AndroidHealthClinic

Vrouwen kiezen perfecte zoener

Bezoekers in dit topic

Mijn ex-vriendin zei dat ik de beste zoener was die ze ooit had, anderhalve maand later was het gedaan :roflol: (door haar moeder btw:(). Maar ze heeft het wel gezegd:p.
 
Andersom geldt het toch ook? Als een chick niet kan zoenen, heb ik het HEEL snel gehad hoor. Beetje met die hamlap in m'n bek lopen draaien, flikker op, smerig kind. Ga maar direct door naar mijn anus.
 
Onbewust zal ze het toch als graadmeter zien voor je gevoel van motoriek, ritmegevoel, passie en sensualiteit. Als jij goed kunt zoenen, weet ze dat d'r clit verzekerd is van een goede likbeurt. Samen met de rest van d'r lichaam. Wat dus betekend dat de deuren makkelijk voor je openstaan naar wat dieper contact. :ds:

Eigenlijk hoor het wat te beginnen met wat strelen, plagen, tederheid en zoenen, en te eindigen met ruwe anale coïtus en een slagroom soes op d'r gezicht, of gewoon in d'r kont. :lick:
 
Waterman:
Je zou haast denken dat de waterman het kussen heeft uitgevonden.
Hij/zij zoent verfrissend, buitengewoon en origineel.:cool:
 
Merk ik dus ook wel. Het is best dat je niet te lang wacht met te zoenen, want hoe langer je ermee wacht, hoe vlugger ze je als een gewone vriend gaan aanzien (heb dit meerdere keren meegemaakt toen ik nog jonger was). Maar je leert uit je fouten ;)
 
Mijn ex-vriendin zei dat ik de beste zoener was die ze ooit had, anderhalve maand later was het gedaan :roflol: (door haar moeder btw:(). Maar ze heeft het wel gezegd:p.

vond haar moeder ook dat je goed kon zoenen?
 
Mijn ex-vriendin zei dat ik de beste zoener was die ze ooit had, anderhalve maand later was het gedaan :roflol: (door haar moeder btw:(). Maar ze heeft het wel gezegd:p.

Dat zei ze ook tegen mij bro ;)
 
ik vind het leuker wanneer ze met mijn penis gaan tongen.
 
Ben dan ook blij met me dikke lippen :D
 
Onbewust zal ze het toch als graadmeter zien voor je gevoel van motoriek, ritmegevoel, passie en sensualiteit. Als jij goed kunt zoenen, weet ze dat d'r clit verzekerd is van een goede likbeurt. Samen met de rest van d'r lichaam. Wat dus betekend dat de deuren makkelijk voor je openstaan naar wat dieper contact. :ds:

Eigenlijk hoor het wat te beginnen met wat strelen, plagen, tederheid en zoenen, en te eindigen met ruwe anale coïtus en een slagroom soes op d'r gezicht, of gewoon in d'r kont. :lick:

Marky, are you single ? :o
 
ik vind het leuker wanneer ze met mijn penis gaan tongen.

Is jouw penis zo klein en/of dun dat hij op een tong lijkt ? Of is jouw wijf zo dik dat haar tong even groot als jouw penis lijkt ? Of is het een combinatie van beide ?

:cool:
 
tja, een goede zoener heeft niet alleen een streepje voor bij mij. Maar een slechte zoener maakt zelfs geen kans op meer...
 
tja, een goede zoener heeft niet alleen een streepje voor bij mij. Maar een slechte zoener maakt zelfs geen kans op meer...

Flauw zeg.:mad:
De belangrijkste vraag die men moet stellen naar aanleiding van dit onderzoek is dan natuurlijk: Wat maakt een goede zoener?

Mijn ex-vriendin zei dat ik de beste zoener was die ze ooit had, anderhalve maand later was het gedaan :roflol: (door haar moeder btw:(). Maar ze heeft het wel gezegd:p.

Overcompensatie.
 
HLN.be: Vrouw - Vrouwen kiezen perfecte zoener (28321)

art_large_25401.jpg


Een man die goed kan kussen, heeft een streepje voor. Uit onderzoek blijkt dat als de eerste kus goed gegeven wordt, de kans op een eventuele relatie drastisch toeneemt.

Geen coïtus
Tongzoenen en het uitwisselen van speeksel geven onbewust heel wat geheimen prijs. De adem van een vrouw geeft de hormoonwaarden en vruchtbaarheid weer, mannelijk speeksel bevat sporen van testosteron. Een slechte adem duidt bij velen op een lichamelijk letsel.

Vooral bij vrouwen wordt kussen als een essentieel onderdeel in de relatie gezien. De meeste dames beweerden dan ook dat goede coïtus zonder zoenen onmogelijk is.

Compatibel
Psycholoog Gordon Gallup, die het onderzoek aan de universiteit van New York leidde, bevestigt dat kussen meer is dan enkel een romantische daad.

Een kus, vooral de eerste, kan de relatie wel of niet laten doorgaan. Zoenen maakt deel uit van het verleidingsproces. Meer nog, het maakt bepaalde biologische mechanismes los die ervoor zorgen of bepaalde indviduen ons al dan niet compatibel lijken.

Onbewust gebruiken vrouwen het als een extra instrument om de geschikte vader te vinden voor hun kinderen. (hln)



wat een bullshit. 80% op dit forum heeft een slechte adem. Door al dat eiwitrijk vreten!
 
tja, een goede zoener heeft niet alleen een streepje voor bij mij. Maar een slechte zoener maakt zelfs geen kans op meer...
en wie mag jij dan wel weer wezen?
 
Flauw zeg.:mad:
De belangrijkste vraag die men moet stellen naar aanleiding van dit onderzoek is dan natuurlijk: Wat maakt een goede zoener?



Dat schijnt weer voor iedereen anders te zijn he ;) op ieder potje past een dekseltje zeggen ze toch? :) dus :cool:

niet boos zijn ;)
 
Back
Naar boven