Fitness Seller

Fokzooi... Single again... :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
4.038
Waardering
227
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
G*tverd*mme,
sinds vorige week zaterdag uit met me meisje...
ben bijna 2 jaar gegaan maar ging een tijdje niet goed, even een rust pauze genomen en ze wilde heel graag met me verder en blablabla.
Stuurde ze smsjes dat ze weer zo blij was dat het goed zat en dat ze heel erg lekker in der vel zat enzo, dus vorige week donderdag kwam ze naar me toe om ff lekker make-up coïtus te hebben (sinds maandag van vorige week hadden we het goed gemaakt) en ik vond haar al een beetje raar doen. Waren we "klaar" ;) en had ik lekker eten gekookt, kwam ze dus met dat ze zich al een paar dagen niet op haar gemak voelde met haar gevoel, of ze er wel goed aan had gedaan (ondanks de smsjes) toen heb ik gezegd dat ze beter weg kon gaan, omdat ik niet weer voor onbepaalde tijd ging wachten totdat ze het weer wel wilde. ben geen speelpop ja toch?

Maar goed, moest het gewoon ff kwijt, want merk dat de training er ook een beetje onder lijd (snel moe, geen top-gewicht enz)
misschien dat ik het zo een beetje kan verwerken, want ik wilde echt heel graag met haar verder en ik had deze ruggesteek na 3 dagen niet verwacht.

nou dat was het dan weer!
laters!
 
beste remedie om over een verloren liefde heen te komen is een nacht hard feesten en veel anonieme coïtus!


have fun and good luck! :thumb:
 
**** it man vrouwen zat... maar snap je point, ga lekker naar je vrienden of stappen merk je vanzelf dat je minder erover na zit te denken.

STerkte!
 
beste remedie om over een verloren liefde heen te komen is een nacht hard feesten en veel anonieme coïtus!


have fun and good luck! :thumb:

pfff ik zit niet meer echt in dat uitgaans wereldje ;) en een lange nacht gaat ten koste van je spiergroei :D nee geintje zo erg denk ik nou ook weer niet!
 
Goede actie bro. Gewoon hard zijn, als ze bij je terug wil is dat prima, maar dan moet het wel van kanten komen. Anders gewoon even door die zure tijd heen bijten en daarna leuke andere chick zoeken. Dat twijfelachtige gezeik wordt je echt naar van, trust me.
 
beste remedie om over een verloren liefde heen te komen is een nacht hard feesten en veel anonieme coïtus!

Jonko wil je hierbij wel helpen zo te zien :roflol:

Echt balen dude, sterkte de komende tijd....
 
kerel het is even moeilijk.. maar er is goed nieuws! Nu maakt je lichaam minder oestroegeen aan en dus meer testo! Dat betekent harder knallen en groeien maar! ( er lopen nog 1000 andere vrouwen op de wereld rond)! sterkte!
 
@ kartoffel hahaha dat zou wel goed uitkomen, want ben niet zo'n versierder. ben meer de stille jongen dus... :roflol: :D

@seagal dat moeten we hebben!! hoop dat het gaat lukken!

Thnx voor de reacties tot nu toe, ff steuntje in de rug nodig om weer positief ertegenaan te gaan!!
 
Gewoon heel veel supplementen bestellen om je af te reageren..
 
Klote is dat gozer. Heb t zelf ook een keer stopgezet na 2 jaar, weet hoe klote het is. Het blijven toch allemaal k*thoeren...
Beter geen vriendin en soms een breezertje en de rest knallen :D
 
klote man. op naar volgend neukertje dan maar
 
beste remedie om over een verloren liefde heen te komen is een nacht hard feesten en veel anonieme coïtus!


have fun and good luck! :thumb:

Hmmm... hierbij moet ik aan zo'n pijpmuur denken. Pik in het gat en hopen dat er geen kerel staat te lebberen :roflol:

Gewoon heel veel supplementen bestellen om je af te reageren..

hahahaha :rolfol: :D
 
kerel het is even moeilijk.. maar er is goed nieuws! Nu maakt je lichaam minder oestroegeen aan en dus meer testo! Dat betekent harder knallen en groeien maar! ( er lopen nog 1000 andere vrouwen op de wereld rond)! sterkte!


Klote voor je man, sinds wanneer ben je naar Terschelling verhuist?


beste remedie om over een verloren liefde heen te komen is een nacht hard feesten en veel anonieme coïtus!


have fun and good luck! :thumb:



klote man. op naar volgend neukertje dan maar



ARRRRRRRGH, zo is dat, denk als een echte vent
 
Hmmm... hierbij moet ik aan zo'n pijpmuur denken. Pik in het gat en hopen dat er geen kerel staat te lebberen :roflol:



hahahaha :rolfol: :D

:roflol: ik wou net nog "gloryhole!!" roepen:p
Je was me voor.
 
Hmmm... hierbij moet ik aan zo'n pijpmuur denken. Pik in het gat en hopen dat er geen kerel staat te lebberen :roflol:


Dan betaal ik liever wat cash voor een mooie dame ;)
 
beste remedie om over een verloren liefde heen te komen is een nacht hard feesten en veel anonieme coïtus!

have fun and good luck! :thumb:

Hoe weet je dat nou, jij was toch nog maagd?

Klote is dat gozer. Heb t zelf ook een keer stopgezet na 2 jaar, weet hoe klote het is. Het blijven toch allemaal k*thoeren...
Beter geen vriendin en soms een breezertje en de rest knallen :D

Merci.

Hmmm... hierbij moet ik aan zo'n pijpmuur denken. Pik in het gat en hopen dat er geen kerel staat te lebberen :roflol:

OK... :D

OT: KLOTE MAN!!! :( Sterkte!!!!!
 
Back
Naar boven