer droog met massa wil je vanaf dat uitgangspunt ook doorgaan.

IMO moet je de eerste keer wel zwaar bulken omdat dat een bonk ruwe massa neerzet, als je dat eenmaal gepoleisd hebt kun je vanaf daar veel makkelijker clean gainen. Zonder aanvangende massa gaat dat veel minder effectief.

Maar dat cutten wil je niet nog eens meemaken als je het eenmaal ondervonden hebt. Alleen je eerste keer breng je zoiets op. En je wilt ook eens in je leven echt groot zijn gevoeld hebben. ;)
 
Overigens ben ik nu ook voorstander van wat minder maaltijden maar meer in 1 keer. En drink een liter water tussen elke maaltijd, je zult versteld staan hoe belangrijk dat is voor opnname van eiwit. Met droge bek /carb/eiwit maaltijd nuttigen kan wel 20% minder efficient zijn.
 
Het is grappig om te zien hoe een jaartje of 2 a 3 geleden de algehele trend op DBB was om te knallen met schema's van 4000 a 5000 kcals en vaak nog meer. Iedereen was zich de hele dag klem aan't eten. Volgens mij is 95% van de gasten daarop terug gekomen na hun eerste succesvolle cutting periode. Die extreme bulk shit is leuk als je net begint met trainen en een ecto bent met 5% vet om zo in je eerste jaar ff 15 a 20 kg aan te komen. Maar als je nu emaal wat kwaliteitsmassa hebt is het nergens goed voor.

Verder mooi schema KaLe. Hoe ga jij eigenlijk om met je drink gedrag? 1 keer per week unlimited? Of verschilt het van priode tot periode?
 
Als je het niet goed doet, zit je met de gebakken peren van die trend. Want wil het werken, moet je echt strikt zijn en geleidelijk terug, want als het gat te groot is tussen omvang verlies en hoeveelheid huid, past die huid zich niet aan tot nauwelijks. Bij kleine stappen wel. Zodra je een weekje uit je routine bent onder het cutten van zo'n major bulk, moet je al oppassen.

Ik ben er niet van teruggekomen, want m'n bonk massa staat er nu. Maar zoiets kan alleen met een vleugje obsessie.
 
Het is grappig om te zien hoe een jaartje of 2 a 3 geleden de algehele trend op DBB was om te knallen met schema's van 4000 a 5000 kcals en vaak nog meer. Iedereen was zich de hele dag klem aan't eten. Volgens mij is 95% van de gasten daarop terug gekomen na hun eerste succesvolle cutting periode. Die extreme bulk shit is leuk als je net begint met trainen en een ecto bent met 5% vet om zo in je eerste jaar ff 15 a 20 kg aan te komen. Maar als je nu emaal wat kwaliteitsmassa hebt is het nergens goed voor.

Verder mooi schema KaLe. Hoe ga jij eigenlijk om met je drink gedrag? 1 keer per week unlimited? Of verschilt het van priode tot periode?

hehe, idd :D Ik zat soms op 6000kcals. Je schiet er gewoon geen reet mee op. Die kilo's zijn leuk, tot je je shirt uittrekt en op een gegeven moment gewoon een dikkertje ziet staan. Ik wil mijn vet% niet verder op laten lopen dan max. 12%.
Drinkgedrag? Idd 1 keer per week unlimited :D
 
Pangasius filet kun je kopen in de Aldi...(vriesafdeling)
Weet exacte prijs niet maar tvalt zeker goed mee.
 
kijk niets is lekkerder dan 5000kcal op een dag te eten.. maar als je gewoon rond de 3500-4000kcal gain je ook lekker maar veel leaner. Ik zelf zit nu op de 3600kcal op trainingsdagen en 3400kcal op niet trainingsdagen
 
Inspirerend, dit schema !

(OK, zelf eet ik een stuk meer en ik zou niet zonder mijn volkorenboterhammen, havermout en biefstuk kunnen, maar puur ter observatie vind ik het er heel elegant uit zien)
 
Thanks :) Ik zou willen dat ik meer kon eten :( Het liefst ga ik weer richting de 5000kcals, maar dan zet ik meer vet aan dan gewenst..
 
Back
Naar boven