MuscleMeat

hulp bij maken trainings schema

Bezoekers in dit topic

Piffalaya

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 sep 2007
Berichten
24
Waardering
0
Ik ben 23 jaar
lenge 1.84
gewicht ongeveer 65 kilo
lichaamstype ecto met wat meso

ik zie veel mensen hier zetten hoeveel ze bankdrukken dus zet ik het ook ff neer ik bankdruk 50-60 kilo. (moet natuurlijk veel meer worden :rolleyes:)

Mijn doel is om veel groter en gespierder te worden zeg maar een mens health cover lichaam maar ik hoef niet echt zoals een echte proffesionele bodybuilder te worden.

Kan iemand mij helpen aan een goed zwaar trainingsschema en tips
(ik wil mij vooral op mijn bovenlichaam richten en vooral de borst en armen maar natuurlijk ook de andere spiergroepen. Verder heb ik soms last van mijn onderrug dus deze wil ik ook extra trainen.)

owja ik doe elke maandag bodypumpen. dit doe ik zo zwaar mogelijk en ik voel me spieren meestal nog meer dan bij het fitnessen. kan iemand me hier vertellen of dit goed is of dat ik er beter mee kan stoppen.

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Van bodypumpen zul je geen massa aanzetten. Kijk eens wat rond op het forum er zijn genoeg schema's te vinden. Tip zoek naar HST of 5x5.
 
Mijn doel is om veel groter en gespierder te worden zeg maar een mens health cover lichaam maar ik hoef niet echt zoals een echte proffesionele bodybuilder te worden.

Kan iemand mij helpen aan een goed zwaar trainingsschema en tips
(ik wil mij vooral op mijn bovenlichaam richten en vooral de borst en armen maar natuurlijk ook de andere spiergroepen. Verder heb ik soms last van mijn onderrug dus deze wil ik ook extra trainen.).

:finger:

Als je een soort men's health cover model wilt worden, moet je trainen voor symmetrie (spelling?). Mooi bovenlijf + satèstokjes -> *kots*

Als je al enkele maanden bezig bent: ga dan voor een DeLorme programma. Gebruik de zoekfunctie, ik heb hier vaker wat over neergezet.
Voor lower body: een full Smolov als je insane bent. Anders een wat vriendelijkere versie van de smolov.

Pavel Tsatsouline's Beyond Bodybuilding is een zeer goed boek. Lees, begrijp en integreer en je zult net zo sterk zijn als je er uit zal zien.
 
Back
Naar boven