Fitness Seller

@Spiertje16!!! Vraag over de Islam! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lauw

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
7.531
Waardering
9
Beste Spiertje 16,

Het valt me op dat jij nogal wat van de Koran en de Islam-cultuur lijkt te weten. Nogal wat Moslim's in Nederland roepen dat ze meer respect willen van de autochtone bevolking. Ik ben een lid van die autochtone bevolking. En ik ben graag bereid meer respect te tonen. Maar voordat ik als kufar allerlei culturele blunders bega, had ik wat vragen aan je zodat ik misstappen van mijn kant kan voorkomen.

1: als een Moslima een hoofddoek draagt, maar je kan toch (per ongeluk) een stukje hoofdhaar zien. Mag je haar dan, uit respect voor haar cultuur, slaan en uitschelden voor haram varken?
2: als ik haram en varken in 1 zin gebruik, is dat dubbelop?
3: Als ik een relatie krijg met een moslima maar haar vader en haar broer zijn daar fel op tegen, mag ik dan eerwraak op ze plegen? Ze beledigen namelijk mijn eer als ze me niet goed genoeg vinden voor hun dochter en zus.
4: als mijn zus een relatie krijg met een Moslim maar ik ben daar fel op tegen (dat behoeft geen verdere uitleg lijkt me), mag ik dan eerwraak op hem plegen?

Bovenstaande gevallen lijken me gepaste uitingen van respect voor de islamitische cultuur. Wat denk jij?
 
1 -> in het gezicht spugen;
2 -> je zult branden;
3 -> jij hebt als kaaskop geen eer ;
4 -> idem;
 
Lijkt me wel dat eerwraak gerechtvaardigd is in dergelijke gevallen. Persoonlijk pleeg ik al voor veel minder een eerwraak. Laatst zag ik een Marokkaan in een roze polo met een witte linnen broek lopen, een aanfluiting voor het mannelijke ras. Ik heb hem meteen zuur in de ogen gegooid, het strot afgesneden en in zijn slokdarm gescheten.
 
wat is dit laatste tijd met al dat moslim gebeuren
 
Lijkt me wel dat eerwraak gerechtvaardigd is in dergelijke gevallen. Persoonlijk pleeg ik al voor veel minder een eerwraak. Laatst zag ik een marokkaan in een roze polo met een witte linnen broek lopen, een aanfluiting voor het mannelijke ras. Ik heb hem meteen zuur in de ogen gegooid, het strot afgesneden en in zijn slokdarm gescheten.


soortgelijke situatie meegemaakt:

ik zag een turk een banaan jatten bij de groenteafdeling, pakte meteen mijn kapmes en hakte zijn hand eraf.
 
1 -> in het gezicht spugen;
2 -> je zult branden;
3 -> jij hebt als kaaskop geen eer ;
4 -> idem;

Ben jij spiertje?

@ontopic + lauw. Interessante punten.
Als je geen moslim in huis wilt, dan ben je een rascist.(of je discrimineert in ieder geval)
Als een moslim geen jan of piet in huis wilt, dan mag dat in naam van geloof.

Van mijn ouders mag ik niet met heidenen trouwen en liefst met een turk.
Maar **** that shit, ik importeer me gewoon een lekkere aziaat
 
Lijkt me wel dat eerwraak gerechtvaardigd is in dergelijke gevallen. Persoonlijk pleeg ik al voor veel minder een eerwraak. Laatst zag ik een Marokkaan in een roze polo met een witte linnen broek lopen, een aanfluiting voor het mannelijke ras. Ik heb hem meteen zuur in de ogen gegooid, het strot afgesneden en in zijn slokdarm gescheten.

strike!! :roflol: :lol:
 
Beste Spiertje 16,

Het valt me op dat jij nogal wat van de Koran en de Islam-cultuur lijkt te weten. Nogal wat Moslim's in Nederland roepen dat ze meer respect willen van de autochtone bevolking. Ik ben een lid van die autochtone bevolking. En ik ben graag bereid meer respect te tonen. Maar voordat ik als kufar allerlei culturele blunders bega, had ik wat vragen aan je zodat ik misstappen van mijn kant kan voorkomen.

1: als een Moslima een hoofddoek draagt, maar je kan toch (per ongeluk) een stukje hoofdhaar zien. Mag je haar dan, uit respect voor haar cultuur, slaan en uitschelden voor haram varken?

Nee dat mag je niet, dat is tegen de regels de islamitische en de Nederlandse regels.
Het enige wat je mag doen is praten over haar zonde, als ze die tenminste als zonde beschouwt en haar argumenten uithoren

2: als ik haram en varken in 1 zin gebruik, is dat dubbelop?

Dubbelop in welke context, waar probeer je naar te verwijzen, dat jij als kuffar haram bezig bent? ofwa

3: Als ik een relatie krijg met een moslima maar haar vader en haar broer zijn daar fel op tegen, mag ik dan eerwraak op ze plegen? Ze beledigen namelijk mijn eer als ze me niet goed genoeg vinden voor hun dochter en zus.
Ja dat kan je doen,of je dat recht hebt weet ik niet.
Je vraagt tegen mij ''mag'' en op welke gronden zou ik jou dat recht mogen gunnen? Op die van de islamitische? Je bent geen moslim dus dat is niet van toepassing op jou, vraag dat maar aan degene waar jij je eer op baseert of de regels en normen die er gelden bij jou.
Maar moslims zijn niet licht wat betreft eerwraak, je moet rekenen op generatielange eerwraak vetes, die doorgaan tot op de jongste generatie, mocht de justitie en politie al dan niet ingrijpen
Ik kan me eerlijk gezegd ook heel moeilijk voorstellen dat Nederlanders enig greintje eer bezitten

4: als mijn zus een relatie krijg met een Moslim maar ik ben daar fel op tegen (dat behoeft geen verdere uitleg lijkt me), mag ik dan eerwraak op hem plegen?

Je doet wat je niet laten kan, ik verwijs je naar het bovenste

Bovenstaande gevallen lijken me gepaste uitingen van respect voor de islamitische cultuur. Wat denk jij?
Bovenstaande zijn karikaturen om de islam in een slecht daglicht te stellen
Je doet dit dan ook in de verkeerde sectie; het gare hanenhok is een sectie verderop---->
 
Lijkt me wel dat eerwraak gerechtvaardigd is in dergelijke gevallen. Persoonlijk pleeg ik al voor veel minder een eerwraak. Laatst zag ik een Marokkaan in een roze polo met een witte linnen broek lopen, een aanfluiting voor het mannelijke ras. Ik heb hem meteen zuur in de ogen gegooid, het strot afgesneden en in zijn slokdarm gescheten.

kijk, dat is nog eens respect hebben. Zo laat je zien dat niet iedere kufar even slecht is. Petje af Guardian.

Aan de rest: alstublieft alleen serieuze reacties in dit topic anders voel ik mij genoodzaakt jullie te melden bij 1 van de moderators.
 
Ben jij spiertje?

Gelukkig niet.

@ontopic + lauw. Interessante punten.
Als je geen moslim in huis wilt, dan ben je een rascist.(of je discrimineert in ieder geval)
Als een moslim geen jan of piet in huis wilt, dan mag dat in naam van geloof.

Van mijn ouders mag ik niet met heidenen trouwen en liefst met een turk.
Maar **** that shit, ik importeer me gewoon een lekkere aziaat

Turkisch kabab ?
 
damn k*t, je kunt hier geen (neg) karma geven
 
Bovenstaande zijn karikaturen om de islam in een slecht daglicht te stellen
Je doet dit dan ook in de verkeerde sectie; het gare hanenhok is een sectie verderop---->

karaktarituren? helemaal niet. Het lijkt me dat Moslim's met 2 maten meten, 1 voor de Moslim en 1 voor de kufar.

maargoed:

1: praten!? wat is met slaan gebeurd? gaan we plotseling emanciperen en shit!? :eek:
2: kuffar is altijd haram bezig anders zou je hem geen kufar noemen. :rolleyes:
3: okay okay, je hebt me door. Ik ben compleet eerloos. Maarja, dat is hoe moslima's het het liefste hebben, hard en haram.
4: okay, bedankt voor je antwoord.

Zie je, door wederzijds begrip wordt de culturele kloof gedicht. fijn. :)
 
Je zoekt het maar uit man, blijkbaar bevallen de antwoorden je niet
 
damn k*t, je kunt hier geen (neg) karma geven

In plaats van direct met karma te gaan strooien kan je ook gewoon praten over wat je dwars zit. Dat lucht doorgaans veel meer op.
 
Je zoekt het maar uit man, blijkbaar bevallen de antwoorden je niet

ik probeer de discussie op gang te houden? ???

edit: zeg eens eerlijk, ben je nu echt enorm boos op mij na al die kwetsende vragen en zo?
 
Ga nou niet scheinheilig lopen doen, je gedraagt je gewoon als een idioot en probeert grappig te doen wat je blijkbaar niet lukt
 
Back
Naar boven