MuscleMeat

@Spiertje16!!! Vraag over de Islam! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik kan me eerlijk gezegd ook heel moeilijk voorstellen dat Nederlanders enig greintje eer bezitten
= neg. karma

Persoonlijk pleeg ik al voor veel minder een eerwraak. Laatst zag ik een Marokkaan in een roze polo met een witte linnen broek lopen, een aanfluiting voor het mannelijke ras. Ik heb hem meteen zuur in de ogen gegooid, het strot afgesneden en in zijn slokdarm gescheten.
= pos. karma

1: als een Moslima een hoofddoek draagt, maar je kan toch (per ongeluk) een stukje hoofdhaar zien. Mag je haar dan, uit respect voor haar cultuur, slaan en uitschelden voor haram varken?
2: als ik haram en varken in 1 zin gebruik, is dat dubbelop?
3: Als ik een relatie krijg met een moslima maar haar vader en haar broer zijn daar fel op tegen, mag ik dan eerwraak op ze plegen? Ze beledigen namelijk mijn eer als ze me niet goed genoeg vinden voor hun dochter en zus.
4: als mijn zus een relatie krijg met een Moslim maar ik ben daar fel op tegen (dat behoeft geen verdere uitleg lijkt me), mag ik dan eerwraak op hem plegen?
= pos. karma
 
Ik hou van spiertje, held en beest is het.

Ik heb veel respect voor hem, alhoewel ik wel hoop dat ie ooit verstand krijgt.
 
:laugh: :roflol:

wederom weer een goed topic!
 
ik probeer de discussie op gang te houden? ???

edit: zeg eens eerlijk, ben je nu echt enorm boos op mij na al die kwetsende vragen en zo?

Nee, ik irriteer me gewoon mateloos aan je dat je de islam op zo een goedkope wijze in een slecht daglicht probeert te stellen
Maar aan de andere kant denk ik weer, het boeit hollanders toch geen ene flikker dus **** it
 
Nee, ik irriteer me gewoon mateloos aan je dat je de islam op zo een goedkope wijze in een slecht daglicht probeert te stellen
Maar aan de andere kant denk ik weer, het boeit hollanders toch geen ene flikker dus **** it
:orly:
 
Ga nou niet scheinheilig lopen doen, je gedraagt je gewoon als een idioot en probeert grappig te doen wat je blijkbaar niet lukt

Ik moet toegeven dat ik het met Spier eens ben dit keer; ben wel beter van je gewend Lauw.

Dit is niveau: Wat is een Turk in het riool?

Badmeester
 
Wat is spiertje op dbb?

irritant

Wat is bascross op dbb?

held, beest, monster, graag geziene gast
 
Maar toch he. Het zijn voor mij de grootste struikelblokken voor een multiculturele wamenleving die Lauw hier aanhaalt. Ik zie ook niet in waarom dit gare hok moet zijn. Het is toch niet omdat je moslims met een gecultiveerd eercomplex met kinderlijk eenvoudige materie in verlegenheid kan brengen dat we daarom spreken over een probleem dat te banaliseren is he.

We moeten dus iig iets ondernemen om op hetzelfde niveau een discussie te voeren en Moslims zullen die stap klaarblijkelijk niet als eerste zetten. Daarom verlagen wij ons nu tot hun niveau. Daarmee gepaard gaat natuurlijk een soort van collectieve eerwraak voor de tientallen jaren dat we het wangedrag van die bepaalde groep getolereerd hebben. Grappig om achteraf vast te stellen hoe ijdel de hoop was dat ze zich ooit zouden integreren, mss moeten we gewoon taal spreken die ze tenminste verstaan.
 
hoezo zelfverheerlijking?

vergelijking klopt idd wel :roflol:
 
ik heb ook een vraag vorr "spiertje16" Waarom heb je me negatieve karma gegeven??Kan je het niet verdragen dat ik lachte met dat liedje van Hans Teeuwen??Dan zeg je "zogezegd", dat die topic over maden vies is,lol
 
hmmmmz, je malle topics zijn normaal "KK" grappig... jammer weer Lauw ;)
 
Nee, ik irriteer me gewoon mateloos aan je dat je de islam op zo een goedkope wijze in een slecht daglicht probeert te stellen
Maar aan de andere kant denk ik weer, het boeit hollanders toch geen ene flikker dus **** it

daarvoor zorgt de islam zelf wel hoor ;)
 
Ben jij spiertje?

@ontopic + lauw. Interessante punten.
Als je geen moslim in huis wilt, dan ben je een rascist.(of je discrimineert in ieder geval)
Als een moslim geen jan of piet in huis wilt, dan mag dat in naam van geloof.


Van mijn ouders mag ik niet met heidenen trouwen en liefst met een turk.
Maar **** that shit, ik importeer me gewoon een lekkere aziaat

je discrimineerd
 
daarvoor zorgt de islam zelf wel hoor ;)

ben het helemaal mee eens.de islam word in het slechte daglicht gezet omdat ze daar zelf al jarenlang voor hebben gezorgt.
 
en toch is het een strakke thread :roflol:
 
Back
Naar boven