XXL Nutrition

Relatie of niet??? Hulp nodig van mn DBB vrienden;) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Precies het verschil in omgang tussen east and west
Zou je dat ook gewoon zo tegen je ouders zeggen?

en waar leven we? :dunno:
verdorie, het is toch niet omdat westerlingen naar het oosten trekken dat hun regels daar dan plots ook moeten gelden... als je ergens woont dan pas je je aan vind ik... niet meer dan normaal!

het zijn mensen met zo'n bekrompen mentaliteit die het voor de rest vernken
 
en waar leven we? :dunno:
verdorie, het is toch niet omdat westerlingen naar het oosten trekken dat hun regels daar dan plots ook moeten gelden... als je ergens woont dan pas je je aan vind ik... niet meer dan normaal!

het zijn mensen met zo'n bekrompen mentaliteit die het voor de rest vernken
Nee, je past je gedeeltelijk aan
Je verwaarloost niet dat waar je in gelooft en voor staat om er zo nodig bij te horen
 
Nee, je past je gedeeltelijk aan
Je verwaarloost niet dat waar je in gelooft en voor staat om er zo nodig bij te horen

Dat doet deze knul blijkbaar wel... hij gelooft in liefde ipv uithuwelijking!
 
en waar leven we? :dunno:
verdorie, het is toch niet omdat westerlingen naar het oosten trekken dat hun regels daar dan plots ook moeten gelden... als je ergens woont dan pas je je aan vind ik... niet meer dan normaal!

het zijn mensen met zo'n bekrompen mentaliteit die het voor de rest vernken

Rustig :rolleyes: hij heeft het nu gewoon over het feit dat je geen '**** you' tegen je ouders zegt. (Denk ik...?)
 
Nee, je past je gedeeltelijk aan
Je verwaarloost niet dat waar je in gelooft en voor staat om er zo nodig bij te horen

Daar ben ik het dan wel weer mee eens, je geeft niet alles van jezelf op maar in het dagelijks leven pas je je wel aan.
 
Dat doet deze knul blijkbaar wel... hij gelooft in liefde ipv uithuwelijking!

Uithuwelijking is haram, je mag iemand niet verplichten te trouwen, en al helemaal niet met iemand die hij niet wilt trouwen
Dus je uitspraak is ruk en gaat niet op
 
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, je geeft niet alles van jezelf op maar in het dagelijks leven pas je je wel aan.

Imo is de keuze om een vriendin te hebben ZIJN keuze en die van uithuwelijking die van z'n ouders... het is nu z'n eigen zaak om te beslissen of hij z'n eigen leven wil leiden of een marionet van z'n ouders te zijn!

Ik hoop dat hij eens goed met hen kan praten maar ik vrees dat de ouderen in die cultuur te bekrompen zijn om open te staan voor zulke gesprekken
 
Uithuwelijking is haram, je mag iemand niet verplichten te trouwen, en al helemaal niet met iemand die hij niet wilt trouwen
Dus je uitspraak is ruk en gaat niet op

mooie theorie... en hoe zit het in de praktijk?
 
Das wel balen man.. je zit echt tussen twee vuren in nou..

Mss kan je het gewoon stiekem doen en kijken hoe het verder gaat.. Meestal als je van die types hebt die altijd op stap gaan heb je toch nie veel soeps, die ben je met een paar maand toch weer kwijt.

Ik weet niet hoeveel jou geloof voor jou betekent?
 
waarom is dit topic uitgedraaid op een moslimtopic?
 
Ok mischien een beetje te kort door de bocht, maar het is wel wat ik vaak merk
Snap wel wat je bedoeld verder, aziatische mensen hechten in het algemeen veel meer waarde aan familie dan westerse mensen.
Een voorbeeld is dat Japanse mensen vaak hun grootouders in huis nemen, ipv te dumpen in een verzorgingshuis, en die ouders krijgen dan ook gelijk de grootste slaapkamer in het huis, puur uit respect.
 
Snap wel wat je bedoeld verder, aziatische mensen hechten in het algemeen veel meer waarde aan familie dan westerse mensen.
Een voorbeeld is dat Japanse mensen vaak hun grootouders in huis nemen, ipv te dumpen in een verzorgingshuis, en die ouders krijgen dan ook gelijk de grootste slaapkamer in het huis, puur uit respect.

Klopt, zo werkt het ook bij ons
Ik zou er niet aan moeten denken mn ouders in een verzorgingstehuis te moeten dumpen
 
Ik heb dat vroeger toen ik nog dwalende was ook heel veel gedaan, gewoon overal meiden meenemen sommige die ik niet eens langer dan een dag kende.
Het belangrijkste is dat wat je ook doet, je je ouders niet ermee teveel kwets man. Ik nam ze ook gewoon heel vaak mee als mn ouders niet thuis waren om ze zo min mogelijk te kwetsen.

O..k.

Ik verslind geen vrouwen
Ga nou gauw je bek houde? Hou je eigen klep man
En wat jij hoort is jouw probleem, en zeker hoeft niet altijd waar te zijn
En wat hebben hun nou te maken met wat sloeries die zogenaamd wat doen

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/teeuwen-powned-halal-tutholas-127115/index2.html#post2166277

Goed, eventuele contradictie daargelaten. Maar het gaat toch eveneens ook om Islamitisch eerbehoud naast je ouders? Hoe zou jij het vinden als je vrouw als meisje eerder in het diepste geheim ontmaagd is, maar door herstellende operatie of manipulatie toch bloed en jij haar als maagd zou ervaren? Aangezien je zelf over de opmerking vrouwenverslinder nogal gevoelig reageerde. Naast oudervereering en ontzien van kwetsing kun je de naleving van het geloof toch niet aan je laars lappen? Dan bedrieg je je eigen ouders met een geloofwaardigheidsverdraaing door het achter hun rug om te doen.
 
:roflol: Marky nice find

zo blijkt maar weer wie er zo nodig anders moet doen.

als je naar de natuur kijkt, verlaat 99% van de levende wezens hun ouders. Vrij normaal dus, en ook logisch.
 
O..k.



http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/teeuwen-powned-halal-tutholas-127115/index2.html#post2166277

Goed, eventuele contradictie daargelaten. Maar het gaat toch eveneens ook om Islamitisch eerbehoud naast je ouders? Hoe zou jij het vinden als je vrouw als meisje eerder in het diepste geheim ontmaagd is, maar door herstellende operatie of manipulatie toch bloed en jij haar als maagd zou ervaren? Aangezien je zelf over de opmerking vrouwenverslinder nogal gevoelig reageerde. Naast oudervereering en ontzien van kwetsing kun je de naleving van het geloof toch niet aan je laars lappen?
Ja lekker sugestief marky, iets wat ik niet van je gewend ben
Waarom maak je niet gelijk dat gedeelte ook vet waarbij staat
Ik heb dat vroeger toen ik nog dwalende was ook heel veel gedaan,
En dat ik ook zeg in dit topic dat ik dat advies geef omdat ik ook zulke fouten vaak heb gemaakt
En dat ik Gunman dus ook niet veroordeel of hem slechte namen geef maar alleen simpelweg erop wijs in een zinnetje dat wat hij doet haram is en dat hij dat beseft
En ja ik heb fouten gemaakt, die hopelijk door Allah swt vergeven worden en daarbij laat ik het
Wat probeer je eigenlijk te bereiken? Probeer je me in een slecht daglicht te stellen ofzo
Maarjah kan ook niks anders verwachten van mensen die gedreven worden door de shaytaan
 
spiertje16;2175766[B zei:
]Onder andere, ik heb ook gewone relaties gehad die veel langer duurden[/B]
Allemaal niks soeps man, je moet je gewoon meer richten op de islam, dan trekt het vanzelf wel weg

Ja lekker makkelijk he, even je familie dumpen
Zijn ouders willen alleen het beste voor hem, en proberen hem op het goede pad te leiden van islam
Het is alleen dat ik dezelfde fouten heb gemaakt als gunman of die hij gaat maken dat ik hem zulk advies geef.
Want dat soort advies mag ik helemaal eigenlijk niet geven, ik help hem als het ware aan een zonde
Maarjah menselijke zwakte astagfirullah
En het nog maar eens aan te sterken Marky
:rolleyes:
 
Back
Naar boven