AndroidHealthClinic

FC de kampioenen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.220
Waardering
65.245
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
wie (van de belgen) volgt deze serie?

ik vind hem gewoon heerlijk om naar te kijken!
 
ben ik dan echt al zo oud?!


:D
 
copain (;)), ik vind dat je die humor snel beu wordt...af en toe kijk ik wel eens ma echt volgen doe ik niet.
 
Haha, ik heb het wel es gezien maar ik vind het niet zo...:p
 
copain (;)), ik vind dat je die humor snel beu wordt...af en toe kijk ik wel eens ma echt volgen doe ik niet.

Eens.

Het ergert me gewoon dat ze de serie maar blijven, blijven en blijven herhalen.
Ik geef toe ik lach ook wel eens om Boma, Carmen of DDT maar het blijft uiteindelijk onderbroekenhumor die ik al voor de zoveelste keer terugzie op het scherm..
 
Ik kijk er ook af en toe wel eens naar. Maar ik ga er zeker niet voor thuisblijven.
 
Eens.

Het ergert me gewoon dat ze de serie maar blijven, blijven en blijven herhalen.
Ik geef toe ik lach ook wel eens om Boma, Carmen of DDT maar het blijft uiteindelijk onderbroekenhumor die ik al voor de zoveelste keer terugzie op het scherm..

ik blijf ervan genieten gewoon, lekker relax een beetje lachen, die oudere afleveringen met ddt ownen
dit met die @*ù@** kok krijg ik ook niet uitgezien maar over het algemeen valt het wel mee :D
 
ik blijf ervan genieten gewoon, lekker relax een beetje lachen, die oudere afleveringen met ddt ownen
dit met die @*ù@** kok krijg ik ook niet uitgezien maar over het algemeen valt het wel mee :D

de trouw gezien van bieke en markske vanavond? de afleveringen met ddt waren top
 
ik kijk wel regelmatig,is altijd lachen,spijtig dat ze zo dikwijls herhalen
 
ij snap niet hoe je 39 keer de zelfde sossissenmop kunt aanhoren ???
 
Kampioen zijn is plezant, goaaaaaaaaal :roflol:

Ik heb de meeste afleveringen ook wel gezien, maar wat me echt opvalt, ge kunt er blijven naar kijken, zelfs nu in de vakantie (geen enkele gezien) maar toch stond er in de krant , op sommige dagen nog meer dan 1 miljoen kijkcijfers!!! En dat voor de 124 ste keer dat ze het herhalen :help:
 
Zeker leuk, hoewel het nu idd wel stilaan mag stoppen (vooral de herhalingen) :)
 
Heb ze al allemaal gezien denk ik (mss van de oude met Oscar een paar niet), maar als het op tv is en ik zie het toevallig blijf ik wel kijken. En bij sommige afleveringen blijf ik zelfs lachen (die wat in de week was bv, Marc Macho "kaaaaaija!" hahaha)
 
Zeker leuk, hoewel het nu idd wel stilaan mag stoppen (vooral de herhalingen) :)

de herhalingen waren voor in de vakantie dacht ik
in de nieuwe reeks gaat het meer rond bieke en markske draaien die een kindje zullen krijgen, lijkt me wel leuk
 
Heb ze al allemaal gezien denk ik (mss van de oude met Oscar een paar niet), maar als het op tv is en ik zie het toevallig blijf ik wel kijken. En bij sommige afleveringen blijf ik zelfs lachen (die wat in de week was bv, Marc Macho "kaaaaaija!" hahaha)

die was sjiek man :roflol:

de mooiste blijf ik die toch vinden met die hippies en die spacecake, prachtig gewoon :roflol:
 
die was sjiek man :roflol:

de mooiste blijf ik die toch vinden met die hippies en die spacecake, prachtig gewoon :roflol:

hahahaha ja :roflol: 'vrolijke vrienden' zingen met imaginary muizen :roflol:
 
ik ben ze kotsmoe!!!! bannen die handel en nieuwe leuke programma's maken a la 't huis v wantrouwen, morgen maandag, schalkse ruiters, buiten de zone' , dat waren supergrappige en originele programma's!!
 
ik ben ze kotsmoe!!!! bannen die handel en nieuwe leuke programma's maken a la 't huis v wantrouwen, morgen maandag, schalkse ruiters, buiten de zone' , dat waren supergrappige en originele programma's!!

En "alles kan beter" niet te vergeten ;)
 
Back
Naar boven