Fitness Seller

Weg naar 2x BW op grote 3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

salieri

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
4.500
Waardering
166
Ik begin met een nieuw logje. Heb in de vakantie wel getraind maar dit is niet zo geweldig gegaan door geen discipline ( voeding , drank .. ).
Maar nu wil'k toch wel ff een nieuw logje maken.
Heb ook in de vakantie benen nooit getraind :o :o

Dinsdag 4 september, ME Squat

Squat
10*20 ( baar )
3*40
3*60
3*80
3*90 ( PR )
3*95 ( PR )
1* 100 ( PR )
1* 105 ( PR )
Hier was'k wel ff van verschoten ..
Had altijd op rippetoe getraind met 5*80 of 5*85 max en nooit gemaxt op 1 rm

Glute Ham Raises
3*10*10 KG ( eerste keer oefening, weet niet echt hoeveel'k aankan .. :)

Leg curls
Op machine gedaan...
50 kg

Hack squat
Op machine , 3*8*100 kg

Assistance was ng ff uittesten :)
 
Weg naar 2x BW op grote 3

2*BW - 105kg = BP + DL

Weet niet hoe zwaar je bent maar stel je weegt 100 en je kan 75kg te deadliften dan hoef je slechts een lege (olympic) barbell eenmaal te drukken om je goal te halen ;)

Misschien moet je de lat wat hoger leggen ouwe!
 
Wat weeg je nu dan? 2x BW bankdrukken gaat moeilijk worden makker. Maar veel succes iig!
 
Meer plausibel inderdaad, in dat geval: good luck :thumbs:
 
Nu rond de 66-67
Heb Zeeeeeeer slecht gegeten deze vakantie en ben zo'n 6 kg afgevallen tov eind juni.
Zou graag terug wat meer wegen en mits goede voeding zou'k redelijk snel terug rond de 70 zitten. Verbrand wel vrij veel calorieen. deze maand begin'k terug volledig met trainen en dat is zo'n 5* judo en 3* looptraining erbij. Maar dan moet'k maar meer eten :P
Dus Tzal zo rond de 140-150 kg liggen.
Bench zal idd wel eventjes duren ^_^
 
hooo wacht ff! je doet 5x per week judo en 3x per week looptraining en dan wil je nog op de deadlift en squat 2xBW scoren?

ik wens je heel veel succes en nog meer eetlust
 
hooo wacht ff! je doet 5x per week judo en 3x per week looptraining en dan wil je nog op de deadlift en squat 2xBW scoren?

ik wens je heel veel succes en nog meer eetlust

:D
'k ga zien of dit uit te houden is :P
Maar ivm met judo ga'k proberen om minimale kracht te gebruiken en proberen puur op techniek te werken. Natuurlijk is dit niet volledig mogelijk aangezien je wel vrij veel kracht moet gebruiken tijdens grip in randori. Maar dit ga'k proberen te beperken. En mn benen moeten het maar gewoon worden :P
 
2*BW? Dus een 2*BW bench, een 2*BW deadlift en een 2*BW squat?
 
Niet zo geweldig :D
Maar heb wel eventjes tijd uitgerekend om deze te behalen. En zeker de bench :)
Squat/deadlift zou niet zooooo lang mogen duren :)
Squat : 105
Bench 82.5
Deadlift : 105 ( heb'k al ff niet meer gedaan )

en ik ga trouwens WSB volgen
Binnekort ( eind september al ) ook thuis trainen dus dan uitzoeken wat voor Assistence ik dan kan doen
 
Niet zo geweldig :D
Maar heb wel eventjes tijd uitgerekend om deze te behalen. En zeker de bench :)
Squat/deadlift zou niet zooooo lang mogen duren :)
Squat : 105
Bench 82.5
Deadlift : 105 ( heb'k al ff niet meer gedaan )

en ik ga trouwens WSB volgen
Binnekort ( eind september al ) ook thuis trainen dus dan uitzoeken wat voor Assistence ik dan kan doen
Dat is het em juist. Squat en deadlift is zo behaald. Een 2xBW deadlift is gewoon basis.

edit: ik vind de assistance die je vandaag gedaan hebt maar wat magertjes trouwens.
 
Ja 'k had de titel eerder neergezet dan'k besefte dat het verschil veel te groot is :P
Mss beter ff aanpassen ^^
en assistance had idd beter gekunt vandaag. Maar had al redelijk snel te maken met een pees dat enorm veel zeer deed :o
Maar das gewoon ng ff aanpassen denk'k :)
 
Succes er mee. Voor bench zal het idd een tijdje duren, maar respect als je het haalt.
 
Ik heb er echt zin in om te knallen :D
Zo toch zeker tegen Nieuwjaar mn 100 bench willen hebben.Maar dit zou geen probleem mogen zijn denk'k :)
Je moet hoge doelen stellen als je wilt maken in het leven !!!
Heb me trouwens erg verdiept in WSB , vele , vele articles gelezen op elitefts en westside-bb. Allemaal zeer handig ! en wnr'k eens een beetje bezig ben kan'k ook met chains fzo gaan werken. Maar das ng toekomst :)
Vind het trouwens enorm grappig als'k met andere personen praat die aan " fitness " doen en een mooi lichaam willen krijgen of kracht. Ze weten het altijd beter te weten :P
Thanks iedereen !!
 
Ik heb er echt zin in om te knallen :D
Zo toch zeker tegen Nieuwjaar mn 100 bench willen hebben.Maar dit zou geen probleem mogen zijn denk'k :)

weeg jij 50 kilo dan :D?
 
:rolleyes: :p
'k had niet gezgd dat'k tegen nieuwjaar alles al 2x BW wou hebben hoor :P
 
Dagje later ..
damn mn benen ! kan nog amper stappen :D
Terug ff wennen die benen trainen :)
 
Back
Naar boven