AndroidHealthClinic

Hoe ziet jouw Post-Workout tactiek eruit ? (1 bezoeker)

Hoe ziet jouw Post-Workout tactiek eruit ?

  • Carbs...wachten...Eiwit/Carbs

    Stemmen: 3 5,0%
  • Carbs...wachten...Eiwit

    Stemmen: 3 5,0%
  • Eiwit...wachten...Carbs

    Stemmen: 6 10,0%
  • Eiwit+supps...wachten...Carbs

    Stemmen: 4 6,7%
  • Supplements...wachten...Eiwit+Carbs

    Stemmen: 4 6,7%
  • Supplements+Carbs...wachten...Eiwit

    Stemmen: 3 5,0%
  • Alles in één (zo snel mogelijk) Postworkout

    Stemmen: 29 48,3%
  • Ik heb een andere tactiek

    Stemmen: 8 13,3%

  • Totaal stemmers
    60

Bezoekers in dit topic

Pre workout
15 gram whey
25 gram xtargo


Post workout
30 gram whey
50 gram xtargo
1 theelepel kaneel

Half uur a 3 kwartier erna
60 gram volkoren spaghetti
200 gram pangasius filet

Uur erna
200 gram cottage cheese
250 gram wortelen.

waarom zo weinig heeft toch geen zin eigenlijk aangezien een deel niet word opgenomen van beide..???
 
meteen na trainign: snelle koolhydraten
paar minuten later : 30 gram whey
naar huis gaan en douchen (dus 25 minuten later) meteen maaltijd met rijst en kip/vlees.
 
waarom zo weinig heeft toch geen zin eigenlijk aangezien een deel niet word opgenomen van beide..???

wat een onzin..

Vergeet ook niet dat ik mijn pre meal 60-75 minuten voor de training neem ;) Dus tot het eind van mijn training continue aanvoer van voedingstoffen (die pre shake neem ik een 15 minuten voor de training), om de catabole fase / corstisol zo veel mogelijk te beperken.
 
Laatst bewerkt:
25 gram dextro (nog op de parking)
20 minuten later 100 gram kipfilet met 1 snede volkoren brood + 1 ei
 
POW Shake......200 gr kip of 400 gr. vis met groenten.....voor slapen kwark...same old same old
 
gewoon eten wat de pot schaft
 
Meestal gaat het zo:

18:15 Warme maaltijd, iets van kip op pasta meestal. 3 gr. creatine

19.45 Trainen. Tijdens trainen 500 ml water met 30 gram dextrose

21.15 Op de fiets: Whey Isolate Gainer van powersupplements. 100 gr met 400 ml water

Thuis: 3 gr. creatine

Dan een uur na trainen een normale warme maaltijd. Meestal zelfde als wat ik als 'normaal' avondeten op heb aangezien ik meteen voor 2 maaltijden maak en 1 portie in de magnetron gooi.

[vraag] Heeft iemand een suggestie voor wat ik kan nemen voor de perdiode tussen avondeten en het trainen zelf?
 
Heel standaard, PWO 15-20g dextrose en 25g whey. En klein uurtje later volledige maaltijd.
 
Voor t trainen whey met no xplode, tijdens trainen bcaa/amino complex (growth factor van Nutrabolics), na het trainen anabolic window van nutrabolics.
 
BCAA's en dan eiwitshake en thuis maaltijd
 
Voor t trainen whey met no xplode, tijdens trainen bcaa/amino complex (growth factor van Nutrabolics), na het trainen anabolic window van nutrabolics.

whey en noxplode? werkt dat? moet je daar geen lege maag voor hebben
 
Meestal gaat het zo:

18:15 Warme maaltijd, iets van kip op pasta meestal. 3 gr. creatine

19.45 Trainen. Tijdens trainen 500 ml water met 30 gram dextrose

21.15 Op de fiets: Whey Isolate Gainer van powersupplements. 100 gr met 400 ml water

Thuis: 3 gr. creatine

Dan een uur na trainen een normale warme maaltijd. Meestal zelfde als wat ik als 'normaal' avondeten op heb aangezien ik meteen voor 2 maaltijden maak en 1 portie in de magnetron gooi.

[vraag] Heeft iemand een suggestie voor wat ik kan nemen voor de perdiode tussen avondeten en het trainen zelf?


je bedoelt dus tussen 18.15 en 19.45? zou zelf niks meer eten aangezien het ongeveer 1,5uur duurt voordat je eten is verteerd dus dat doe je nou wel goed. Je zou wel een pre workout supplement kunnen gebruiken voordat je gaat trainen zoals noxplode of superpump van gaspari..enz..
 
voor training eiwit shake en direct na training dextrose
 
Pre workout
15 gram Aminozuur
20 gram Whey
3 gram Taurine
10 gram Arginine


Post workout
10 gram Glutamine
10 gram Leucine
20 gram Malto
40 gram Whey

45 min Later
Volledige maaltijd Rijst/Aardappelen in combi met 300gram Kipfilet en 200 gram groente
 
Voor t trainen whey met no xplode, tijdens trainen bcaa/amino complex (growth factor van Nutrabolics), na het trainen anabolic window van nutrabolics.

En tevreden over al die poedertjes?
 
whey en noxplode? werkt dat? moet je daar geen lege maag voor hebben

Ja, die whey heeft geen invloed, het is maar een halve scoop trouwens.

En tevreden over al die poedertjes?

Ja, gaat goed. Ik slaap vrijwel een paar uur na het trainen, heb dus geen tijd om nog een enorme maaltijd te gaan zitten bereiden.

Ik neem echter nog wel een portie brinta voor vezels en vastheid. En uur voor het trainen heb ik mn avondmaal met aardappels of pasta/groenten/vlees.
 
Alles in één (zo snel mogelijk) Postworkout

Whey + Dextrose in water.
 
30gr Whey + 25gr dextrose + 5gr Creatine
 
Back
Naar boven