XXL Nutrition

Checkt ie ook nog mn pakje sigaretten na (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ijzer

Ecto
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 apr 2006
Berichten
3.685
Waardering
1.026
Lengte
1m76
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
| 3 of 126

Ik kom daar wel eens niet te vaak te druk met sport en school(werk)
Ik zei tegen em denk je dat ik aan de speed zit ofzo maar was leuke avond daaro bacchus hoerenveen.

Jammer dat het zo moet
 
Laatst bewerkt:
Is tegenwoordig toch vrij normaal volgens mij hoor dat ze in je pakkie peuken kijken,...
Althans gebeurd bij mij ook altijd als ik ergens heen ga
 
Discotheek......:roflol:
 
Is tegenwoordig toch vrij normaal volgens mij hoor dat ze in je pakkie peuken kijken,...
Althans gebeurd bij mij ook altijd als ik ergens heen ga

Mja maar als je verder niet piept mag je doorlopen dus wat heeft het dan voor nut?
Als je wilt krijg je alles naar binnen.
 
Wat is de clue van dit verhaal?
 
kijk-mij-in-mijn-verborgen-hempje-lijp-naar-de-beveiliging-kijken-topic ;)

Is trouwens heel normaal dat hij in je pakje sigaretten kijkt.
 
Wat is de clue van dit verhaal?

Moet er een clue wezen dan?

Maar als je perse een clue wilt: dat er op drugs gecontroleerd moet worden is een trieste zaak.
 
Dat mensen drugs meenemen is nog triester..en je doet alsof er alleen maar op drugs gecontroleerd word, zou je niet blij zijn als ze een 9mm vinden?
 
kijk-mij-in-mijn-verborgen-hempje-lijp-naar-de-beveiliging-kijken-topic ;)

Is trouwens heel normaal dat hij in je pakje sigaretten kijkt.

Aangezien meer dan 50% van de mensen hier aan de drugs zit wel, ik heb het niet over dbb
 
50%, maak daar maar 90% van and we love it
 
Dat mensen drugs meenemen is nog triester..en je doet alsof er alleen maar op drugs gecontroleerd word, zou je niet blij zijn als ze een 9mm vinden?

Natuurlijk, maar het is gewoon jammer, kheb trouwens voor gestemd PPB - PurePowerBond.nl
 
Je kan het jammer vinden, maar het is toch de werkelijkheid. Voor hetzelfde geld brengt iemand in zijn pakje sigaretten een overvloed aan GHB binnen, en valt diezelfde avond je zusje knock-out op de vloer... Bekijk het van de andere kant ;)
 
GHB neem je gewoon in een nagellakflesje mee. xtc in een holle ruimte van filter van een peuk, coke in het sealtje in de dubbele voering van je girlie's bh. Er komt altijd drugs door...als de wapens maar buiten blijven
 
Je kan het jammer vinden, maar het is toch de werkelijkheid. Voor hetzelfde geld brengt iemand in zijn pakje sigaretten een overvloed aan GHB binnen, en valt diezelfde avond je zusje knock-out op de vloer... Bekijk het van de andere kant ;)

Je hebt gelijk maar die avond was er ook nog ghb in een drankje gemikt van een kennis van mij die daar was.
Dus ze moeten gewoon uit laten kleden en 3 keer kniebuigen.
 
maar die avond was er ook nog ghb in een drankje gemikt van een kennis van mij die daar was.

Wou dat ze dat bij mij deden. Alleen ga ik niet meer nok van 5ml.
 
Maar als je perse een clue wilt: dat er op drugs gecontroleerd moet worden is een trieste zaak.

:roflol:

Dat mensen drugs meenemen is nog triester..en je doet alsof er alleen maar op drugs gecontroleerd word, zou je niet blij zijn als ze een 9mm vinden?

en zo is het, messen bla bla. hun zijn er voor de veiligheid en als ze dan je pakje sigaretten willen zien dat laat je dat gewoon even zien. iedereen wil toch een leuke+veilige avond stappen?

50%, maak daar maar 90% van and we love it

:D
 
:roflol:



en zo is het, messen bla bla. hun zijn er voor de veiligheid en als ze dan je pakje sigaretten willen zien dat laat je dat gewoon even zien. iedereen wil toch een leuke+veilige avond stappen?



:D
:rolleyes:
;)
 
Wat zou er gebeurd zijn moest je wiet in je pakje gehad hebben?
(aangezien dat legaal is in Nederland)
 
Back
Naar boven