XXL Nutrition

Dragon Ball Z komt naar het witte doek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Dinsdag 04 september 2007 - Ben je gek op anime, manga en dan met name op de Dragon Ball Z serie? Dan hebben we vandaag goed nieuws voor je. Na diverse series en games zal Dragon Ball Z namelijk naar het witte doek gaan komen. 20th Century Fox gaat namelijk een echte bioscoopfilm van de serie maken.

De film zou een budget hebben van maarliefst 100 miljoen dollar en zal binnenkort in productie gaan. Een datum wanneer de film in de bioscoop zou moeten gaan draaien is nog niet bekend, maar dat wordt op z'n vroegst eind 2008.

De Dragon Ball Z wordt beschouwd als één van de populairste franchises ter wereld, met onder andere een eigen tv-serie, video games, kleren en speelgoed. Nu dus binnenkort ook een bioscoopfilm, we zijn benieuwd!

Xbox 360 Only - Dragon Ball Z komt naar het witte doek (Nieuws)

:bow: :bow: :bow:
 
ga zkr na de bios :D
 
Ai lijkt me zeker vet als ze het maar niet vernken..
 
Heb vroeger echt genoten van de tv serie, was echt ongelooflijk vet toendertijd!

Dat wordt een biosbezoekje :D
 
Ik hoor uit zeer onbetrouwbare bronnen dat ze een vd sterkere forumleden hebben benaderd voor de rol van Krillin...
 
Ik hoor uit zeer onbetrouwbare bronnen dat ze een vd sterkere forumleden hebben benaderd voor de rol van Krillin...

:roflol:!!!!




OT; Vet maar verwacht ondanks het budget een domper, je kon destijds ook van die DBZ DVD's kopen, ongelooflijk wat vielen die tegen zeg
 
:roflol:!!!!




OT; Vet maar verwacht ondanks het budget een domper, je kon destijds ook van die DBZ DVD's kopen, ongelooflijk wat vielen die tegen zeg

ja bijna in elke film is het eerste halv uur saai gelul en het laatste kwartier geknok.
 
Hier zijn al heel wat fabels over geweest. Ook nep trailers op youtube en verschillende cast suggesties.
 
woeiii!!!:D

wordt het een live action film? of wordt het een geanimeerde versie?:)
 
geloof er niks van, maar we zien et wel :)

zou iig wel KK vet zijn :sd:
 
Ai lijkt me zeker vet als ze het maar niet vernken..
Zijn ze goed in, in Hollywood.
Was vroeger, 15 jaar terug, helemaal gek van DBZ totdat de serie ineens hier een hype werd, was toen weer snel genezen:(
 
Heeft iemand er meer info over?
Zijn ze van plan een soort X-men achtige movie te maken met echte personen of gewoon animated cartoons achtige dingen
 
Heeft iemand er meer info over?
Zijn ze van plan een soort X-men achtige movie te maken met echte personen of gewoon animated cartoons achtige dingen
ben bang dat het echte personen worden, net als:
1- StreetFighter
2- Mortal Kombat
3- Guyver
.....beloofd imho niet veel goeds
 
ben bang dat het echte personen worden, net als:
1- StreetFighter
2- Mortal Kombat
3- Guyver
.....beloofd imho niet veel goeds

MK characters waren goed, maar tsja, zelfs Transformers hebben ze verdoet.
 
Dragonball Z ???

Heeft me nooit kunnen intresseren...
 
Back
Naar boven