MuscleMeat

Duur van training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

paCino

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 dec 2005
Berichten
24
Waardering
0
Hi,

ik ben nu al een tijdje aan het cutten door gewoon kcal te verminderen(genoeg eiwit inneme) en na mijn training 30-40min cardio te doen

nu doe ik best een raare schema:
ma: borst+biceps->cardio
di: rug+triceps->cardio
wo:rust(maar ging bijv afgelope woensdag ff uurtje cardioen)
do: borst+biceps-> cardio
vr: rug+triceps-> cardio

buik doe ik tussendoor meestal en voor benen vind ik cardio genoeg en schouders doe ik niet vaak, soms om de 2 weke :(

maar vraag ik me af of ik beter wat anders kan doen..bijv borst+biceps en rug+triceps combo maar 1x per week te doen?
En of het wel werkt als ik 1:30uur kt doe en daarna nog cardio 30-40min
en zou ik cardio moeten meetellen als normale training? want het leek me dat ik best op woensdage cardio kan doen

fyi: mijn cardio is niet zo intens, nu doe ik loopband op helling van 10% voor 15-20min bijv en crosstrainer erbij nog is 15-20min
en soms roei ik..

alle tips zijn welkom ;)

bedankt!
 
Hi,

ik ben nu al een tijdje aan het cutten door gewoon kcal te verminderen(genoeg eiwit inneme) en na mijn training 30-40min cardio te doen

nu doe ik best een raare schema:
ma: borst+biceps->cardio
di: rug+triceps->cardio
wo:rust(maar ging bijv afgelope woensdag ff uurtje cardioen)
do: borst+biceps-> cardio
vr: rug+triceps-> cardio

buik doe ik tussendoor meestal en voor benen vind ik cardio genoeg en schouders doe ik niet vaak, soms om de 2 weke :(

maar vraag ik me af of ik beter wat anders kan doen..bijv borst+biceps en rug+triceps combo maar 1x per week te doen?
En of het wel werkt als ik 1:30uur kt doe en daarna nog cardio 30-40min
en zou ik cardio moeten meetellen als normale training? want het leek me dat ik best op woensdage cardio kan doen

fyi: mijn cardio is niet zo intens, nu doe ik loopband op helling van 10% voor 15-20min bijv en crosstrainer erbij nog is 15-20min
en soms roei ik..

alle tips zijn welkom ;)

bedankt!

1 hele goede tip. maak een nieuw schema!!!!!
Dit slaat echt nergens op. schouders soms om de 2 weken en benen alleen met cardio??? sorry maar zo hoor of lees ik ze echt zelden!!!! waarom doe je ze niet? ik vind sommige al dom als ze benen met "voetbal" al trainen, maar die hebben dan tenminste nog schouders erin! eerst maar eens ff een goed schema'tje maken.

Borst/biceps
Rug/triceps
rust
Schouders/buik
Benen/kuiten

zo ga daar maar eens even mee werken.
van je combo snap ik het even niet. Bedoel je dat je
borst/biceps
?
cardio
?
rug/triceps
wilt doen???
als je niet wilt groeien moet je dit doen.
en anderhalf uur KT is denk ik iets te lang voor alleen die 2 groepen. maak er HIT van dus weinig gewicht, meer herhalingen en weinig rust (snel tempo training dus) daarna doe je je cardio op 60% van je hartslag, is een rekensommetje voor maar die weet ik even niet. anyway 30 min is voldoende icm een goed schoon eetschema, veel water en minimaal 4x pw cardio.
 
1 hele goede tip. maak een nieuw schema!!!!!
Dit slaat echt nergens op. schouders soms om de 2 weken en benen alleen met cardio??? sorry maar zo hoor of lees ik ze echt zelden!!!! waarom doe je ze niet? ik vind sommige al dom als ze benen met "voetbal" al trainen, maar die hebben dan tenminste nog schouders erin! eerst maar eens ff een goed schema'tje maken.

Borst/biceps
Rug/triceps
rust
Schouders/buik
Benen/kuiten

zo ga daar maar eens even mee werken.
van je combo snap ik het even niet. Bedoel je dat je
borst/biceps
?
cardio
?
rug/triceps
wilt doen???
als je niet wilt groeien moet je dit doen.
en anderhalf uur KT is denk ik iets te lang voor alleen die 2 groepen. maak er HIT van dus weinig gewicht, meer herhalingen en weinig rust (snel tempo training dus) daarna doe je je cardio op 60% van je hartslag, is een rekensommetje voor maar die weet ik even niet. anyway 30 min is voldoende icm een goed schoon eetschema, veel water en minimaal 4x pw cardio.


Thanks voor je reactie, ik ga het deze week proberen..de reden dat ik borst+biceps en schouders+triceps 2 keer pw dee is omdat ik wou dat ze sneller groeide
zo doe ik het nu al sinds ik begonnen ben met trainen :(
en reden waarom het anderhalf uur duurde was omdat ik voor biceps en borst elk iets van 5x5 sets dee

maar ok, als dit beter werkt ga ik het zeker proberen ;)

en nog een vraagje..is het mogelijk om op rustdagen(dagen datje normaal geen kt doet) wel ff cardio doet 30min lang ofzo om meer en sneller vet te verbrande? of is dat overtrainen?
 
Oh nee hoor helemaal niet, is geen overtraining! Gewoon lekker cardioen!
Als je gewoon 4 dagen KT doet + cardio en op je rustdag CT doet, daarbij een fatburnertje zoals animalcuts of hydroxycuts hardcore toevoegen en dan kan je al een heel eind komen!! maar train die benen en schouders nou gewoon erbij, want het gaat er heel raar uitzien anders, vooral zonder goede schouder training!

succes met je cut en posten he die foto's van je progressie!! :D
 
Hi,

ik ben nu al een tijdje aan het cutten door gewoon kcal te verminderen(genoeg eiwit inneme) en na mijn training 30-40min cardio te doen

nu doe ik best een raare schema:
ma: borst+biceps->cardio
di: rug+triceps->cardio
wo:rust(maar ging bijv afgelope woensdag ff uurtje cardioen)
do: borst+biceps-> cardio
vr: rug+triceps-> cardio

buik doe ik tussendoor meestal en voor benen vind ik cardio genoeg en schouders doe ik niet vaak, soms om de 2 weke :(

maar vraag ik me af of ik beter wat anders kan doen..bijv borst+biceps en rug+triceps combo maar 1x per week te doen?
En of het wel werkt als ik 1:30uur kt doe en daarna nog cardio 30-40min
en zou ik cardio moeten meetellen als normale training? want het leek me dat ik best op woensdage cardio kan doen

fyi: mijn cardio is niet zo intens, nu doe ik loopband op helling van 10% voor 15-20min bijv en crosstrainer erbij nog is 15-20min
en soms roei ik..

alle tips zijn welkom ;)

bedankt!

Och, als het voor afvallen is werken de gekste dingen, als je maar meer verbruikt dan je binnenkrijgt.
 
Bedenk wel dat je zowel op borst-dagen als op triceps dagen je triceps traint... dat is 4 keer in de week. Ik betwijfel of dat optimaal is. (hetzelfde geldt voor biceps).
 
Als je wil afvallen moet je squatten, deadliften en powercleanen. Betere cardio vind je niet.
 
Als je wil afvallen moet je squatten, deadliften en powercleanen. Betere cardio vind je niet.

O ja? Dat zou je niet zeggen als je naar de stoeregewichtenafdeling kijkt in de gemiddelde gym....
 
Als je wil afvallen moet je squatten, deadliften en powercleanen. Betere cardio vind je niet.

Van cardio wordt je moe

Als je deadlifts, squats en powercleans gaat doen terwijl je vermoeid bent kan ik je garanderen dat je je gaat blesseren. Doe dat dus met mate en bezie het niet als cardio (hooguit als een HIIT sessie, maar dan nog)
 
Back
Naar boven