Fitness Seller

wie heeft Yuri van Gelder gisteren op tv gezien?

Bezoekers in dit topic

Hij is echt gort en gort droog. Maar ik heb zijn omtrekmaten eens voorbij zien gaan en die vallen reuze mee hoor. Armen zijn 38 cm. Moet even kijken of ik de link nog kan vinden.......
 
Hij is echt gort en gort droog. Maar ik heb zijn omtrekmaten eens voorbij zien gaan en die vallen reuze mee hoor. Armen zijn 38 cm. Moet even kijken of ik de link nog kan vinden.......

O dat valt idd mee. Het lijkt allemaal een stuk groter omdat hij zo klein is.
 
Geloof me , als je zo droog staat en no 38/39 armen hebt op die lengte , dat dat er goed uitziet ;)
Denk dat een groot deel hier als ze zover zouden cutten niet veel meer over zouden houden ( niet iedereen he ) ;)
 
Die gast is 1.60 ofzo. Heeft geen rug en benen, wel grote en droge schouders, borst en armen. Gisteren bij het NOS zag ik hem nog een turngebouw inlopen. Het viel allemaal reuze mee, door z'n lengte en kurkdroogheid is hij imponerend. Maar no way dat ik geloof dat hij gebruikt heeft. Het gaat niet om esthetisch oogpunt, enkel kracht en wendbaarheid, die plaatselijke spiermassa is slechts een gevolg daarvan.

geen rug? Hij heeft een behoorlijk grote rug hoor. Kuiten heeft ie ook al zonder ze te trainen en heeft behoorlijke aanleg voor benen. Ik denk als die zijn benen zou gaan trainen zouden deze binnen 1 jaar groter zijn dan de meeste gasten hiero. Zie de bovenstaande foto van Enjee. Behoorlijk grote, droge poten voor iemand die ze NIET eens traint. ;)

Hier dat filmpje
NOSSTUDIOSPORT
en dan de aflevering: vooruitblik met de oranjemannen
aan het einde zie je hem even in de ringen. Bangelijke rug.
 
smurf........
 
ik geloof niet dat hij gebruikt. een maatje waar ik soms mee train is iets korter dan 1.70, armen enzo ogen dan direct stuk groter.
daarnaast is dat ringenwerk ook groot deel techniek, net zoals je wel eens filmpjes ziet van mensen die verticaal aan een paal kunnen hangen.

Jaja, en picasso schildert als een kind :D

Kom op man, ga het eens een uurtje proberen, verticaal aan een paal hangen bijv. Er zit idd een deeltje techniek bij, maar het is 90% kracht. En bruut ook.
Probeer een maltees kruis of een standaard breedtehang (iron cross) en voel de schijnbare onmogelijkheid van die houdingen. Maltese kruizen worden boven de 1,70 meter lichaamslengte sowieso al een onmogelijkheid omdat ze veel te zwaar worden om perfect uit te voeren.
(het trekken van gekke gezichten omdat een oefening zo zwaar is, levert je aftrek op op dat niveau!)
 
waar ik op doelde is dat als je die oefeningen kunt uitvoeren niet perse de armen nodig hebt van 45 cm
 
kan makkelijk naturel
 
Jaja, en picasso schildert als een kind :D

Kom op man, ga het eens een uurtje proberen, verticaal aan een paal hangen bijv. Er zit idd een deeltje techniek bij, maar het is 90% kracht. En bruut ook.
Probeer een maltees kruis of een standaard breedtehang (iron cross) en voel de schijnbare onmogelijkheid van die houdingen. Maltese kruizen worden boven de 1,70 meter lichaamslengte sowieso al een onmogelijkheid omdat ze veel te zwaar worden om perfect uit te voeren.
(het trekken van gekke gezichten omdat een oefening zo zwaar is, levert je aftrek op op dat niveau!)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]???
 
Die gast is 1.60 ofzo. Heeft geen rug en benen, wel grote en droge schouders, borst en armen. Gisteren bij het NOS zag ik hem nog een turngebouw inlopen. Het viel allemaal reuze mee, door z'n lengte en kurkdroogheid is hij imponerend. Maar no way dat ik geloof dat hij gebruikt heeft. Het gaat niet om esthetisch oogpunt, enkel kracht en wendbaarheid, die plaatselijke spiermassa is slechts een gevolg daarvan.

Sinds wanneer wordt er alleen gebruikt vanuit esthetisch oogpunt? Mensen denken altijd maar te kunnen zien of iemand wel of niet gebruikt, maar die mensen worden gek genoeg nooit door het IOC ingezet als controleur ;)
 
Wel goede fysiek ja, maar ik denk niet dat hij naturel is. Die gasten trainen wel een paar uur per dag waarschijnlijk en dat in die ringen hangen is best wel zwaar, lijkt me niet dat je daar zo snel van kan herstellen dat je elke dag een paar uur kan trainen.
Ik kan het mis hebben natuurlijk ;)

Goede redenering, alleen, er zijn toch ook kleine kinderen die al leven en trainen als beroepsturner, die kunnen toch geen roids nemen hé? :d
 
waar ik op doelde is dat als je die oefeningen kunt uitvoeren niet perse de armen nodig hebt van 45 cm

Wat dacht je van Dries (nu Monsterstrength), die deadlifte 220 ofzo met 37 cm armen. Ik waarschuwde die tiener destijds nog dat ze ook konden breken, die armen dan. :fu:
 
Sinds wanneer wordt er alleen gebruikt vanuit esthetisch oogpunt? Mensen denken altijd maar te kunnen zien of iemand wel of niet gebruikt, maar die mensen worden gek genoeg nooit door het IOC ingezet als controleur ;)

OK, I'll take that. Maar als je kijkt naar zijn collega's in dat circuit, dat zie je precies dezelfde vorming en plaatselijke massa. En dat al deze jongens de controles al jaren zouden kunnen ontlopen, is ook moelijk te geloven.

Ik heb die jongen eens zien trainen en dat was niet mis! Flyes in de ringen terwijl hij horizontaal voorover hing, z'n trainen z'n voeten ondersteunen en dat tot falen enzo. Hij doet dit al zo lang dat deze massa van al die jaren echt wel aannemelijk is.

Maar dan nog, als hij niet naturel zou zijn, dan vallen zijn resultaten als natural bodybuilder gewoon te bereiken. Zeker wanneer je je onderstel erbij pakt en rug volledig afbeuld. Het is met name de droogheid die je moeite zal gaan kosten.
 
Wie zegt dat hij niet aan bodybuilding doet ?

Verder ben ik niet impressed op z'n fysiek. Iedereen die droog is met een beetje massa ziet er altijd 2x groter is dan een vetmassa erop.
 
OK, I'll take that. Maar als je kijkt naar zijn collega's in dat circuit, dat zie je precies dezelfde vorming en plaatselijke massa. En dat al deze jongens de controles al jaren zouden kunnen ontlopen, is ook moelijk te geloven.

Ik heb die jongen eens zien trainen en dat was niet mis! Flyes in de ringen terwijl hij horizontaal voorover hing, z'n trainen z'n voeten ondersteunen en dat tot falen enzo. Hij doet dit al zo lang dat deze massa van al die jaren echt wel aannemelijk is.

Maar dan nog, als hij niet naturel zou zijn, dan vallen zijn resultaten als natural bodybuilder gewoon te bereiken. Zeker wanneer je je onderstel erbij pakt en rug volledig afbeuld. Het is met name de droogheid die je moeite zal gaan kosten.

Oh dat zeker qua massa is het als je je genen mee hebt naturel zeker te doen. Maar ik geloof uberhaupt niet meer in naturel topsport (althans de fysiek veeleisende takken). Het kan misschien wel maar het is een stuk gezonder met wat 'ondersteuning'. Sporters weten dit, de medische wereld weet dit, nu de bonden nog zodat de hypocrisie erom heen 's kan verdwijnen. Maar goed dat is een ander topic :)
 
Die gast is 1.60 ofzo. Heeft geen rug en benen, wel grote en droge schouders, borst en armen. Gisteren bij het NOS zag ik hem nog een turngebouw inlopen. Het viel allemaal reuze mee, door z'n lengte en kurkdroogheid is hij imponerend. Maar no way dat ik geloof dat hij gebruikt heeft. Het gaat niet om esthetisch oogpunt, enkel kracht en wendbaarheid, die plaatselijke spiermassa is slechts een gevolg daarvan.

Geen rug?

YouTube - Yuri van Gelder interview

op vier seconden zie je de rug die hij niet heeft!
 
Back
Naar boven