Fitness Seller

Hoe lang kan je kuren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Te3J

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
85
Waardering
0
Hallo,

ik heb net een 12 weken kuur achter de rug ben 4 weken gestopt geweest, ben in deze 4 weken 3 weken ziek geweest en ben teveel massa verloren. ben nu weer even door gegaan,

1x vial 10ml primo
1x vial 10ml test C

ik zet 1x pw 2/2 dus 500/200 ben vorige week donderdag weer begonnen. hoelang kan ik dit kuurtje max maken? gewoon deze 2 potjes opmaken, zodat ik nog even een 5 weken door kon knallen of kan ik er nog 2 bijhalen zodat ik het een 10 weken kuurtje maak. let wel, heb er 4 weken geleden dus 12 weken opzitten. laatste 2 weken doe ik per week 250/100 dus dan wordt het een 6 weken kuurtje..

afgelopen kuur begonnen met 250-100 doorgelopen naar 400/1000 en afgebouwd naar 250-100 weer.

Thanx
 
Hallo,

ik heb net een 12 weken kuur achter de rug ben 4 weken gestopt geweest, ben in deze 4 weken 3 weken ziek geweest en ben teveel massa verloren. ben nu weer even door gegaan,

1x vial 10ml primo
1x vial 10ml test C

ik zet 1x pw 2/2 dus 500/200 ben vorige week donderdag weer begonnen. hoelang kan ik dit kuurtje max maken? gewoon deze 2 potjes opmaken, zodat ik nog even een 5 weken door kon knallen of kan ik er nog 2 bijhalen zodat ik het een 10 weken kuurtje maak. let wel, heb er 4 weken geleden dus 12 weken opzitten. laatste 2 weken doe ik per week 250/100 dus dan wordt het een 6 weken kuurtje..

afgelopen kuur begonnen met 250-100 doorgelopen naar 400/1000 en afgebouwd naar 250-100 weer.

Thanx


:huilen: :janken: :suicide:

-rodge
 
Nu weet ik niet alles ivm AAS etc maar ik weet dus wel al dat dit héél dom is ...
Gewoon verliezen aanvaarden, nakuren en gedaan. Paar maanden off gaan en dan
pas overnieuw beginnen
 
Hallo,

ik heb net een 12 weken kuur achter de rug ben 4 weken gestopt geweest, ben in deze 4 weken 3 weken ziek geweest en ben teveel massa verloren. ben nu weer even door gegaan,

1x vial 10ml primo
1x vial 10ml test C

ik zet 1x pw 2/2 dus 500/200 ben vorige week donderdag weer begonnen. hoelang kan ik dit kuurtje max maken? gewoon deze 2 potjes opmaken, zodat ik nog even een 5 weken door kon knallen of kan ik er nog 2 bijhalen zodat ik het een 10 weken kuurtje maak. let wel, heb er 4 weken geleden dus 12 weken opzitten. laatste 2 weken doe ik per week 250/100 dus dan wordt het een 6 weken kuurtje..

afgelopen kuur begonnen met 250-100 doorgelopen naar 400/1000 en afgebouwd naar 250-100 weer.

Thanx


Doorgaan, jongen, blijven doorgaan...
Laat de vials en de pillen maar aanrukken...:spaz:
 
Oke, deze 6 weken afmaken en nokken dus...
 
Sterker nog, gewoon nu al kappen ermee ;)
Brengt je totaal geen meerwaarde meer en je brengt je lichaam alleen maar onnodig in gevaar ermee.
 
Sterker nog, gewoon nu al kappen ermee ;)
Brengt je totaal geen meerwaarde meer en je brengt je lichaam alleen maar onnodig in gevaar ermee.


ik kom nu niet meer op mn oude gewicht?? 114 kilo... zit nu op 100..

dit is er echt in 3 weken afgegaan..naja zware griep te pakken gehad, natuurlijk niet eten/weinig drinken enz dus logisch dat het er af is gegaan.. ik knalde aan het einde van me kuur nog steeds hard.. dus dacht ik groei gewoon weer terug naar waar ik zat.. dit is dus niet het geval?

heb gister net weer 500/200 er in gezet..

oke ik zal er nu mee stoppen dan..voor de veiligheid smijt ik die dingen weg, anders kan ik mezelf niet beheersen...
 
ik kom nu niet meer op mn oude gewicht?? 114 kilo... zit nu op 100..

dit is er echt in 3 weken afgegaan..naja zware griep te pakken gehad, en knalde aan het einde van me kuur nog steeds hard.. dus dacht ik groei gewoon weer terug naar waar ik zat.. dit is dus niet het geval?

heb gister net week 500/200 er in gezet..

oke ik zal er nu mee stoppen dan..voor de veiligheid smijt ik die dingen weg, anders kan ik mezelf niet beheersen...

hehe :D

Je receptoren zitten normaal verzadigd nu en veel zin heeft het niet meer denk ik.
Kilo's die je kwijt bent, zat vast ook wel wat vocht op, gewoon nakuren,
creatine of zoiets erbij nemen en zo goed mogelijk door blijven trainen.
Als je lichaam even rust heeft gehad, naar de volgende cycle gaan ;)
 
hehe :D

Je receptoren zitten normaal verzadigd nu en veel zin heeft het niet meer denk ik.
Kilo's die je kwijt bent, zat vast ook wel wat vocht op, gewoon nakuren,
creatine of zoiets erbij nemen en zo goed mogelijk door blijven trainen.
Als je lichaam even rust heeft gehad, naar de volgende cycle gaan ;)

mij is verteld dat na 4 weken die receptoren alweer aardig leeg aan het worden waren, ja is ook een hoop vocht geweest hoor, heb wel een flinke droge massa over gehouden.. maar ik dacht ik heb het weer terug dan en kan ik het normaal aftrainen. neem aan dat ik niet nog een 3 weken ziek wordt (even snel afgeklopt)
ik train nu ff lekker hard door, wie weet met het kleine beetje dat die receptoren weer wat aangevuld zijn, mochten ze nog niet helemaal verzadigd zijn dat ik nog wat groei.. bedankt.
 
receptorenverzadiging is een mooi verhaaltje, maar endocrinisch gezien slaagt het op absoluut noppes.
 
receptorenverzadiging is een mooi verhaaltje, maar endocrinisch gezien slaagt het op absoluut noppes.


Oftewel als ik dit af zou maken dan kan ik weer lekker doorknallen?

just for my info, heb zojuist de prullenbak even wat sterker gemaakt!
 
Laatst bewerkt:
Oftewel als ik dit af zou maken dan kan ik weer lekker doorknallen?

just for my info, heb zojuist de prullenbak even wat sterker gemaakt!

meen je dat?? leg het dan maar opzij,ik zal het wel komen halen...:)
 
Oftewel als ik dit af zou maken dan kan ik weer lekker doorknallen?

just for my info, heb zojuist de prullenbak even wat sterker gemaakt!

als spieren je enige prioriteit zijn kan je best het hele jaar door non stop knallen, zo zal je het snelste groot zijn.

Maar je gezondheid is de belangrijkste reden om off te gaan. Je hormoonhuishouding, leverwaarden en bloedwaarden weer tot een normaal punt doen komen lijkt me toch wel belangrijker op de lange termijn als die kilo's extra.
 
als spieren je enige prioriteit zijn kan je best het hele jaar door non stop knallen, zo zal je het snelste groot zijn.

Maar je gezondheid is de belangrijkste reden om off te gaan. Je hormoonhuishouding, leverwaarden en bloedwaarden weer tot een normaal punt doen komen lijkt me toch wel belangrijker op de lange termijn als die kilo's extra.



daar heb je gelijk in, ik kan er niet mee omgaan, ik blijf er voortaan vanaf.. bedankt voor de reacties
:bow2:
 
vindt je het daar niet een beetje te duur voor dan?? :eek:

120 euro, is voor me eigen veiligheid :P... is uit beide 4 ml dus je heb er niks aan....

nee hoor weg die troep liever kwijt dan rijk nu
 
als je nog eens iets wilt weggooien pm je me maar ;)
 
120 euro, is voor me eigen veiligheid :P... is uit beide 4 ml dus je heb er niks aan....

nee hoor weg die troep liever kwijt dan rijk nu

wees sociaal, mensen hier zijn het liever rijk dan kwijt :p

anyway, je volgende kuur:

Week 1-5 1000 mg leren AAS
Week 5-12 1250 mg leren AAS
week 13-52 1500 mg leren AAS

succes, en hou ons op de hoogte! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven