XXL Nutrition

De Avondploeg van DBB (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nuttin no go so

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2006
Berichten
636
Waardering
1
Markieeee13!!!!!
XXLtjeeee!!!!


heej harde werkers :D


nog meer mensen ' hard aan t werk' ?
 
jaja ik! huiswerk! hele vakantie de tijd voor gehad, en begin nu maar is, morgen weer naar school :(!
 
hahaha en hard aan t leren zo te zien...NOT!! :D
 
Wheheheheheh avond ploeg van dbb :D
 
jaja ik! huiswerk! hele vakantie de tijd voor gehad, en begin nu maar is, morgen weer naar school :(!

Ga huiswerk maken man. Anders kan je ook in ploegen gaan werken net als ons.
 
ik lig met me been geswachteld, hoor ik er nu bij?
 
Dan kan je niet hard gevallen zijn :p

Beterschap

teringlijer :P


ik ging met een rotvaart naar beneden, viel niet precies op me knie, maar op wat er net onder zit... die plek was al wat gevoelig bij mij


en thx ^^
 
teringlijer :P


ik ging met een rotvaart naar beneden, viel niet precies op me knie, maar op wat er net onder zit... die plek was al wat gevoelig bij mij


en thx ^^

Is dat het "schop automatisch de been naar voren" plekje
 
das klote voor je jonko en beterschap ermee, maar trugkomend op je vraag....nee, je hoort r dan niet bij :D
 
zoiets ja :p heb er een flinke bult op nu

Mijn vriendin is vroeger een keer van haar scooter gepleurd en ook op dat plekje. Ik tik er wel eens op nu :D maar dat doet nog steeds zeer bij haar en dat na 8 jaar.
 
Mijn vriendin is vroeger een keer van haar scooter gepleurd en ook op dat plekje. Ik tik er wel eens op nu :D maar dat doet nog steeds zeer bij haar en dat na 8 jaar.
lekkere geruststelling, dank je :p
das klote voor je jonko en beterschap ermee, maar trugkomend op je vraag....nee, je hoort r dan niet bij :D

teringheaumeau :mad:
 
ik lig met me been geswachteld, hoor ik er nu bij?

dan ben je tog geen avondploeg ? :roflol:

maar je kan XXLtje wel om hulp vragen, die is nu aan t werk in t ziekenhuis als t goed is
ow ja? k zit zelf op t revalidatiecentrum nu hahahaha dus je zit qua hulp wel goed in deze topic :D
 
Back
Naar boven