XXL Nutrition

ervaring andere producten van alri

Bezoekers in dit topic

robber

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 jan 2007
Berichten
288
Waardering
1
ik heb zo juist men alri stack achter de rug(jw,bam,restore en pro anabol) lekker heftig. nu zo ik graag willen weten of er iemand ervaring heeft met de volgende producten van alri primed ultra,wtf pump d en n gorge dank u
 
Gebruik de zoek functie eens. volgens mij zijn er een paar flinke threads over alri supps/stacks
 
ik heb zo juist men alri stack achter de rug(jw,bam,restore en pro anabol) lekker heftig. nu zo ik graag willen weten of er iemand ervaring heeft met de volgende producten van alri primed ultra,wtf pump d en n gorge dank u

Ik heb geen ervaring met die producten, maar vroeg me af hoe jij die stack hebt ervaren. Omdat er de laatste tijd veel over gesproken word hier ben ik benieuwd of het bij jou werkte
 
ik heb zo juist men alri stack achter de rug(jw,bam,restore en pro anabol) lekker heftig. nu zo ik graag willen weten of er iemand ervaring heeft met de volgende producten van alri primed ultra,wtf pump d en n gorge dank u

hoeveel massa heb je eigenlijk gewonnen mbv je stack?
 
Ik heb geen ervaring met die producten, maar vroeg me af hoe jij die stack hebt ervaren. Omdat er de laatste tijd veel over gesproken word hier ben ik benieuwd of het bij jou werkte

ik heb al veel stacks genomen en dit is gewoon het beste dat ik al genomen hebt je spieren staan gans de dag gespannen en een gewedige pomp en de traningen ik ging op alles enorm vooruit echt knallen.de jw en restore heb ik wel dubbele dosis gepakt en ik heb geen bijwerkingen gehad
 
5 kg is zeker niet verkeerd. Hoe lang heb je deze stack gedaan..?
 
Hoe heb je de stack gedoseerd? Heb je de JW en BAM tegelijkertijd genomen en de rest erna, alles om de beurt of heb je de supps elke 2 weken laten overlappen?
Zit nl ook aan die stack te denken.
 
Hoe heb je de stack gedoseerd? Heb je de JW en BAM tegelijkertijd genomen en de rest erna, alles om de beurt of heb je de supplementen elke 2 weken laten overlappen?
Zit nl ook aan die stack te denken.

elke 2weken laten overlappen en dan de rest van de pillen er achter gepakt ongeveer 2weken er bij
 
Wat vond je van die Pro-anabol ?
 
elke 2weken laten overlappen en dan de rest van de pillen er achter gepakt ongeveer 2weken er bij

Veel gelezen over BAM+JW maar niet echt veel over pro anabol en restore erbij. Zat te denken om de pro anabol wel erbij te nemen maar heb nog m'n twijfels over restore of is dat gewoon bijna noodzakelijk na JW?
 
Veel gelezen over BAM+JW maar niet echt veel over pro anabol en restore erbij. Zat te denken om de pro anabol wel erbij te nemen maar heb nog m'n twijfels over restore of is dat gewoon bijna noodzakelijk na JW?

na wat ik allemaal gelezen heb zou ik juist pro anabol weg laten en restore nemen.
 
Wat vond je van die Pro-anabol ?

ik heb die nie apart gepakt eerst met bam en dan met restore moeilijk te zeggen maar met die twee was het nie te doen in de gym ging ik in alles enorm vooruit en ik bleef maar gaan
 
Back
Naar boven