AndroidHealthClinic

Julia Zaugalova, the russian charming squat machine

Bezoekers in dit topic

Ok diepte, hella impressive maar hoeveel doet ze zonder gear vraag ik me dan altijd af.
 
Haha, ben je een volgende trainings stageplaats aan het zoeken?
 
Ok diepte, hella impressive maar hoeveel doet ze zonder gear vraag ik me dan altijd af.

Ik denk toch een stuk minder dan een gewichtheffer met het zelfde lichaamsgewicht. (dan heb ik het over een man;))
 
Lekker gek, ik stond gistren met 200kg in men nek en vond dat al redelijk zwaar. Super prestatie !
 
So damn... schaam ik me ff dood.
 
Hebben we er tig van op onze sportschool ;)
 
Wat een gezeik over die gear... ga jij et ff doen dan 270 kilo ... met of zonder het lukt je toch niet
 
Met stomheid geslagen :bow:
 
Wat een gezeik over die gear... ga jij et ff doen dan 270 kilo ... met of zonder het lukt je toch niet

Helemaal niet.

Ik zeg duidelijk dat het heel impressive is, maar door die gear weet je nog niet hoe sterk iemand werkelijk is, denk aan jeff lewis die 400 in IPF squat en 550 in wpo.

En waar zie je me zeiken dan? Ik zeg alleen dat ik benieuwd ben hoeveel ze kan zonder gear.
 
jongens schaam je maar niet te erg hoor!
ik heb al moeite met 100kg hahaha
 
Just remember, somewhere there is a little Chinese (russian) girl warming up with your max.


:cool:
 
Helemaal niet.

Ik zeg duidelijk dat het heel impressive is, maar door die gear weet je nog niet hoe sterk iemand werkelijk is, denk aan jeff lewis die 400 in IPF squat en 550 in wpo.

En waar zie je me zeiken dan? Ik zeg alleen dat ik benieuwd ben hoeveel ze kan zonder gear.

Zo gek veel zal het niet schelen, ze heeft enkel single ply gear en squat ook gewoon goed diep.
 
Dat ze belachelijk sterk is hoef je me niet te vertellen. ;)
 
Back
Naar boven