Fitness Seller

Synthol superdude

Bezoekers in dit topic

lijkt me een arrogant ventje!

maar toch, eindelijk een waarbij je ziet dat ie traint. [en gyno heeft :p]
 
hij lijkt precies wel erg vol van zichzelf...
het ziet er mij een opvliegend baasje uit die denkt dat alles rond hem draait.
in dat zwembad met die sigaar en die fles... pfff... gewoon superbelachelijk... en al die andere poses met z'n eigendommen ook...
dat baardje en dat kapsel zijn zooo fout en z'n maatjes ook :D
het enige positieve is dat ie traint...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

walter basseggio in het midden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
maar superdude of niet, hij heeft een dikke fysiek, ben ik persoonlijk wel jaloers op hoewel het op de eerste foto natuurlijk duidelijk is dat hij heeft gebruikt

edit: :roflol: valt me net op, ide foto in het zwembad, die kerel heeft geen zwembroek
 
deze kwam ik tegen in het profiel van 1 van zijn buddies :eek:



[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Lijkt me een Turk. Is het een Turk ? :D
 
Ik vind zijn borst niks op de opgeblazen foto's. Op de onderste foto heeft hij een mooie fysiek.
 
duidelijk ja....

ongeblazen kikker, 1x prikken en hij is lek!
 
Naam: Mehmet.

Turk dus.
 
Tuurlijk is het een turk Cyan, haha dat zie je toch gelijk zo een koerdische kirro haha
Typische macho mannetje, die met een ketting in zn hand loopt, en constant nediyo lan roept haha
Hij woont hier bij mij in de buurt haha, hij komt heel vaak hier chillen op het terras bij de grand cafe
Moet wel eerlijk zeggen, hier op deze pic ziet ie er totaal niet synthol uit en irl heb ik het eerlijk gezegd ook niet gemerkt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als ik deze foto bekijk hoor ik in mijn achterhoofd Bearforce one ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

check benen!
maargoed.. hij is gewoon een leipe papi die gekuurd heeft.. maar geen synthol ;)
 
Goede fysiek toch...synthol???No way,hoog vet/vochtpercentage.Zal wel gewoon aan zn opgedofte kop liggen.
 
maar superdude of niet, hij heeft een dikke fysiek, ben ik persoonlijk wel jaloers op hoewel het op de eerste foto natuurlijk duidelijk is dat hij heeft gebruikt

edit: :roflol: valt me net op, ide foto in het zwembad, die kerel heeft geen zwembroek

Inderdaad. :D

Haha, wat een macho... belachelijk.
 
Op we werk in de callcenter:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij de auto van me buurman:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Quarter cable curls met die halterriem. Jongens train safe geen blessures toch:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In mijn eentje over in de Hamam op vakantie in Alanya. Heb gelijk die chocolade sigaar gestraft:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net na mijn benen training. Benen krijgen nooit pomp en lichtinval is niet goed en ik voetbal ook daarom zijn die benen al groot weet je:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
z'n armen zijn groter dan z'n benen
 
hij stond zeker ergens achterin toen de lachspieren werden uitgedeeld, wat een chagerijn, of zou dat bij z'n 'imago' horen???
 
:roflol: ...wat een patser hey...niet normaal. Vraag me af of hij ook wat nog stoerder kan kijken.
 
Back
Naar boven