XXL Nutrition

down (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ikbendesimon

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2007
Berichten
102
Waardering
1
Lengte
1m67
Massa
75kg
ik begin eigenlijk een beetje ontmoedigd te geraken doordat het resultaat van m'n trainingen zo lang uitblijft..
ik doe nu al een jaar of twee (2.5j) aan grondige trainingen maar ik blijft zowel met m'n massa als met m'n gewicht (zowel mijn eigen gewicht als dat waar ik mee hef) laag... en ik zie het eig ammel nimeer echt zitte...
m'n armomtrek is nu 30.2cm borst omtrek 94 cm ik ben 1.63m groot en weeg een kleine 53kg..
ik train zowat om de twee of drie dagen met een HIT programma...
help requested..
grtzzz Simon
 
Laatst bewerkt:
Dan verwijder je het toch alsnog?
 
Yup. Klassiek gevalltje van te weinig eten.

YOU N3ED TEH FOODZ.
 
als ik meer ga eten.. moet ik dan gwn evenveel blijven trainen? en moet ik meer eten... of véééééél meer eten?
(heb ook wel wat schrik om te veel vet aan te komen; snapje?)
 
meer variatie in je training doen en tot het uiterste gaan!:thumbup:
 
post je totale voedingsschema (of wat je zoals eet op een dag) en je trainingsschema volledig.
 
als ik meer ga eten.. moet ik dan gwn evenveel blijven trainen? en moet ik meer eten... of véééééél meer eten?
(heb ook wel wat schrik om te veel vet aan te komen; snapje?)

Als ik je gewicht zo zie dan kan je best wel wat vet gebruiken hoor.
 
welleuh om te beginnen...
bicepscurls dumbbells 12.5kg 10maal tot failure
dan zijwaarts heffen met dumbbells (schouder) 7.5 kg 10maal tot failure
tricepscurl (is dit eig de juiste naam?) 10kg en ja hoor opnieuw 10 maal tot failure
dan 10 maal dippen met lichaamsgewicht
voorwaarts heffen met dumbbell (schouders)(gn idee hoe deze oefening heet) 7.5kg en opnieuw 10maal tot failure
polsbuigen en omgekeerd polsbuigen met dumbeel 5kg 20maal
rugstrekken op een drukbank 10 maal
crunches 20 maal

mijn benen zijn voornamelijk getriand door mijn joggen dat ik een maal in de week doe.. 3km op 9 minuten.