AndroidHealthClinic

verhoudingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gerardschaap

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 aug 2007
Berichten
121
Waardering
0
je zou wel denken heb je hem weer maar ik heb nog een vraag
die verhoudingen van eiwit kolydraten en vet
als ik 35 50 15 probeer wil behalen met en schema zit ik dan op goede richting
of moets ik eiwit 3gram per vvm doen

ik vind het maken van een goed voedings schema nog best lastig

tips zijn altijd welkom
178 82 15%

3x kracht
2x vechtsport in de week
 
Je moet er voor zorgen dat je eerst je voedingsbehoefte bepaald dat kan op Voedingsbehoefte.nl - Voedingsbehoefte berekenen, Informatie over voeding, trainingen en het maken van schema's daarna begin je te kijken hoeveel Eiwitten/Koolh./Vetten er in de producten zitten die je binnen krijgt op een dag en die probeer je mooi te verdelen over 6-8 maaltijden, zorg ervoor dat er minimaal 2uren tussen elke maaltijd zit.

Tel dit allemaal op en kijk dan of je er iets bij weg moet laten of juist meer van moet nemen.

Deze site is erg handig om te kijken wat voor voedingswaarden er in de producten zitten:
Voedingswaarde van voedingsmiddelen

Succes en mocht je nog vragen hebben, stel ze!
 
Je moet er voor zorgen dat je eerst je voedingsbehoefte bepaald dat kan op Voedingsbehoefte.nl - Voedingsbehoefte berekenen, Informatie over voeding, trainingen en het maken van schema's daarna begin je te kijken hoeveel Eiwitten/Koolh./Vetten er in de producten zitten die je binnen krijgt op een dag en die probeer je mooi te verdelen over 6-8 maaltijden, zorg ervoor dat er minimaal 2uren tussen elke maaltijd zit.

Tel dit allemaal op en kijk dan of je er iets bij weg moet laten of juist meer van moet nemen.

Deze site is erg handig om te kijken wat voor voedingswaarden er in de producten zitten:
Voedingswaarde van voedingsmiddelen

Succes en mocht je nog vragen hebben, stel ze!

bedankt voor de tips
 
Is het nog gelukt met het maken van een goed voedingsschema?
 
Misschien een idee om elkaars msn uit te wisselen zodat we elkaar wat kunnen helpen...stuur dan maar een pm als je interesse hebt.

ecto meso, mag ik eventueel jou msn anders voor wat voedingstips, ik zit met etzelfde probleem en ben pas sinds kort op voeding aant letten.
ik kom alleen bar langzaam aan dus misschien weet jij iets wat mij zou kunnen helpen..
pm me ff als je et goed vind!
tjo.
 
Waarom zo hoog in eiwitten. Ik zie daar echt geen nut in 2gram per kg vvm is meer dan genoeg, ook tijdens het cutten
 
Back
Naar boven