AndroidHealthClinic

ritalin als afslankmiddel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

twistershad

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 sep 2007
Berichten
90
Waardering
0
Wie heeft er ervaring met ritalin als afslankmiddel?

Bij gebruik voel ik hetzelfde wanneer ik ephedra gebruik en ik krijg het middel van de huisarts aangezien ik ADHD heb.

Mijn eetlust is nul en ik ben 's avonds in de gym nog steeds sterk.

Natuurlijk eet ik hier goed bij en doe elke trainingsdag 30 minuten cardio.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/ideen.
 
Het is algemeen bekend dat je slank word van ritalin en je bruist van de energie.
Als je maar goed blijft eten idd.
Zelf geen ervaring ermee.
 
verslavingsfactor bij Ritalin ligt me te hoog om er mee te gaan spelen ;)
 
robke,

ik heb het van mijn 183 tot mijn 22e gebruikt. ben van de een op de andere dag gestopt.

gebruik het nu op mijn 27e weer 3 weken.

Volgens onderzoeken is het lichamelijk niet verslavend. geestelijk si een ander verhaal.

Vroeger (ben nu net weer 4 maanden aan het trainen) gebruikte men op mijn sportschool ook wel Ionamin om zwaarder te kunnen traien en das gewoon pure amfetamine.
 
Ritalin laatst voor het eerst genomen (tijdens studie), werking is inderdaad vergelijkbaar met ephedrine.
 
Cijfers....hoeveel % bf op een maand, hoeveel kg op een maand...iemand?
 
Ionamin maken ze dan ook niet meer ;)

Tsja, ik heb het nooit gebruikt, vind mijn gading in efedra en dat werkt goed genoeg voor mij.
En tsja, ivm de verslaving, dat is op alles zeer persoons gebonden, en mss idd ook bij Ritalin ;)
 
Cijfers....hoeveel % bf op een maand, hoeveel kg op een maand...iemand?

Voor mij persoonlijk 5% in 4 maanden. Daar moet ik wel bijzeggen dat ik de eerste twee maanden nog flink wat at en pas de laatste 2 maanden aan het cutten ben. Uiteraard met cardio en tijdens de lunchpauze op het werk een blokje om.
 
mmmm...klinkt goed. 1 pil/dag?
 
Voor iemand met ADHD zou je toch verwachten dat ze iets kalmerend zouden krijgen?
Als je lichaam er vet door gaat verbranden, is toch een teken dat er iets stimulerends inzit?
 
in het begin zou ik 2 uur voor training 1 pil nemen en later misschien opbouwen naar 2 of 3 tabs.

(aangezien het een amfetamine-derivaat is en er ook een snelle gewenning aan het product optreedt)
 
Voor iemand met ADHD zou je toch verwachten dat ze iets kalmerend zouden krijgen?
Als je lichaam er vet door gaat verbranden, is toch een teken dat er iets stimulerends inzit?



Ritalin lijkt chemisch gezien heel erg op amfetamine en op bepaalde drugs, zoals cocaïne. Door het middel in te nemen, kun je je beter concentreren en word je rustiger. Dit lijkt vreemd, omdat amfetamines normaal juist een oppeppende werking hebben (denk aan bijv. XTC). Ritalin pept echter juist het centrum in je hersenen op dat voor stoppen en remming verantwoordelijk is. Daardoor word je dus rustig van een oppeppend middel. Bij normale mensen is het niet nodig dit centrum, dat diep in je hersenen ligt, te stimuleren. ADHD’ers hebben echter een kleiner stopcentrum, dat dus pas met wat extra stimulatie voldoende activiteit bereikt. Je probeert dus met een activerend medicijn het ondermatig functioneren naar een normaal niveau op te krikken. Heel slim eigenlijk. Als mensen met een normaal stopcentrum dit middel nemen, kunnen er hele andere dingen gebeuren. Immers, zij functioneerden al normaal en worden nog eens extra geprikkeld. Zeker bij flink hoge doseringen is dan het concentratie-effect weg en kan de gebruiker zich opgefokt gaan voelen.

bron: Brein:: ADHD
 
Indd, ligt voor adhd'ers en autisten anders.. Die hebben vaak de omgekeerde werking met ritalin.. maar dat het niet zo goed voor je is dat mag duidelijk zijn!

Ik zou het iig niet pakken om te cutten, omdat het er niet voor gemaakt is..
 
En Clen wel? om zomaar iets te zeggen...
 
clenbuterol lijkt mij nou ook niet de meest verstandige keuze...
 
clenbuterol lijkt mij nou ook niet de meest verstandige keuze...

het voelt wel hetzelfde, man je gaat trillen van die ritalin.

Valt me op hoe weinig mensen er ervaring mee hebben gezien het zo gemakkelijk te verkrijgen is en zo goed werkt.
 
mja, misschien hou je het best op efedra en massa's groene thee.

omdat rilatin een amfetamine is zal het hoogstwaarschijnlijk ook aan je spieren gaan knagen.
 
mja, misschien hou je het best op efedra en massa's groene thee.

omdat rilatin een amfetamine is zal het hoogstwaarschijnlijk ook aan je spieren gaan knagen.


Het lijkt mij dat dit alleen gebeurt wanneer ik niet genoeg eet. overigens zijn mijn spieren zeker gegroeid sinds ik ben begonnen met de ritalin.

Kwestie van goed eten en doordacht trainen.

Ik heb jaren getrained en ben na 3 jaar stoppen sinds 4 maanden weer begonnen met trainen.
 
doe gewoon cardio en koop een goede normale fatburner als je denkt dat persee nodig te hebben.. kom op joh ritalin als fatburner! Het moet mi niet gekker meer worden!
 
Back
Naar boven