XXL Nutrition

eventjes geen benen trainen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

killerbee

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 mrt 2006
Berichten
2.228
Waardering
22
Lengte
1m82
Massa
92kg
Ik overweeg om even te stoppen met mijn benen te trainen en wat (hard)te lopen in de plaats.Waarom?Mijn benen lopen gewoon te sterk voor op mijn ub,ik krijg nogal veel het commentaar dat mijn benen té zijn,het lijkt ook bijna of ik een (huge)vrouwenreet krijg:eek:(heb er wel wat aanleg voor,zit nl wat in de familie:o)
Benen meten rond de 64-65 cm,mss niet gigantisch in bb normen,maar toch ,het valt op .:rolleyes:
Wat vinden jullie dat ik moet doen?(kom niet af met"post foto's"enzo;)
En nee ,ik ben niet te lui om benen te trainen;)Kuiten zou ik dan uiteraard wel blijven trainen.
 
wat valt het me op dat er op eens veel mensen zijn met voorliggende benen :roflol:
 
Ga dan wat hoger in reps trainen, is altijd nog beter als helemaal niet trainen.
 
omg 64-65cm benen en dan stoppen met benen trainen :haha: :roflol:
 
64cm @ 1.82m woo huge zeg!
 
Ach gozer gewoon geen benen trainen dan. Lekker boeiend zolang ze niet achterlopen :D
 
65cm benen huge? ga squatten vrind.
het valt op omdat om je heen niemand anders squat. als het zo erg is post je maar een foto.

en so what als je benen voor lopen? wat is dat toch de laatste tijd?? als biceps voorlopen zie je geen topics "een tijdje geen biceps meer trainen???"
 
65cm benen huge? ga squatten vrind.
het valt op omdat om je heen niemand anders squat. als het zo erg is post je maar een foto.

en so what als je benen voor lopen? wat is dat toch de laatste tijd?? als biceps voorlopen zie je geen topics "een tijdje geen biceps meer trainen???"

mss is het dat wel:o Maar dat gezaag dat ze afschuwelijk worden is toch wel behoorlijk irritant moet ik zeggen:D Benen verder blijven trainen dus :p
 
benen zijn hier blijkbaar een gevoelig onderwerp :angstig:
 
Je bent 1 meter 82 en je hebt 62 cm benen Is niet echt 'huge' hoor.

En idd, benen is een gevoelig onderwerp. Benen niet trainen is sociale zelfmoord op DBB. Maar ergens ook wel terecht. Waarom zou je 50% van je lichaam negeren ?
We geven een spiergroep wat minder aandacht, dat is wat anders dan je onderlichaam niet trainen.
Je zou beter nadruk leggen op je bovenlichaam door dat in het begin van je schema te steken.
 
te erg dit bij het lezen van de titel van dit topic dacht ik dat het een geintje was:angstig:
 
Lol...als je je gaat aan trekken van de buitenwereld omdat mensen in je omgeving het niet mooi vinden ..... je traint toch voor je zelf of niet dan? of je familie of omgeving dat nou mooi vind of niet kan jou toch geen reet intereseren? Als ik in mijn omgeving moest gaan opnoemen wat ik allemaal lelijk vond ben ik over 10 jaar nog bezig...en ten tweede...als ik zeg tegen die lui dat ze een dikke vette pens hebben boeit het ze toch ook nix...

Gewoon laten lullen en doorknallen!
 
Ik trek me voorturend aan wat de buitenwereld van mij denkt. Anders ging ik in een roze tutu de ymca zingen op de brusselse ring.
 
:roflol:

wat valt het me op dat er op eens veel mensen zijn met voorliggende benen :roflol:
idd ik ben nog nooit irl een kerel tegen gekomen waar zijn lb voorloopt en hier op het forum lopen er wel heel veel rond :D

mss is het dat wel:o Maar dat gezaag dat ze afschuwelijk worden is toch wel behoorlijk irritant moet ik zeggen:D Benen verder blijven trainen dus :p
who cares

Lol...als je je gaat aan trekken van de buitenwereld omdat mensen in je omgeving het niet mooi vinden ..... je traint toch voor je zelf of niet dan? of je familie of omgeving dat nou mooi vind of niet kan jou toch geen reet intereseren? Als ik in mijn omgeving moest gaan opnoemen wat ik allemaal lelijk vond ben ik over 10 jaar nog bezig...en ten tweede...als ik zeg tegen die lui dat ze een dikke vette pens hebben boeit het ze toch ook nix...
Gewoon laten lullen en doorknallen!
true
 
Ach wat een onzinnige reactie's weer. Als die jongen zijn benen te groot vind dan mag hij zelf weten of hij ze traint of niet. Ik ontwikkel ook vrij snel zware benen. Ik SQ nu ook niet meer en pak ze nog maar heel lichtjes aan (sprongetjes etc.) Vooral als je wedstrijden wilt gaan doen moet je zorgen dat het allemaal in verhouding zit.
 
Back
Naar boven