XXL Nutrition

Vraag aan Jarno en de andere!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

collega

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
9
Waardering
0
Wie is volgens jullie de opvolger van Jarno Harms ???
Wie van de jongens nu heeft de meeste potentie om door te groeien en hem op te volgen of te verslaan????????
Want wat komt er na Jarno????
 
op t moment van jonge leeftijd denk ik dat fouad hsaini en JP neuteboom groten kunnen worden!!:)
 
Wie is volgens jullie de opvolger van Jarno Harms ???
Wie van de jongens nu heeft de meeste potentie om door te groeien en hem op te volgen of te verslaan????????
Want wat komt er na Jarno????

Het zou wel mooi zijn als tegen de tijd dat ik stop m'n naam dan eindelijk een foutloos geschreven zou worden....;)
 
:roflol: Valt idd op dat mensen vaak Harms zeggen ipv Hams..
 
Maar nu ff serieus.

Op dit moment zijn er weer een aantal jongere mannen die de toekomst hebben.
Fouad, Jan Pieter, Tom Jansen, Tom Vierstra, Robin Bos en Bas Roessen zijn allemaal jongens van 26, 27, 28 jaar oud. Deze jongens zullen de komende jaren als ze goed en verstandig met hun lichaam om gaan nog een stuk sterker worden. Ook Siemen Swarts hoort hierbij als hij weer fit is.
Geoffrey van Rangelrooy, Evert Kreuze en Richard van der Linden zijn al wat ouder en zullen niet zoveel progressie meer maken.
En volgend jaar kan er zo maar weer iemand staan die ons verrast.

Berend Veneberg en Wout Zijlstra werden op hun 38e nog Sterkste Man van NL.
Als we daar naar kijken kan ik nog wel ff door.
Maar dat is nog zo ver weg...
 
Ik zie niet zo snel een opvolger van hetzelfde kaliber......
 
senny als hij goed in vorm is en jp!!
 
Ik zie niet zo snel een opvolger van hetzelfde kaliber......

Viel me ook op dat bij de sterkste man van Nederland Jarno wel echt ver boven iedereen uit stak en eigenlijk heel gemakkelijk won, zal nog wel ff duren voordat dat geevenaard wordt...
 
Als je zo overtuigd bent ervan dan moet het ook lukken Fouad! :D
Want dan heb je een doel om aam te werken en zit het goed tussen de oortjes.
Maar er zijn natuurlijk meer kanshebbers.
Alles ligt eraan hoe allround eenieder kan worden.
Neem bv. Bas Roesen, er zit enorm veel kracht in die jongen, maar op het gebied van endurance moet hij nog een sprong maken, en hij zal echt wat kilo's eraan moeten gaan plakken om bv. truckpull en sledgepull beter te kunnen doen.

Wat dat betreft vind ik dat jij al meer een goed pakket hebt, kracht, een goede endurance en tussen de oortjes zit het goed.
Alleen als je sterkste man van Nederland wilt worden Fouad, zul je er toch nog wat kilootjes bij moeten plakken.
En ik weet niet of dat je doel is in de toekomst.
 
senny als hij goed in vorm is en jp!!

Senny is zeker een goede atleet. Maar ook hij heeft z'n leeftijd niet meer mee.
Hij heeft natuurlijk een hele sterke basis en traint de onderdelen nog altijd.
Ik hoop dat hij er volgend jaar weer staat en misschien dat we dan een keer tegen of misschien zelfs samen de strijd aan kunnen gaan.
 
Dat is zeker zo, als je rond de 40 bent kun je wel nog progressie maken maar geen reuzensprongen naar de top meer maken.
Maar Senny heeft een goede basis wat jij zegt, en is daardoor zeker nog niet afgeschreven.
Volgend jaar wereldkampioenschap sterkste man voor teams wellicht? ;)
 
Hallo makkers
het streeld mme enorm dat jullie me nog niet vergeten zijn!!!!super
Zoals Jarno HAMS al zij ben ik stevig onderdelen aan het trainen dit gaat echt eigenlijk boven alle verwachtingen,het niveau wat ik had komt nu wel erg dichtbij!!!
Ik zou niets liever willen dan weer wedstrijden te gaan doen ,momenteel ben ik met wat mensen in gesprek omtrent mijn gezondheid(biceps en de trombose)als ik groen licht krijg ga ik er weer voor.
Als ik groen licht krijg moet ik toch maar eens met Jarno om de tafel en misschien kunnen we samen wat betekenen voor de sterkste man in nederland.Op wat voor manier ook.
Maar aan talent schort het niet in nederland dat heb ik in holl-veld wel gezien,want daar deden er tien mee .
 
Viel me ook op dat bij de sterkste man van Nederland Jarno wel echt ver boven iedereen uit stak en eigenlijk heel gemakkelijk won, zal nog wel ff duren voordat dat geevenaard wordt...

Idd bij boom won hij met een gewicht wat hij normaal als opwarmen gebruikt:D

Een wedstrijd waar en Senny en Jarno meedoen is iets wat mij wel benieuwd.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe hun het tegen elkaar zouden doen.
Ik heb een hoge pet op van Senny maar maybe vergis ik mij en moet ook hij diep op de knieen voor Jarno..
 
Ach en anders kan je altijd nog Sterkste Man van Marokko worden;) :D :D

TAAAAAAAATTUUUUUUUUUUTTAAAAAAAAAAATATATATAAAAAAAAAAATUUUUUHHHHHHTATAAAAAAAAAAA;):D
Het lag me op de lippen,Jarno dat is ie al!
Zeg kerel moet jij niet werkuh?
 
ik zie mijzelf eigenlijk als grote kanshebber in de toekomst!
aangezien ik het doel heb om uiteindelijk op de sterkste man van de wereld te staan en die uiterraard te winnen lijkt het mij logisch dat ik op een moment sterkste man van nederland word!
in welk tijdsbestek weet ik natuurlijk niet en heb een lange weg te gaan maar ben bereid om die fluitend te bewandelen!
ik hoop alleen dat het niet te lang duurt en dat ik op een dag tegen jarno een waardige wedstrijd kan draaien!(en natuurlijk winnen) :p

en jarno wen er maar aan haha want met iedereen waarmee ik praat over sterkste man noemt je harms haha sommige kunnen jarno niet eens uitspreken maja ik ook niet veel normale mensen :D
 
Jarno, zou Wout niet samen met jou het sterkste team gaan vormen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven