MuscleMeat

hoe je borst optimaal doen groeien? (1 bezoeker)

wat bezorgt je de beste borstgains?


  • Totaal stemmers
    77

Bezoekers in dit topic

killerbee

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 mrt 2006
Berichten
2.228
Waardering
22
Lengte
1m82
Massa
92kg
Ik weet het,het is het zoveelste borsttopic,maar de ene zegt dit ,de andere dat.Een enquete maakt het gewoon overzichtelijker wat de meerderheid vindt.
 
Beetje weinig keuzemogelijkheden...
 
je bent natuurlijk vrij om die andere manier eens te vermelden:p
 
Doe nu eenmaal per week 4 oefeningen (todo incline) op 100%
...en eenmaal op 70% tot faillure en moet zeggen...je voelt het.
 
Doe nu eenmaal per week 4 oefeningen (todo incline) op 100%
...en eenmaal op 70% tot faillure en moet zeggen...je voelt het.

tot faillure voelt altijd goed, maar om nou te zeggen dat ik er goed van groei. Bij mij niet.
 
Weet ik je binnen een maand of twee te vertellen.

De oefeningen enkel naar incline herleiden doet wel groeien.
 
Dat verschilt per persoon, en per training lijkt me....
 
afwisselen/uitproberen & voelen, dan kommt die borst wel ;)
 
150 kilo bankdrukken.
 
Lukte bij mezelf het beste toen ik met een fullbodyschema begon en borst elke trainingsdag trainde (zo'n 3-4 keer per week). En ja wat deed ik dan,
bv. de ene dag weighted dips voor een aantal sets, de andere bench press 10 setjes waarvan 6 x 4 reps en 4 x 6 reps, dan de andere dag front presses (is idd meer schouderoefening, maar toch in fullbody maakt dit niet zo veel uit) en daar van zo'n 8 sets x 3 reps. En als ik een 4de dag ging waren het meestal incline dumbbell presses.

Dus voor mij 1 oefening per training, maar frequent trainen, met verschillende reps en sets.
 
No offence, maar dit is je 20tigste topic over borst (ja heb het even na gekeken).

Kan je in godsnaam niet even zelf uitzoeken wat er werkt voor jou!!!
 
Train gewoon, bankdruk zwaar, doe wat db presses en flyes erbij en bulk up like hell... damn.
 
Ik weet het,het is het zoveelste borsttopic,maar de ene zegt dit ,de andere dat.Een enquete maakt het gewoon overzichtelijker wat de meerderheid vindt.

Het is gelijkstand, wat nu :rolleyes: nog een extra topic :duh:
 
het was eigenlijk wel de bedoeling dat dat andere topic gesloten werd omdat de enquete mislukt was;)
 
varieer in je oefeningen / schema

-zit je vast op flat bench: ga 5 x 5 doen (ga daar nu zelf ook aan beginnen)
-loopt bovenkant achter focus je op incline presses en flyes (laat dippen voor triceps dan tijdelijk achterwege)
 
Periodiseren is the key. 4 weken 3x8-10, 4 weken 4x6-8, 4 weken 6x2-4. Of iets dergelijks.

Probeer maar eens, en nu opzouten met je borsttopics :D
 
ik zit aan zon 4 a 5 oefeningen / week en dit geeft mij toch wel het meeste resultaat en voor de zekerheid ga ik soms gwn tot 70 a 75 % faillure ..
 
Back
Naar boven