MuscleMeat

Ben op zoek naar een mooie horloge

Bezoekers in dit topic

Suat

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2004
Berichten
3.392
Waardering
7
---Deze post is gewijzigd--- op deze manier hoef ik geen nieuw topic aan te maken.

Beste leden,

Ben op zoek naar dit horloge:

[Link niet meer beschikbaar]

Hij is momenteel verkrijgbaar voor 339 euro, tenminste dat is me verteld. Maar vandaag heb ik elders gekeken en daar zeiden ze 529. Ik heb eens rondgevraagd en merkhorloges zouden qua prijs overal gelijk moeten zijn. Dus ik ga er vanuit dat een van de twee verkopers mij de verkeerde prijs heeft doorgegeven. Nu weet ik dus nog niet welke. Ik weet met koopavond (vrijdag) pas wat ie echt kost.

Maarrrrr...nu komt het. Er zal vast wel iemand bij een horloge winkel werken die korting krijgt bij aanschaf van een horloge. Is er dus iemand hier die me kan helpen?


En zoek deze:

http://www.kenmarwatches.com/images/prod_thumbs/91/guess_12391.jpg

Deze zijn op het moment 139 euro.

Graag reacties want binnen 2 weken moet ik de dameshorloge gekocht hebben. De herenhorloge volgt later.
 
het verkapt-kijk-mij-veel-verdienen-topic
 
Ach, kerel. Ga vissen vangen, jongen. De mensen die mij hier kennen, weten wel beter. ;)
 
ik deel je smaak niet echt eerlijk gezegd ;)
 
@Arnoldfan; Ok dan :) En plaats verdomme een emoticon als je voortaan een grap maakt :D

@Shutterspeed; maakt niet uit, lieverd. hou toch van je :D
 
Het verre Oosten. Enige voorwaarde, dagelijks eenmaal kijken naar je pols of die er nog wel zit, het bandje heeft zo z'n trekjes. :D
 
Iemand die in een horloge zaak werkt, krijgt vast korting bij aankoop een horloge. Mss kan iemand hierin iets voor mij betekenen. Uiteraard tegen vergoeding. ;)
 
Zie die van jou zo 123 niet maar misschien een ideetje
TW-steel voor jou en een Esprit voor haar ,... beide ietsie goedkoper ;)

€ 299,-
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

of
€ 309,-
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Site ; TW Steel | Big in oversized watches

Voor haar ;

€ 95,-
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

€ 95,-
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Site ; Esprit e-shop
 
Breitling Emergency Mission
 
Stap eens naar een neger met lange lere frak. ver faajf euro nooit niet gekloot goede arloge
 
Vergeten uit te slapen?
 
Die eerste van jou, vind ik wel erg netjes.
 
Niet lullig bedoeld, maar het is een mooi horloge, niet een mooie horloge. :)
 
Back
Naar boven