XXL Nutrition

Relatie of niet??? Hulp nodig van mn DBB vrienden;) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thnx gasten, ik ga iig nog even nadenken en proberen met mn ouders te praten.
 
Jezus wat een troubles kun je hebben in het leven :roflol:

Ga lekker je eigen weg, heb schijt aan de rest, jij leeft je leven niemand anders die dat voor je doet...

OT: Neuk der gewoon ff een keertje dan weet je of het een blijvertje is...
 
Jezus wat een troubles kun je hebben in het leven :roflol:

Ga lekker je eigen weg, heb schijt aan de rest, jij leeft je leven niemand anders die dat voor je doet...

OT: Neuk der gewoon ff een keertje dan weet je of het een blijvertje is...

hey you stole my useless line! fool!
 
Jezus wat een troubles kun je hebben in het leven :roflol:

Ga lekker je eigen weg, heb schijt aan de rest, jij leeft je leven niemand anders die dat voor je doet...

OT: Neuk der gewoon ff een keertje dan weet je of het een blijvertje is...

Ja idd voor jullie klinkt het dan ook erg dom waar ik mee zit. Zker wel te begrijpen. Daarom vind ik het ook zo tof dat er zoveel seriuze reactie zijn en zoveel mensen die het gewoon begrijpen.
 
wat een k*tcultuur, sorry dat ik het zeg. blij dat ik hier ben geboren
 
Ja idd voor jullie klinkt het dan ook erg dom waar ik mee zit. Zker wel te begrijpen. Daarom vind ik het ook zo tof dat er zoveel seriuze reactie zijn en zoveel mensen die het gewoon begrijpen.

Het klinkt niet dom, het is alleen zo ongeloofwaardig dat in deze tijd en in dit land nog zo moeilijk gedaan word door geloof en cultuur.
 
Het klinkt niet dom, het is alleen zo ongeloofwaardig dat in deze tijd en in dit land nog zo moeilijk gedaan word door geloof en cultuur.

idd, ik denk ook dat de ouders van TS dat in zullen moeten gaan zien ,... is het niet nu, dan wel met de kleinkinderen die TS wss wel een vrije keus zal geven ,.... maar waarom dan pas ? ? ?
Leg het goed aan je ouders voor en uit , als ze echt het beste met je voor hebben zullen ze ook inzien dat jij daar dan ook het beste de keuze in kan maken !
 
Ouders zul je moeilijk om krijgen, ik denk dat Gunman nu nog onder zijn ouders beleid moet leven en hij later als hij kinderen heeft, door zijn "westerse" ervaringen , hij stuk meer westers zal zijn.

Je kunt mensen die jaren in een bepaald regime hebben gewoond niet van ene op andere dag veranderen.

(en mijn spelfouten ook niet :P )
 
Squats 'n Milk.

Sex > Familie.
 
Moeilijke situatie hoor!

Ik ben het eens met de meesten hier: hoe moeilijk het ook is maar leef je leven. Doe wat je zelf wilt, VOLG JE HART! Het is jouw lichaam en jouw leven. Waarom zou je bij alles wat je doet rekening houden met anderen? Waarom zou je altijd doen wat je ouders willen? Nogmaals, het gaat hier om jou.

Ik begrijp nog steeds niet waarom de familie een slechte naam krijgt als je verliefd wordt op iemand ofzo. Maar dat zal ik waarschijnlijk nooit begrijpen.

Maarja, het is wel moeilijk. Je ouders verliezen is ook niet leuk. Eigenlijk, als je ouders echt van je zouden houden, zouden ze je gewoon met heel hun hart het geluk gunnen -> je eigen geluk. Als ouder wil je toch gewoon dat je kind gelukkig is? Hoe hij/zij zijn/haar leven ook invult.

Succes ermee en hou ons op de hoogte!
 
Enjee is zeker weer bezopen.
 
ik zou gewoon de relatie aangaan.. als je haar echt zo leuk vind, gaan met die banaan! je leert van je fouten ;)

en over je ouders.. fack hun. je bent 18, je bent geen 12 meer. en je moet wel een beetje meer zelfvertrouwen krijgen kerel want dat vinden vrouwen ook leuk om te zien bij een man.
 
ik zou gewoon de relatie aangaan.. als je haar echt zo leuk vind, gaan met die banaan! je leert van je fouten ;)

en over je ouders.. fack hun. je bent 18, je bent geen 12 meer. en je moet wel een beetje meer zelfvertrouwen krijgen kerel want dat vinden vrouwen ook leuk om te zien bij een man.

Precies het verschil in omgang tussen east and west
Zou je dat ook gewoon zo tegen je ouders zeggen?
 
Moeilijke situatie hoor!

Ik ben het eens met de meesten hier: hoe moeilijk het ook is maar leef je leven. Doe wat je zelf wilt, VOLG JE HART! Het is jouw lichaam en jouw leven. Waarom zou je bij alles wat je doet rekening houden met anderen? Waarom zou je altijd doen wat je ouders willen? Nogmaals, het gaat hier om jou.

Ik begrijp nog steeds niet waarom de familie een slechte naam krijgt als je verliefd wordt op iemand ofzo. Maar dat zal ik waarschijnlijk nooit begrijpen.

Maarja, het is wel moeilijk. Je ouders verliezen is ook niet leuk. Eigenlijk, als je ouders echt van je zouden houden, zouden ze je gewoon met heel hun hart het geluk gunnen -> je eigen geluk. Als ouder wil je toch gewoon dat je kind gelukkig is? Hoe hij/zij zijn/haar leven ook invult.

Succes ermee en hou ons op de hoogte!

imo beste conclusie van dit topic :thumbup:
 
Nou, dat wordt sparen voor je 'mahr', Gunman.
 
Hey gasten,

Ik ben heel erg aan het twijfelen over het aangaan van een relatie met een meisje. Ik vertel het verhaal wel effe.

Volgende probleem is dat ik geen vriendin mag nemen van mn ouders

misschien mag hij alleen een vriend nemen
 
Back
Naar boven