AndroidHealthClinic

AS via medisch voorschrift in België? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mijn ervaring: 50 euro voor 4IU somatropine....toegediend.
 
mijn ervaring: 50 euro voor 4IU somatropine....toegediend.

Als je ervan uitgaat dat de consultatie 20 euro kost, dan betaal je dus 30 euro voor 5 IU GH.

Lijkt me niet echt voordeliger te zijn dan de zwarte markt.
 
GH is veel duurder bij de apotheker. ik heb ooit zomacton 4mg per ampul (ongeveer 12 IU) bij de apotheker gekocht. ik meen mij te herinneren dat dit tussen 120 en 150 EUR kostte.
mijn enigste probleem met jintropin en al die Chinese toestanden, is dat ik niet zeker ben dat er in het fleske zit wat er zou moeten inzitten.
 
VStreet zei:
mijn ervaring: 50 euro voor 4IU somatropine....toegediend.
één keer 4IU toegediend krijgen. ik snap het nog altijd niet waarom die dokter dat toen gedaan heeft. groeihormoon is iets dat je dagelijks moet krijgen gedurende een periode en niet één keer per maand. dat is dan toch geld dat je zuiver hebt weggeggooid. ik ben wel is benieuwd wat de anderen hiervan denken.
 
één keer 4IU toegediend krijgen. ik snap het nog altijd niet waarom die dokter dat toen gedaan heeft. groeihormoon is iets dat je dagelijks moet krijgen gedurende een periode en niet één keer per maand. dat is dan toch geld dat je zuiver hebt weggeggooid. ik ben wel is benieuwd wat de anderen hiervan denken.

Volledig mee eens. Snap ook niet goed wat de dokter daar mee wou bereiken.

Niettemin heeft een vriend van me onlangs gedurende twee weken een paar injecties gehad met (volgens de dokter): GH, deca en susta ????

Leek me compleet nutteloos... gezien de hoeveelheden, duur en aantal injecties... en dat voor maar 75 EUR per injectie... Ruikt sterk naar afzetterij.. ..
 
één keer 4IU toegediend krijgen. ik snap het nog altijd niet waarom die dokter dat toen gedaan heeft. groeihormoon is iets dat je dagelijks moet krijgen gedurende een periode en niet één keer per maand. dat is dan toch geld dat je zuiver hebt weggeggooid. ik ben wel is benieuwd wat de anderen hiervan denken.

Is ook zo. Moest het aan mij liggen; 4 IU dagelijks gedurende
10 weken...maja. Zijn redenering, en ik volg hem daar op zekere hoogte in, was dat het net genoeg was om een triggereffect te creëren.
Zat toen ook op 1000 mg DHEA/dag.
Hoofddoel was vetverbranding.
Samen met L-Carnitine heeft dat 3% in BF doen zakken en 2 kg in vvm doen toenemen.
Nu kan ik natuurlijk niet zeggen dat het door de soma komt maar de maand erna was het toch minder verlies in % en toename van 0,5.
 
Als je ervan uitgaat dat de consultatie 20 euro kost, dan betaal je dus 30 euro voor 5 IU GH.

Lijkt me niet echt voordeliger te zijn dan de zwarte markt.

Consultatie zat er niet bij. Kwam dus op 70 euro - 15 euro (wat je terug trekt) is 55 eurietjes...
 
1 ampul Androtardyl 250 mg kost me 4 euro..
Interesse iemand ? :-D
Geen fake, origineel, mag zelfs getest worden.
Ik zit in een land waar het voor 4 euro over de toonbank mag bij de apotheek...
 
K*t ja, heb ik ouwe meuk zitten lezen!:D
 
Back
Naar boven