MuscleMeat

Roberthospers chicka op cover UITagenda

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Check wat ik nu weer vind... Sanka de vriendin van RobertjeHosper op de cover van de UITagenda

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


leuk hoor Ro :D
 
hehe...je hebt het dus toch gedaan he?:D
Sanka vroeg al af waar ie bleef:p
 
Tuurlijk man kan Sanka niks weigeren toch? ;)
 
Tuurlijk man kan Sanka niks weigeren toch? ;)

hehehe...ze heb het al gezien geloof ik want ze smste me net:p
binnekort maar weer s afspreken he ouwe?:D
 
oei...Yzord kijkt mee:D de roids doen hun werk:p
 
Mag ik haar ook nken?
 
Lijkt me een puik plan... ff keertje samen trainen

hehe...kijk maar wanneer je kan dan?:) als ik weer bij Sank ben houden we wel een trainingsmeet
 
Yzord weer :roflol:
damn kerel hoe hoog staan jouw testlevels.


leuk robert :D
 
Hou ik haar wel bezig...puik plan dus
 
Hou ik haar wel bezig...puik plan dus

je mag vast wel dr tassen dragen als ze gaat shoppen...ken me traps herstellen:D als je braaf bent krijg je vast een heerlijk broodje tonijn voor al die arbeid :kiss:
 
Haha nice! ze hebben Ro er maar niet bij gezet, dan was et blaadje te klein :roflol:
 
Niks ervan...maar komt wel goed Robert, doe jij maar lekker trainen, laat ik haar mijn techniek met mijn tong wel even voelen....
 
Haha nice! ze hebben Ro er maar niet bij gezet, dan was et blaadje te klein :roflol:

ghegheghe...ze hadden ook fotos van ons 2en gemaakt maar die kwam er niet op:( roidrage?
 
Niks ervan...maar komt wel goed Robert, doe jij maar lekker trainen, laat ik haar mijn techniek met mijn tong wel even voelen....

:eek: maar Yzord toch...wat moet je vrouwtje hier wel niet van denken als je vergeet uit te loggen?:finger:
 
Hey, nu kun je ook wel meer pics regelen toch ?:D
 
:eek: maar Yzord toch...wat moet je vrouwtje hier wel niet van denken als je vergeet uit te loggen?:finger:

Boeit me niet, 1 lik over d'r klit en ze is alles vergeten....

En die van jou neem ik er dan nog gewoon bij...
 
Back
Naar boven