MuscleMeat

hulp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jop

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2007
Berichten
442
Waardering
0
Ja mannekes ik ben 16 en tschool is begonnen.
Maar ik voel me niet zo goed.
Ik heb een groter hoofd dan een normaal mens en ik word er ook mee uitgelachen,zou dit kunnen dat dit een ziekte ofzoiets is?
 
Ectomorphs hebben vaak een groot hoofd dat uit verhouding is met hun lichaam, maar weet niet welk lichaamstype jij bent.

Ik denk niet dat het een ziekte is, wees blij met jezelf en heb schijt aan de rest.
 
Misschien groei je nog een stuk en komt alles weer inverhouding te staan.

En idd wat Gorill0r zegt, wees blij met jezelf!
 
Een beestig lichaam krijgen en niemand zal nog iets over je kop zeggen.
 
ik ben 1 m82 en weeg 78 kg dus kzal nie veel meer groeien.
ectomorph is da goe?
 
Dit zou de opvolger van MuscleBear kunnen worden.
 
ik ben 1 m82 en weeg 78 kg dus kzal nie veel meer groeien.
ectomorph is da goe?

ik ben zelf 197 en dacht toen ik 1.80,was toen ook 16, was ook niet meer dat ik ging groeien :)
 
ik ben het laatste jaar geen 0.0000001 cm gegroeid.
 
MuscleBear had dit een interessant topic gevonden. Ecto aliens op DBB.
(Heeft die gast trouwens een permanente ban ? Of komt ie gewoon niet meer terug ?)
 
Wie weet is dit Musclebear wel.
 
Weet er iemand informatie over een'waterhoofd'?
 
Weet er iemand informatie over een'waterhoofd'?

zoek op google; hydrocefilus. maar als je dat hebt had je nog wel andere klachten. als je het niet vertrouwt ga gewoon langs de huistarts. En heb schijt aan de rest!
 
Weet er iemand informatie over een'waterhoofd'?

Ik heb gehoord dat je met een waterhoofd geen ketsvuur krijgt als je tegen de muur aanloopt. Ik weet niet of je daar iets mee kunt ?
 
schijt aan de rest, op de voetbal zegt iedereen het en das pas shit

Weet er mss anders iemand tips om mensen met puisten,een blivjvezitter uit te lachen.
 
Weet er mss anders iemand tips om mensen met puisten,een blivjvezitter uit te lachen.

In de spiegel kijken en hard beginnen te lachen ?
 
@jop: stop een pistool in je mond en haal de trekker over. in je magazijn moet minstens 1 kogel inzitten. zo word je hoofd wel weer wat kleiner;)
 
Back
Naar boven