XXL Nutrition

glycergrow van controlled labs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.221
Waardering
65.247
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Sport & Nutrition

heeft iemand hier al ervaring mee?

bij de info staat dat het op de verbodenlijst staat?!
 
Heb het ook gebruikt. Geen nut bewezen!
 
Dat gerucht is waarschijnlijk in de wereld geholpen om de verkoop te stimuleren...hoe vaak zie je het hier op het board al niet... iets wat verboden is wordt een hype;).
 
Dat gerucht is waarschijnlijk in de wereld geholpen om de verkoop te stimuleren...hoe vaak zie je het hier op het board al niet... iets wat verboden is wordt een hype;).

kan best hoor :dunno:
 
Dat gerucht is waarschijnlijk in de wereld geholpen om de verkoop te stimuleren...hoe vaak zie je het hier op het board al niet... iets wat verboden is wordt een hype;).

staat wel degelijk op een aantal verboden lijsten. Onder andere de lijsst met supplementen die NIET toegelaten zijn bij NCAA als ik mij niet vergis. Als je de write-up opzoekt van GG op bb.com fourms staat er ergens wel bij welke instanties dit niet toelaten.

Heb het zelf nog niet gebruikt, dus over de effectiviteit kan ik weinig zeggen.

grtz

bart
 
staat wel degelijk op een aantal verboden lijsten. Onder andere de lijsst met supplementen die NIET toegelaten zijn bij NCAA als ik mij niet vergis. Als je de write-up opzoekt van GG op bb.com fourms staat er ergens wel bij welke instanties dit niet toelaten.

Heb het zelf nog niet gebruikt, dus over de effectiviteit kan ik weinig zeggen.

grtz

bart

heb je misschien een linkje?
 
heb je misschien een linkje?

hmm bestaat blijkbaar wat verwarring over, hieronder enkele links die dingen verduidelijken. Op dit moment (dit jaar) is het blijkbaar NIET verboden bij de NCAA, vorig jaar was het WEL verboden door de NCAA omdat het 'diuretic effects' heeft.

aantal links:

Bodybuilding.com Forums - Search Results

The official Controlled Labs - GlycerGrow write-up and supplement facts - Bodybuilding.com Forums

NCAA banned products - Bodybuilding.com Forums

GlycerGlow? - Bodybuilding.com Forums

het staat momenteel nog zo op het label omdat de NCAA redelijk veel van gedacht verandert en Controlled Labs geen risico's wil nemen. Ze zeiden iets in de aard van 'we hebben liefst iets minder klanten, dan een hoop klanten die door het nemen van een product van ons positief testen zonder dat we hen waarschuwden.

Je moet er wel rekening mee houden dat dit testen bijna onmogelijk is (cafeine staat ook op de lijst pfff)

grtz

bart
 
thanks bro', morgen eens op het gemak doorlezen!
 
Back
Naar boven