XXL Nutrition

hulp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb gehoord dat je met een waterhoofd geen ketsvuur krijgt als je tegen de muur aanloopt. Ik weet niet of je daar iets mee kunt ?
:hahaha:
 
En waarom antwoord er nooit iemand als er een vraag gesteld wordt over MuscleBear?
 
@jop: stop een pistool in je mond en haal de trekker over. in je magazijn moet minstens 1 kogel inzitten. zo word je hoofd wel weer wat kleiner;)

Volgens mij wordt het hoofd daardoor niet kleiner. Eerder wat wijder lijkt me. (al zal dat met een normaal pistool wel meevallen ?)
 
die jongen wordt al gepest op school, stelt hier een serieuze vraag en dan zijn er nog mensen die niet deftig kunnen antwoorden??

zoals eerder gezegd, train jezelf breed, dan zullen ze niet meer zo lachen
een neefje van mij heeft ook een redelijk groot hoofd... ik denk niet dat er veel aan te doen valt, maar probeer die opmerkingen te negeren, mensen die zoiets zeggen hebben schrik om zelf uitgelachen te worden daarom schuiven ze de aandacht door aan een ander
 
En waarom antwoord er nooit iemand als er een vraag gesteld wordt over MuscleBear?

Topics over MuscleBear horen thuis onder the x-files. Topgeheim dus.
 
@den_dimi: je hebt helemaal gelijk. mijn tips: maak een voedins/train schema. ga keihard trainen. en ga meteen ook maar aan de anabolen. straks word je nog jarenlang gepest totdat je een keer je toekomst verknald door met een pistool op school te komen en iedereen overhoop te knallen.
 
wel opletten met een waterhoofd in de winter...
 
wel opletten met een waterhoofd in de winter...

:roflol:

Tegen een dikke kop kun je gewoon vrij weinig doen. Alleen hopen dat het minder wordt naarmate je ouder wordt. Een neefje van mij heeft ook echt een dikke kop. Als kind zag het er totaal niet uit, zo'n dikke kop op een dun lijfje. Maar momenteel is ie een jaar of twaalf en ziet het er in verhouding al stukken beter uit. (flinke jongen al)

Maar als je al 16 bent zal daar denk ik nog weinig aan veranderen. Zorgen dat je lichaam wat flinker wordt, dan valt die dikke kop minder op. :D
 
als ze met je lachen geef ze dan toch een ram met dat hoofd van je
 
als ze met je lachen geef ze dan toch een ram met dat hoofd van je

Ik wou net zeggen. Ik bedoel, Mike Tyson heeft ook een dikke kop, en die deed precies hetzelfde.
 
een vriend van me heeft ook een redelijk groot hoofd, maar alle meisjes vinden het wel schattig, dus no sweat;)

Kunt er volgens mij niets aan doen, zelfs plastische chirurgie lijkt me niet lukken, het is een kwestie van accepteren denk ik
 
Ik denk niet dat je een waterhoofd hebt hoor (hehe jop waterkop... nee sorry kon het niet laten).

Dit is een waterhoofd (****ing hell zeg :eek: )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik schijn trouwens ook een groot hoofd te hebben. Ach je moet maar zo denken, daar kun je hard mee koppen. Verder flink trainen om het in verhouding te brengen.
 
Ik denk niet dat je een waterhoofd hebt hoor

Dit is een waterhoofd (****ing hell zeg :eek: )

[Link niet meer beschikbaar]

Ik schijn trouwens ook een groot hoofd te hebben. Ach je moet maar zo denken, daar kun je hard mee koppen. Verder flink trainen om het in verhouding te brengen.

MuscleBear's zoon/dochter ? :D
 
Zou het klotsen?
 
Ah man, breek je kop er niet op, zorg gewoon dat je je voor de rest normaal kleed en dan ziet iedereen je over het hoofd. Van teveel piekeren krijg je toch alleen maar een punthoofd en daar heb je alleen maar jezelf mee. Als je wilt dat wij de koppen bij elkaar steken en je advies geven dan moet je wat meer informatie over jezelf posten. Daarnaast heeft het geen zin om zelf te veranderen in een pestkop, aangezien pesters zelf vaak niet goed aangepast zijn.
 
Ah man, breek je kop er niet op, zorg gewoon dat je je voor de rest normaal kleed en dan ziet iedereen je over het hoofd. Van teveel piekeren krijg je toch alleen maar een punthoofd en daar heb je alleen maar jezelf mee. Als je wilt dat wij de koppen bij elkaar steken en je advies geven dan moet je wat meer informatie over jezelf posten. Daarnaast heeft het geen zin om zelf te veranderen in een pestkop, aangezien pesters zelf vaak niet goed aangepast zijn.

Conehead.jpg
 
Ah man, breek je kop er niet op, zorg gewoon dat je je voor de rest normaal kleed en dan ziet iedereen je over het hoofd. Van teveel piekeren krijg je toch alleen maar een punthoofd en daar heb je alleen maar jezelf mee. Als je wilt dat wij de koppen bij elkaar steken en je advies geven dan moet je wat meer informatie over jezelf posten. Daarnaast heeft het geen zin om zelf te veranderen in een pestkop, aangezien pesters zelf vaak niet goed aangepast zijn.

:D
 
je voetbalt? scoren met het hoofd moet toch peace of cake zijn voor jou?
 
Back
Naar boven