XXL Nutrition

down (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ikbendesimon

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2007
Berichten
102
Waardering
1
Lengte
1m67
Massa
75kg
ik begin eigenlijk een beetje ontmoedigd te geraken doordat het resultaat van m'n trainingen zo lang uitblijft..
ik doe nu al een jaar of twee (2.5j) aan grondige trainingen maar ik blijft zowel met m'n massa als met m'n gewicht (zowel mijn eigen gewicht als dat waar ik mee hef) laag... en ik zie het eig ammel nimeer echt zitte...
m'n armomtrek is nu 30.2cm borst omtrek 94 cm ik ben 1.63m groot en weeg een kleine 53kg..
ik train zowat om de twee of drie dagen met een HIT programma...
help requested..
grtzzz Simon
 
Laatst bewerkt:
Dan verwijder je het toch alsnog?
 
Yup. Klassiek gevalltje van te weinig eten.

YOU N3ED TEH FOODZ.
 
als ik meer ga eten.. moet ik dan gwn evenveel blijven trainen? en moet ik meer eten... of véééééél meer eten?
(heb ook wel wat schrik om te veel vet aan te komen; snapje?)
 
meer variatie in je training doen en tot het uiterste gaan!:thumbup:
 
post je totale voedingsschema (of wat je zoals eet op een dag) en je trainingsschema volledig.
 
als ik meer ga eten.. moet ik dan gwn evenveel blijven trainen? en moet ik meer eten... of véééééél meer eten?
(heb ook wel wat schrik om te veel vet aan te komen; snapje?)

Als ik je gewicht zo zie dan kan je best wel wat vet gebruiken hoor.
 
welleuh om te beginnen...
bicepscurls dumbbells 12.5kg 10maal tot failure
dan zijwaarts heffen met dumbbells (schouder) 7.5 kg 10maal tot failure
tricepscurl (is dit eig de juiste naam?) 10kg en ja hoor opnieuw 10 maal tot failure
dan 10 maal dippen met lichaamsgewicht
voorwaarts heffen met dumbbell (schouders)(gn idee hoe deze oefening heet) 7.5kg en opnieuw 10maal tot failure
polsbuigen en omgekeerd polsbuigen met dumbeel 5kg 20maal
rugstrekken op een drukbank 10 maal
crunches 20 maal

mijn benen zijn voornamelijk getriand door mijn joggen dat ik een maal in de week doe.. 3km op 9 minuten.
 
nu m'n eten.. om te beginnen zijn m'n oudjes nogal streng op het eten en van die dingen dus eet ik gwoon mee met thuis.. ik probeer zoveel mogelijk vlees te pakken te krijgen drink veel melk, veel koffie
sorry voor de schrale, magere omschrijving.. jullie zijn vast wel een beter voedingsschema gwn..
 
als ik meer ga eten.. moet ik dan gwn evenveel blijven trainen? en moet ik meer eten... of véééééél meer eten?
(heb ook wel wat schrik om te veel vet aan te komen; snapje?)



met 53 kilo moet je niet denken, maar gewoon doen.

duwen totdat je moet kotsen en dat dan ook weer opeten.
 
Train je 1 x 10? Ik snap niet wat je bedoelt met 10 maal tot failure, maar iig, train in sets. Train in setjes van 6 tot 10 herhalingen, 3 á 4 sets. Trainen moet je sowieso blijven doen, maar zonder voeding kom je nergens! Eten én trainen dus. Vertel ons eens wat je eet op een dag, wss is het veel te weinig.

Edit:
Je eet dus veel en veel te weinig.
Met dat gewicht moet je zeker 6 tot 8 maaltijden binnenkrijgen. Probeer een schema op te stellen met minstens 3000 kcal, als je niet aankomt, schroef dan je kcal inname omhoog. Over vet moet je je niet druk maken, vooral niet nu het weer herfst word, want met een iets hoger vetpercentage zet je beter (spier)massa aan. Dus bulken, eten tot je er bij neervalt!
 
die 1*10 is gwn eigen aan HIT kan ik niks aan doen.. :S euhm.. smorgens een volle kom cornflakes, 2tassen melk en twee tassen koffie.. smiddags drie boterhammen met salami,'s avonds wat de pot schaft... tussendoor nog wat van die babykoeken (vitabis-achtige dingen)
 
welleuh om te beginnen...
bicepscurls dumbbells 12.5kg 10maal tot failure
dan zijwaarts heffen met dumbbells (schouder) 7.5 kg 10maal tot failure
tricepscurl (is dit eig de juiste naam?) 10kg en ja hoor opnieuw 10 maal tot failure
dan 10 maal dippen met lichaamsgewicht
voorwaarts heffen met dumbbell (schouders)(gn idee hoe deze oefening heet) 7.5kg en opnieuw 10maal tot failure
polsbuigen en omgekeerd polsbuigen met dumbeel 5kg 20maal
rugstrekken op een drukbank 10 maal
crunches 20 maal

mijn benen zijn voornamelijk getriand door mijn joggen dat ik een maal in de week doe.. 3km op 9 minuten.
Stoppen met dit doen, gaan squatten, deadliften en bankdrukken en ontzettend veel eten.

Geen wonder dat je niet groeit, als je jogt voor je benen.
 
hmmm misschien wel.. maar niks tegen m'n joggen hee.. 9min voor 3 km is wel snel hoor héél snel... :D
 
die 1*10 is gwn eigen aan HIT kan ik niks aan doen.. :S euhm.. smorgens een volle kom cornflakes, 2tassen melk en twee tassen koffie.. smiddags drie boterhammen met salami,'s avonds wat de pot schaft... tussendoor nog wat van die babykoeken (vitabis-achtige dingen)



das een ferm ontbijt :D

serieus.. koop broden en potten pindakaas, minsten een half brood per dag erbij nemen MET boter en MET pindakaas (niet te zuinig)
 
Als je serieus wilt groeien, raad ik je aan de volgende stickies te bezoeken en te LEZEN. ALLES lezen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/tips-tricks-over-voeding-dieet-3363/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...k-berekenen-bmr-vetverlies-voorspellen-34649/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...arden-grammen-kcal-koolhydraten-schema-24805/

https://forum.bodybuilding.nl/topics/eiwit-faq.3655/

Ga serieus aan de slag met voeding en stel een schema op. Je moet wel een schema maken waarvan je zeker weet dat je je er aan houdt, maak het dus in het begin niet te gek. Voedsel toevoegen kan altijd. Succes!
 
maar ok.. goed ik stop met joggen...als jullie zeggen dat het helpt zal het wel helpen niet?
 
:D das een feit.. bedankt voor de professionele eerlijkheid...:D
 
Back
Naar boven