MuscleMeat

Relatie of niet??? Hulp nodig van mn DBB vrienden;) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ff serieus... kun je dat nergens aanklagen ofzo als een soort verwaarlozing ofzo?

dude, Ik geef echt veel om mn ouders, ze hebben al zoveel voor me gedaan. Dit is niet alleen het probleem dat ik heb, dit is gewoon onze cultuur. daarom weet ik er ook geen raad mee.
 
Misschien optie om de DBB Knokploeg even langs je ouders sturen?
 
weet dat t moeilijk zal zijn , maar stellig blijven jongen , 't is jou leven !!!

ja ik weet het, maar het probleem is dat ik hierover met mn ouders niet eens in discussie kan gaan. Voor hun is het zo logisch dat je geen vriendig neemt tot je trouwt:eek:

Ook hoor ik ze vaak praten over andere jongens (uit onze familie) die een vriendin hebben (stiekem, maar het is niet helemaal geheim gebleven). Zo van, wat zijn dat slechte jongens en cultuurbarbaren enzo.
 
Ik ben het grotendeels eens met Shutterspeed, dus herhalen heeft geen zin. Je moet de voordelen tegen de nadelen opwegen en kijken welke voor jou zwaarder weegt.

Je leeft maar 1x en het leven bestaat slechts uit leuke herinneringen. Want dat is waar je het altijd over hebt als je samen met je vrienden of familie ed terug kijkt naar het leven.

Denk er goed over na! En de verschillen die je hebt met dat meisje...daar kun je toch eerst samen over praten.

Succes! :)
 
stiekem schiet je niets mee op , daar ga je dit meisje alleen maar pijn mee doen ben ik bang ,.... Als jouw ouders niet weten dat je een vriendin hebt en ze gaan een vrouw voor jouw zoeken ,... wat dan ??? dan wil je je ouders niet afvallen wss en moet je deze meid dus aan de kant zetten :( stel je voor dat dat na enkele jaren gebeurd ,.... das niet echt leuk ,... voor beide niet !

Dus , of de confrotatie aan gaan en zeggen dat je zelf een goede meid hebt uitgekozen

Of deze laten gaan :(
 
Het is simpel, wil je een eigen leven? doe wat goed voelt! wil je je ouders niet kwetsen en je aan je "geloof" houden dan vergeet je die meid en wacht je natuurlijk netjes op je uitgehuwde vrouw!

Verder kan niemand je hier waarschijnlijk helpen.


Suc6!
 
stiekem schiet je niets mee op , daar ga je dit meisje alleen maar pijn mee doen ben ik bang ,.... Als jouw ouders niet weten dat je een vriendin hebt en ze gaan een vrouw voor jouw zoeken ,... wat dan ??? dan wil je je ouders niet afvallen wss en moet je deze meid dus aan de kant zetten :( stel je voor dat dat na enkele jaren gebeurd ,.... das niet echt leuk ,... voor beide niet !

Dus , of de confrotatie aan gaan en zeggen dat je zelf een goede meid hebt uitgekozen

Of deze laten gaan :(

Ja idd, dat is bijv. een van de struikelpunten:o
 
Het is simpel, wil je een eigen leven? doe wat goed voelt! wil je je ouders niet kwetsen en je aan je "geloof" houden dan vergeet je die meid en wacht je natuurlijk netjes op je uitgehuwde vrouw!

Verder kan niemand je hier waarschijnlijk helpen.


Suc6!

Je moest is weten hoe moeilijk die keuze is als je ernstig verliefd bent op een meisje en tegelijkertijd je familie er moeilijk over doet. De druk is van beide kanten zo groot dat ik het ook niet meer weet.
 
ja ik weet het, maar het probleem is dat ik hierover met mn ouders niet eens in discussie kan gaan. Voor hun is het zo logisch dat je geen vriendig neemt tot je trouwt:eek:

Ook hoor ik ze vaak praten over andere jongens (uit onze familie) die een vriendin hebben (stiekem, maar het is niet helemaal geheim gebleven). Zo van, wat zijn dat slechte jongens en cultuurbarbaren enzo.

daar is er toch ergens een probleem....of moet je trouwen met iemand die je nooit hebt gezien en niet kent? :s
ik zou ook voor een relatie gaan.
 
beter doen is beter als het niet te doen en er later spijt van te hebben :ozoiets was het toch?
 
Ff serieus... kun je dat nergens aanklagen ofzo als een soort verwaarlozing ofzo?

Wat aanklagen, oosterlingen klagen hun ouders niet aan
Is dat iets typerends voor het westen ofzo, im gonna sue your ass ???
En nee wij schelden ook niet zomaar tegen onze ouders, of beledigen ze gemakkelijk.
Vooral als ik naar nlers in mijn omgeving kijk, wij hebben respect en eerbied voor onze ouders, dat zit in onze cultuur

Gunman: Luister man, ten eerste weet je toch wel dat de ramadan eraan komt?
Als je iets van plan bent, hou dat iig hoe in je achterhoofd man
Overigens is het haram wat je doet maar dat begrijp je vast wel, je bent niet op je achterhoofd gevallen.
Maar iig, het is gewoon heel moeilijk wat je doet man
Je weet dat je ouders het niet zullen accepteren en je waarschijnlijk nooit meer dezelfde omgang met je ouders zal hebben als je dat meisje mee naar huis neemt.

Ik heb dat vroeger toen ik nog dwalende was ook heel veel gedaan, gewoon overal meiden meenemen sommige die ik niet eens langer dan een dag kende.
Het belangrijkste is dat wat je ook doet, je je ouders niet ermee teveel kwets man.
Ik nam ze ook gewoon heel vaak mee als mn ouders niet thuis waren om ze zo min mogelijk te kwetsen. Je ouders zijn alles man, zo een vriendinnetje komt en gaat, je ouders heb je leven lang
Dus wat je ook doet, laat je ouders niet al te schrikken, laat af en toe iets doorschemeren en langzaam aan laten merken.
Je kan er van op aan het dat niet hetzelde meer zal zijn met je ouders als je het namelijk pats boem opeens doet
 
rofl man je bent 18 boeie wat je ouders ervan vinden..
 
Wat aanklagen, oosterlingen klagen hun ouders niet aan
Is dat iets typerends voor het westen ofzo, im gonna sue your ass ???
En nee wij schelden ook niet zomaar tegen onze ouders, of beledigen ze gemakkelijk.
Vooral als ik naar nlers in mijn omgeving kijk, wij hebben respect en eerbied voor onze ouders, dat zit in onze cultuur

Gunman: Luister man, ten eerste weet je toch wel dat de ramadan eraan komt?
Als je iets van plan bent, hou dat iig hoe in je achterhoofd man
Overigens is het haram wat je doet maar dat begrijp je vast wel, je bent niet op je achterhoofd gevallen.
Maar iig, het is gewoon heel moeilijk wat je doet man
Je weet dat je ouders het niet zullen accepteren en je waarschijnlijk nooit meer dezelfde omgang met je ouders zal hebben als je dat meisje mee naar huis neemt.

Ik heb dat vroeger toen ik nog dwalende was ook heel veel gedaan, gewoon overal meiden meenemen sommige die ik niet eens langer dan een dag kende.
Het belangrijkste is dat wat je ook doet, je je ouders niet ermee teveel kwets man.
Ik nam ze ook gewoon heel vaak mee als mn ouders niet thuis waren om ze zo min mogelijk te kwetsen. Je ouders zijn alles man, zo een vriendinnetje komt en gaat, je ouders heb je leven lang
Dus wat je ook doet, laat je ouders niet al te schrikken, laat af en toe iets doorschemeren en langzaam aan laten merken.
Je kan er van op aan het dat niet hetzelde meer zal zijn met je ouders als je het namelijk pats boem opeens doet

wijze woorden:eek:
 
daar is er toch ergens een probleem....of moet je trouwen met iemand die je nooit hebt gezien en niet kent? :s
ik zou ook voor een relatie gaan.

Nee dat hoeft gelukkig ook niet. Maar het moet wel iemand zijn van mn eigen cultuur.
 
Laat dat meisje gaan als je het niet zeker weet jongen !!!
Een beslissing om je familie de rug toe te keren is heel zwaar ,.. niet lullig bedoeld , maar helemaal in jullie cultuur .
Zo'n keuze moeten maken gaat echt heel erg aan je vreten.
En zoals ik al zei , zal dat voor beide geen lolletje zijn !

Nu kun je nog NEE zeggen omdat je enkel verliefd bent en nog er nog geen "houden van" is,.... als dat er dalijk wel is word je keuze alleen maar moeilijker !
Je zult dan wss moeten kiezen tussen haar en je familie , dwz, met haar = afkeer van familie en het tegenovergestelde ; met Familie = zonder haar en haar pijn doen

Nogmaals ik zou ervoor zijn om de confrontatie aan te gaan en aangeven dat ik hier geïntergreerd ben en dus ook hier ZELF een meid wil zoeken .
Oftewel ik zou zelf koste wat kost voor de leiding in mijn eigen leven kiezen !!

Maar dat kan alleen als je afscheid kunt nemen van je familie denk ik ( in het ergste geval )
 
Laat dat meisje gaan als je het niet zeker weet jongen !!!
Een beslissing om je familie de rug toe te keren is heel zwaar ,.. niet lullig bedoeld , maar helemaal in jullie cultuur .
Zo'n keuze moeten maken gaat echt heel erg aan je vreten.
En zoals ik al zei , zal dat voor beide geen lolletje zijn !

Nu kun je nog NEE zeggen omdat je enkel verliefd bent en nog er nog geen "houden van" is,.... als dat er dalijk wel is word je keuze alleen maar moeilijker !
Je zult dan wss moeten kiezen tussen haar en je familie , dwz, met haar = afkeer van familie en het tegenovergestelde ; met Familie = zonder haar en haar pijn doen

Nogmaals ik zou ervoor zijn om de confrontatie aan te gaan en aangeven dat ik hier geïntergreerd ben en dus ook hier ZELF een meid wil zoeken .
Oftewel ik zou zelf koste wat kost voor de leiding in mijn eigen leven kiezen !!

Maar dat kan alleen als je afscheid kunt nemen van je familie denk ik ( in het ergste geval )

Ik denk dat ik eerst maar is met mn ouders erover ga praten, misschien dat ik ze het een of ander duidelijk kan maken. Ben bang dat het niet gaat lukken. maarja.
 
Ik denk dat ik eerst maar is met mn ouders erover ga praten, misschien dat ik ze het een of ander duidelijk kan maken. Ben bang dat het niet gaat lukken. maarja.

Niet geschoten is altijd mis !!

iig heel veel suc6 ,... kan me indenken dat het heel lastig is !
 
Moelijke keuze, het liefst loopt je naast d'r met huge arms en big thights.

Maar met die tsunami van oestrogeen, wordt dat tegelijkertijd moelijk bouwen, zeker i.c.m met het feestbeest uithangen. En niet meegaan met een uitbundige vriendin, is riskant. Zeker als je je onzeker voelt. Die heeft geen oogkleppen op.

Mijn mening, knal tot je groot bent, en pakt d'r dan. Is ze niet meer beschikbaar, kom je met die toekomstige zelfverzekerdheid tegen die tijd wel een dame tegen met hetzelfde gevoel als nu voor deze. En dan kun je wel full confidence aan d'r zijde pareren.

Oestrogeen waait over, testosteron is en blijft.

Agree, als je onzeker bent word het niks kerel. Geloof me kerel, chicks die veel uitgaan hebben aandacht nodig, en die krijgen ze tijdens uitgaan wel. Als jij er niet van houd verschil je teveel. Verschillen zijn niet erg, maar dat verschil wel.

En als je niet naar haar toe durft te stappen, is het helemaal mis, dan word het echt niks.

En hoe ben je gek op haar? wat ik er van begrijp spreek je haar grotendeels alleen via internet? Hoe maakt ze duidelijk dat ze je leuk vind? hebben jullie al gezoend? samen iets gedaan ?
 
Wat aanklagen, oosterlingen klagen hun ouders niet aan
Is dat iets typerends voor het westen ofzo, im gonna sue your ass ???
En nee wij schelden ook niet zomaar tegen onze ouders, of beledigen ze gemakkelijk.
Vooral als ik naar nlers in mijn omgeving kijk, wij hebben respect en eerbied voor onze ouders, dat zit in onze cultuur

Gunman: Luister man, ten eerste weet je toch wel dat de ramadan eraan komt?
Als je iets van plan bent, hou dat iig hoe in je achterhoofd man
Overigens is het haram wat je doet maar dat begrijp je vast wel, je bent niet op je achterhoofd gevallen.
Maar iig, het is gewoon heel moeilijk wat je doet man
Je weet dat je ouders het niet zullen accepteren en je waarschijnlijk nooit meer dezelfde omgang met je ouders zal hebben als je dat meisje mee naar huis neemt.

Ik heb dat vroeger toen ik nog dwalende was ook heel veel gedaan, gewoon overal meiden meenemen sommige die ik niet eens langer dan een dag kende.
Het belangrijkste is dat wat je ook doet, je je ouders niet ermee teveel kwets man.
Ik nam ze ook gewoon heel vaak mee als mn ouders niet thuis waren om ze zo min mogelijk te kwetsen. Je ouders zijn alles man, zo een vriendinnetje komt en gaat, je ouders heb je leven lang
Dus wat je ook doet, laat je ouders niet al te schrikken, laat af en toe iets doorschemeren en langzaam aan laten merken.
Je kan er van op aan het dat niet hetzelde meer zal zijn met je ouders als je het namelijk pats boem opeens doet


Wel wijze woorden en het klopt zker wat je zegt. maar je zegt al dat jij die meisjes voor maar een dag kende ofzo. Bij mij is het niet zo. Ik ben echt gek op haar.
 
beter doen is beter als het niet te doen en er later spijt van te hebben :ozoiets was het toch?

in de trant van : beter spijt hebben van iets wat je gedaan hebt dan spijt van iets dat je niet gedaan hebt :cool:
 
Back
Naar boven