MuscleMeat

hoe lang kan jij je adem in houden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mij is het net 1 minuut en 40 seconden gelukt.:D
 
verdomd kort als ik niet oefen.
misschien net iets meer als een minuutje. maar als ik er op oefen 2 misschien.
:o
 
zal rond de 20 seconden zijn:D
 
3 minuten en 39 sec is me record. Dit was niet stil liggen maar echt zwemmen onder water en was nodig voor me werk. Zoals shutter zegt is het een kwestie van oefenen.
 
1 minuut 45 seconden.
Niet slecht voor opa :D
 
Oh ja, het helpt wel om niet te diep te gaan, aangezien die druk toeneemt waardoor het veeel zwaarder wordt.
 
Oh ja, het helpt wel om niet te diep te gaan, aangezien die druk toeneemt waardoor het veeel zwaarder wordt.

idd en daarom kan je ook beter via je buik inademen dan je borst, is ook een stuk minder zwaar.
 
heb me daar eens mee geamuseerd in de klas :o rond de 3min dacht ik.. toen was ik wel lijkbleek schijnt het, dachten ze dat ik een aanval had :roflol: ik zat daar maar heel stil en ik werd bleker met de seconde.
 
anderhalve minuut
 
dont know maar ik kan wel 30 min onafgebroken bffen...
 
heb me daar eens mee geamuseerd in de klas :o rond de 3min dacht ik.. toen was ik wel lijkbleek schijnt het, dachten ze dat ik een aanval had :roflol: ik zat daar maar heel stil en ik werd bleker met de seconde.

Verkapt kijk-mij-trots-zijn-dat-ik-het-pispaaltje-van-de-klas-was :D
 
dont know maar ik kan wel 30 min onafgebroken bffen...

Veel langer toch ? Of was jij dat niet met die (ex-)vriendin die amper kon komen en waardoor je voor niks hebt zitten bffen, een hale avond ? :D
 
Veel langer toch ? Of was jij dat niet met die (ex-)vriendin die amper kon komen en waardoor je voor niks hebt zitten bffen, een hale avond ? :D

ach zulke verhalen hebben we toch allemaal Call of Duty :o
 
dont know maar ik kan wel 30 min onafgebroken bffen...

stonk het zo erg dat je je adem in moest houden? :o


kan nu een minuutje ofzo probably, vroeger een minuut of 2 schat ik
 
nu net geprobeerd . :D 75 seconden.moet maar eens gaan oefenen
 
ach zulke verhalen hebben we toch allemaal Call of Duty :o

Nee, we hebben niet allemaal een vriendin die met moeite een orgasme krijgt. Gelukkig niet. :D

(ben nu trouwens aan het twijfelen of het niet Blackadder met z'n vriendin was...)
 
Verkapt kijk-mij-trots-zijn-dat-ik-het-pispaaltje-van-de-klas-was :D

zo had ik wel dé manier gevonden om geloofwaardig over te komen op het secretariaat :D eerst ff paar keer zo lang mogelijk adem inhouden en dan heel bleek naar onder "ik voel me ziek, mag ik naar huis? :(" :D
 
Back
Naar boven