MuscleMeat

Relatie of niet??? Hulp nodig van mn DBB vrienden;) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gewoon vragen of ze een keer rustig met je iets wil drinken ja! En dan bezwangeren :D

haha nee das lullig!

Ik denk dat je genoeg meningen hebt gehoord, succes met je keuze en denk eraan! Je bent maar 1 keer jong!
 
hoe reageert ze tov jou en tov die g@nstahbozy? Toont ze interesse tov je? Of heb je een ja/nee-gesprek? Stelt zij ook vragen over je?
Wees es niet onzeker, wees dan liever nonchalant, maar dan mag je da ook weer nie tonen.


Wat willen je ouders dan dat je doet? JIJ, ja je hoeft nie zo te kijken JIJ, jij wordt mn VROUW. Of je t nu wilt of nie! Zoiets?(zwart-wit gezien)

Wat ik ook wel heb, ik vraag grieten mee, ze willen wel mee, maar komen altijd met van die lulexcuses af. Of met n datum dat ik nie kan
 
Ja goed idee. Ga ik maar doen denk ik. gespreksstof hebben we niet denk ik:p is wel vaker gebleken. Daarom ben ik ook bang dat het een verschrikkelijk ervaring gaat worden.

Het probleem is dat ik zolang kan denken als ik maar wil, ik kom er gewoon niet uit.

Je gaat je keuze moeten maken maken bro:). Besluiteloosheid is erger dan een foute beslissing:). Ga ervoor zou ik zo zeggen... Leg haar op z'n minst de situatie met je ouders uit en probeer daarna je ouders te overhalen of begin gewoon met dat meisje:)
 
hoe reageert ze tov jou en tov die g@nstahbozy? Toont ze interesse tov je? Of heb je een ja/nee-gesprek? Stelt zij ook vragen over je?
Wees es niet onzeker, wees dan liever nonchalant, maar dan mag je da ook weer nie tonen.


Wat willen je ouders dan dat je doet? JIJ, ja je hoeft nie zo te kijken JIJ, jij wordt mn VROUW. Of je t nu wilt of nie! Zoiets?(zwart-wit gezien)

Wat ik ook wel heb, ik vraag grieten mee, ze willen wel mee, maar komen altijd met van die lulexcuses af. Of met n datum dat ik nie kan

Zij is wel positief tegenover mij, de gangsterboys probeerde ze af te weren (waarchijnlijk vanwege mij). Alleen die jongens maken haar wel constant aan het lachen, wat mij nog heel weinig gelukt is. Maar ze lijkt ook hele gesprekken met hun te kunnen houden terwijl onze gesprekken zo snel vastlopen.
 
Je gaat je keuze moeten maken maken bro:). Besluiteloosheid is erger dan een foute beslissing:). Ga ervoor zou ik zo zeggen... Leg haar op z'n minst de situatie met je ouders uit en probeer daarna je ouders te overhalen of begin gewoon met dat meisje:)

Ja idd. Die keuze moet ik maken op een gegeven moment. Echter zit ik al 2 maanden te kloten en kan niet kiezen. Nou vind ik het nog niet eens zo erg dat het niet mag van mn ouders, dat maak ik hun wel langzamerhand duidelijk. Het echte probleem is dat ik me niet echt lkkr voel in haar vriendenkring (gangstaboys n girls:p). Daar pas ik totaal niet bij.
 
Ach so what:), het meisje telt:) als je over een jaar bruter bent dan ooit ben jij de gangsta bro;)
 
Sorry, maar als je hierover hulp vraagt op een bodybuildingforum heb je echt een emotioneel IQ van een strontvlieg:o.
 
Zij is wel positief tegenover mij, de gangsterboys probeerde ze af te weren (waarchijnlijk vanwege mij). Alleen die jongens maken haar wel constant aan het lachen, wat mij nog heel weinig gelukt is. Maar ze lijkt ook hele gesprekken met hun te kunnen houden terwijl onze gesprekken zo snel vastlopen.
Veschil in intellect man
Toen ik vroeger met die r&b types omging was het ook heel anders praten en communiceren dan nu.
Dat soort mensen zijn niet de personen waarmee je de meest intelligente gesprekken kunt voeren.
Om door te dringen bij dat soort mensen, zul je zo direct en rechtstreeks mogelijk het moeten aanpakken, en vertellen haar intrigeren tot wat moeilijkere conversatiestof
Meestal komt het er gewoon op neer, dat het gewoonweg niet klikt op sociaal/verbaal vlak, en zou ik er nieteveel op rekenen
 
Sorry, maar als je hierover hulp vraagt op een bodybuildingforum heb je echt een emotioneel IQ van een strontvlieg:o.

Jouw IQ lijkt mij anders ook niet zo hoog want "een emotioneel IQ" noemt men EQ.

IQ = Intelligentie Quotiënt
EQ = Emotioneel Quotiënt
 
Sorry, maar als je hierover hulp vraagt op een bodybuildingforum heb je echt een emotioneel IQ van een strontvlieg:o.

Als je er niet tegen kan blijf je toch lkkr weg en vern*k je het topic niet met dit soort bullshit.
Trouwens ik wilde gewoon wat advies van anderen die buiten de situatie staan en blijkbaar zijn er heel wat mensen die bereid zijn me te helpen.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties en tips;) echt top;)
 
Oke komtie

ten eerste. (ik heb niet elke pagina 100% gelezen dus misschien heb ik wat geskipt maar..)
zoek eerst uit of je ook zeker weet dat zij EVENTUEEL iets met je wilt hebben, je kunt het wel plannen maar misschien is er niet eens echt sprake van.

ten tweede;het feit dat jullie verschillen mag de pret niet bederven. Opposites attract. En trouwens, als jullie echt van elkaar houden moet er ook wel een manier zijn te vinden waardoor jullie beiden niet belemmerd worden in mogelijkheden gewoon praten met elkaar dus.

ten derde; ik heb geen zin om over het cliche gezeik islamitische-westerse cultuur te praten maar vanuit menselijk oogpunt gezien lijkt het me dat je over dit soort dingen ook met je ouders moet kunnen praten,omdat dat nou eenmaal is wat mensen doen. Als ze er niet voor open staan lijkt het me van hun kant te kort door de bocht. Je wilt toch het best voor je kind, en bij hun geluk moet je geloof niet in de weg staan.

Succes
 
Hey gasten,

Ik ben heel erg aan het twijfelen over het aangaan van een relatie met een meisje. Ik vertel het verhaal wel effe.

Ik ken haar al zo'n 3 maanden. Dat is blijkbaar lang genoeg geweest om ernstig verliefd te worden op haar. Ik ben gek op haar. Echter doen zich een paar moeilijkheden voor. Ten eerste verschillen we behoorlijk van elkaar. Zij is zo'n type die heel vaak uitgaat enzo, terwijl ik dat met mate doe, gewoon af en toe. Volgende probleem is dat ik geen vriendin mag nemen van mn ouders en die zijn daar dan ook erg serieus in:( Maar daar wil ik echt niet naar luisteren, echter als mn ouders erachter zullen komen schoppen ze me waarschijnlijk wel het huis uit:o

Ook is het zo dat ik me de laatste tijd helemaal niet zker voel, vooral omdat ik TE mager ben. Echter laat zij wel blijken dat ze mij ook leuk vindt. Maar als ik haar dan op school zie ben ik gewoon bang om naar haar toe te stappen (onzeker).

Ik heb haar al wel verteld dat ik haar heel erg leuk vind, maar dat ik het een probleem vind dat we zoveel van elkaar verschillen.

Nou ben ik echt in de war, moet ik nou wel een relatie met haar aangaan of niet? Ik weet het zelf niet meer. Misschien dat er hier mensen zijn (met meer ervaring dan mij hierin, wat trouwens niet zo moeilijk is:p) die me tips kunnen geven of verder kunnen helpen.

Alvast bedankt.

Kerel, nog steeds dat meisje als dat meisje waarover we had gesproken?
Als alles toch goed gegaan is, uiteindelijk, waarom niet?

Je ouders hebben niks meer over je te zeggen, dat moet jij realiseren en zij ook.
 
Het is onze cultuur:o

Maar ik heb zoiets van ik leef nu in Nederland, dus pas ik me ook in zoveel mogelijk dingen aan, maar zij vinden het een schande.
Daarmee breng ik de zgenaamde ''waarde'' van de vrouwen omlaag.:mad:

het is nu ook weer niet dat je ouders nog nooit gedoet hebben, wrijf ze dat maar eens goed onder de neus.
 
Oke komtie

ten eerste. (ik heb niet elke pagina 100% gelezen dus misschien heb ik wat geskipt maar..)
zoek eerst uit of je ook zeker weet dat zij EVENTUEEL iets met je wilt hebben, je kunt het wel plannen maar misschien is er niet eens echt sprake van.

ten tweede;het feit dat jullie verschillen mag de pret niet bederven. Opposites attract. En trouwens, als jullie echt van elkaar houden moet er ook wel een manier zijn te vinden waardoor jullie beiden niet belemmerd worden in mogelijkheden gewoon praten met elkaar dus.

ten derde; ik heb geen zin om over het cliche gezeik islamitische-westerse cultuur te praten maar vanuit menselijk oogpunt gezien lijkt het me dat je over dit soort dingen ook met je ouders moet kunnen praten,omdat dat nou eenmaal is wat mensen doen. Als ze er niet voor open staan lijkt het me van hun kant te kort door de bocht. Je wilt toch het best voor je kind, en bij hun geluk moet je geloof niet in de weg staan.

Succes
Jullie begrijpen het echt niet he
Dit is waar wij voor leven onder andere, je kan niet zomaar zeggen, schijt of dit of dat :rolleyes:
 
Jullie begrijpen het echt niet he
Dit is waar wij voor leven onder andere, je kan niet zomaar zeggen, schijt of dit of dat :rolleyes:

dus je geeft je hele leven aan iets wat je nog nooit hebt gezien of gevoeld? :rolleyes:
 
Hahaaha kan je nog een simpelere beredenatie bedenken Enjee
 
Hahaaha kan je nog een simpelere beredenatie bedenken Enjee

het is toch zo? jij leeft voor iets wat je nog nooit gezien hebt! simpel maar waar


edit: Hijack alert :P
 
Back
Naar boven