MuscleMeat

Goede PCT Stack? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mickey86

Brutus
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2003
Berichten
4.324
Waardering
32
Lengte
1m80
Massa
81kg
he, ik ben nu bezig met mijn epistane cycle en die eindigd 13 september.
14 september start mijn pct dus.

Wat ik ga bestellen:

Ik heb nog genoeg NOW Adam (multi) dus die moet ik niet mee bestellen.

- Eiwit: VPX Zero Impact (graham cracker)
- Eiwitrepen: VPX zero Impact Bars (12)
- Creatine/PWO recovery formula: Gaspari Size-On
- PCT: Ergopharm 6-oxo + IBE X-Lean
- Energy: Thermolife Stizm


Opmerkingen/suggesties?

Thx
 
waarvoor wil je die pct hebben??
 
Om men ballen terug inorde te brengen na mijn Epistane kuur.
 
En derest van men shizzle, is dat wat inorde?
Morgenavond ga ik bestellen denk ik.
 
Als je een volledige cycle doet (geen puls) dan zeker NOLVADEX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En een cortisolblokker zoals Lean Xtreme
 
Eiwitten horen toch bij je dagelijkse voedings???
en niet als onderdeel van een PCT
Voor multi-vit geldt trouwens hetzelfde.
 
he, ik ben nu bezig met mijn epistane cycle en die eindigd 13 september.
14 september start mijn pct dus.

Wat ik ga bestellen:

Ik heb nog genoeg NOW Adam (multi) dus die moet ik niet mee bestellen.

- Eiwit: VPX Zero Impact (graham cracker)
- Eiwitrepen: VPX zero Impact Bars (12)
- Creatine/PWO recovery formula: Gaspari Size-On
- PCT: Ergopharm 6-oxo + IBE X-Lean
- Energy: Thermolife Stizm


Opmerkingen/suggesties?

Thx

NOVEDEX XT van Gaspari Nutrition en ISA-TEST van Isatori
en Perfect Zinc Gluconaat
PerfectBody.nl
 
Als je een volledige cycle doet (geen puls) dan zeker NOLVADEX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En een cortisolblokker zoals Lean Xtreme

ik denk er hetzelfde over

grtz

bart
 
Eiwitten horen toch bij je dagelijkse voedings???
en niet als onderdeel van een PCT
Voor multi-vit geldt trouwens hetzelfde.

eerlijk, meen je dat nu:D

tuurlijk gebruik ik dat elke dag, maand en maand , jaar en jaar door:D
 
In mijn ogen zou een mooi totaal pakket zijn:
- Nolvadex (bij een volle cycle echt een zware aanrader!)
- ZMA
- Eventueel iets voor je lever (epistane is hetzelfde als havoc d8 ik en die is vrij zwaar...)
- Creatine (Kre-alkalyn bij mijn voorkeur, duidelijk de sterkste die ik geprobeerd heb)
- en iets van Jungle Warfare & Bad Ass Mass / Mass FX & Hyperdrol x2.

Zo moet je zoveel mogelijk (afer) sides kunnen voorkomen en gewicht vasthouden. Dit is ook wat ik na mijn volgende cycle ga nemen.

Een cortisol blokker zoals ripaf zei is misschien ook nog geen gek idee. Ben even kwijt wat de directe motivatie hier achter was, maar ik weet nog dat Ripaf me deze ooit gegeven heeft en ik het met zijn visie eens was.

suc6 met je cycle m8!
 
NOVEDEX XT van Gaspari Nutrition en ISA-TEST van Isatori
en Perfect Zinc Gluconaat
PerfectBody.nl

Novedex XT? de meeste mensen vinden het geen goed spul.. en er zit al genoeg zinc in NOW ADAM.
 
Als je een volledige cycle doet (geen puls) dan zeker NOLVADEX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En een cortisolblokker zoals Lean Xtreme


IBE X-Lean

Accelerated Anti-Cortisol and Immune Boosting Formula
Decreases Cortisol Significantly
Strong Immune System Booster
Anti-Inflammatory
IBE is proud to announce the formulation of the strongest anti-cortisol supplement to hit the bodybuilding community in years. We set out to find the best ingredients to reduce cortisol levels better than any supplement to date, while adding other important benefits that are essential in PCT and non-PCT situations. X-Lean is a proprietary blend of Androstentriol and 7-beta-hydroxy-DHEA. X-Lean’s synergistic formula packs a 1-2 punch in that it suppresses cortisol through two different pathways. You no longer have to think about the days where you lost pound after pound of muscle while trying to shred the fat or where you lost a large percentage of your muscle gains after your bulking cycle.

Cortisol does have its advantages as an anti-inflammatory and suppressing it too much can, in many cases, cause inflammation that can eventually lead to injury. With X-Lean this is not a problem! X-Lean’s main ingredient also acts an anti-inflammatory at the same time as it is suppressing cortisol. X-Lean isn’t just an anti-inflammatory either.

Our secret ingredient has been found, in clinical studies, to be a very potent anti-viral, anti-fungal, and anti-bacterial compound. Much of the research shows how it is gaining interest and respect in the medical community and is being reviewed as a possible treatment for a multitude of diseases! X-Lean works on your immune system by significantly increasing various interleukins from cells, such as T-Cells and macrophages that attack foreign particles, without raising interleukins that cause defenses such as fever.

So if you are looking to lose stubborn cortisol related weight gain, prevent loss of hard-earned muscle, prevent damaging inflammation, or to boost your immune system to a level it has never achieved, get ready for X-Lean!

Agree with Nolvadex, maar die 6-oxo neem ik er bij.
 
In mijn ogen zou een mooi totaal pakket zijn:
- Nolvadex (bij een volle cycle echt een zware aanrader!)
- ZMA
- Eventueel iets voor je lever (epistane is hetzelfde als havoc d8 ik en die is vrij zwaar...)
- Creatine (Kre-alkalyn bij mijn voorkeur, duidelijk de sterkste die ik geprobeerd heb)
- en iets van Jungle Warfare & Bad Ass Mass / Mass FX & Hyperdrol x2.

Zo moet je zoveel mogelijk (afer) sides kunnen voorkomen en gewicht vasthouden. Dit is ook wat ik na mijn volgende cycle ga nemen.

Een cortisol blokker zoals ripaf zei is misschien ook nog geen gek idee. Ben even kwijt wat de directe motivatie hier achter was, maar ik weet nog dat Ripaf me deze ooit gegeven heeft en ik het met zijn visie eens was.

suc6 met je cycle m8!



ZMA => NOW Adam

Creatine => Size-On

Jungle Warfare en BAM? Vertrouw ik niet meer, toch zeker niet voor een nakuur mits het je test verlaagt!!!
 
Eiwitten horen toch bij je dagelijkse voedings???
en niet als onderdeel van een PCT
Voor multi-vit geldt trouwens hetzelfde.

dus de PCT stack, bedoelde ik mee PCT: Ergopharm 6-oxo + IBE X-Lean

Wat nu dus : Nolvadex + 6-oxo + X-Lean wordt.
 
In mijn ogen zou een mooi totaal pakket zijn:
- Nolvadex (bij een volle cycle echt een zware aanrader!)
- ZMA
- Eventueel iets voor je lever (epistane is hetzelfde als havoc d8 ik en die is vrij zwaar...)
- Creatine (Kre-alkalyn bij mijn voorkeur, duidelijk de sterkste die ik geprobeerd heb)
- en iets van Jungle Warfare & Bad Ass Mass / Mass FX & Hyperdrol x2.

Zo moet je zoveel mogelijk (afer) sides kunnen voorkomen en gewicht vasthouden. Dit is ook wat ik na mijn volgende cycle ga nemen.

Een cortisol blokker zoals ripaf zei is misschien ook nog geen gek idee. Ben even kwijt wat de directe motivatie hier achter was, maar ik weet nog dat Ripaf me deze ooit gegeven heeft en ik het met zijn visie eens was.

suc6 met je cycle m8!


BTW thanks:D, ben trouwens al 18 dagen bezig met die Epistane..

Nolvadex had ik nog liggen voor eventuele problemen:), 6-oxo en derest moet ik nog bestellen. (proteine, multi heb ik altijd staan:))
 
dus de PCT stack, bedoelde ik mee PCT: Ergopharm 6-oxo + IBE X-Lean

Wat nu dus : Nolvadex + 6-oxo + X-Lean wordt.

Ok, duidelijk

Succes met je cycle

MzzL
 
Novedex XT? de meeste mensen vinden het geen goed spul..

Hoe kom je daar bij? Heb bijna alleen maar goede reacties gelezen over dit goedje op bb.com het is trouwens bijn aprecies hetzelfde als 6-oxo, denk niet dat je die 6-oxo in nl hebt besteld maar novedex xt is in nl veel goedkoper dan 6-oxo, bij tnhc 2e halve prijs.
 
Vergeet niet een anti-oxidanten stack . en de andere aanbevelingen zoals je nakuur van Nolvadex.


kwam pas tijdens surfen nog dikke anti-oxidantenstack tegen kan er zo niet opkomen.
 
Hoe kom je daar bij? Heb bijna alleen maar goede reacties gelezen over dit goedje op bb.com het is trouwens bijn aprecies hetzelfde als 6-oxo, denk niet dat je die 6-oxo in nl hebt besteld maar novedex xt is in nl veel goedkoper dan 6-oxo, bij tnhc 2e halve prijs.

Ik bestel online
 
Back
Naar boven