MuscleMeat

Ehsan Jami = PWNED (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

spiertje16

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
10.641
Waardering
0
FOK!frontpage / Nieuws / Ex-moslims keren zich tegen Ehsan Jami

r is een groep ex-moslims opgestaan die ten strijde gaan trekken tegen het comité van ex-moslims van PvdA-raadslid Ehsan Jami. Ze hebben zich verenigd en zullen maandag in de moskee El Oumma in Amsterdam-Slotervaart een persconferentie geven om hun standpunt toe te lichten. De voorzitter van de Vereniging van Imams zal daarbij aanwezig zijn, evenals vertegenwoordigers van de Unie van Marokkaanse Moskeeën in Amsterdam.

Volgens de initiatiefnemers van deze nieuwe ex-moslimsbeweging misbruikt Jami het recht om afstand te nemen van een godsdienst als dekmantel om moslims te beledigen en te stigmatiseren. Ze vinden bovendien dat hoogleraar Afshin Ellian die Jami van adviezen voorziet, ''categorisch moslims beledigt''. Ook zouden zowel Jami als Ellian ''moslims stigmatiseren door ze als 'gewelddadig' en 'terroristisch' af te schilderen.''

Verder weerspreken de nieuwe ex-moslims, afkomstig uit Iran, Marokko en Turkije, dat 'islamverlaters' vaak het slachtoffer worden van geweld en bedreiging. Een woordvoerder van de Unie van Marokkaanse Moskeeën in Amsterdam zegt dat ''vrij zijn in de keuze die je maakt als mens hoog in het vaandel staat binnen de islamitische levenswijze.''

De kritische ex-moslims zeggen verder dat zowel PVV-leider Geert Wilders als Ellian en Jami bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten en de samenleving polariseren. Discriminatie van moslims zouden ze door hun optreden acceptabel maken.


HAHAHAHAHAA :roflol:
Ik heb gebeden voor deze dag, en mijn gebeden zijn verhoord:bow:
Hij is ook een stumperd zeg, zijn organisatie is er eentje van niks.
Als hij het nou eens goed had aangepakt, ipv van alle moslims te gaan beledigen had hij veel meer begrip gekregen
en als mn andere gebeden verhoord worden gaat er nog heel wat gebeuren :D:D:D:D
 
Volgens de initiatiefnemers van deze nieuwe ex-moslimsbeweging misbruikt Jami het recht om afstand te nemen van een godsdienst als dekmantel om moslims te beledigen en te stigmatiseren.

:rolleyes:
 
bidden :rolleyes:
kijk jij ook in horoscoops zeker of ze uitkomen ?
 
Pfff dat hele moslim gezever wordt zo damn eentonig. Get a life zeg, zoek een hobby, doe iets nuttigs met je tijd.
 
Pfff dat hele moslim gezever wordt zo damn eentonig. Get a life zeg, zoek een hobby, doe iets nuttigs met je tijd.

sluit ik me bij aan.... live and let live
 
Pfff dat hele moslim gezever wordt zo damn eentonig. Get a life zeg, zoek een hobby, doe iets nuttigs met je tijd.

Dit is spiermans zijn leven. Hij is immers moslim. :-)
 
moslims moeten door gaan met die onzin.moslim is al een scheldwoord.maar ze maken het erger en erger.
 
Nou Spiertje, dit is wel het ultieme bewijs zeg. En ik altijd maar denken dat er problemen waren met de islam!
 
en de discrimatie van homo's en vrouwen in korte rokjes en en en en en .........

waarom stellen moslims nou de hele tijd allerlei vrijheden die hier al jaren gemeengoed zijn elke keer weer aan de kaak?
 
Een woordvoerder van de Unie van Marokkaanse Moskeeën in Amsterdam zegt dat ''vrij zijn in de keuze die je maakt als mens hoog in het vaandel staat binnen de islamitische levenswijze.''

Hahaha mag ik dit nomireren als de meest hypocriete uitspraak die er ooit is gedaan?
 
Ja sluit jullie ogen maar
Omdat een Ex moslim wordt aangevallen is het opeens allemaal niet zo oke meer
 
Moslims beledigen nooit mensen die een ander geloof aanhangen...neuh, hoe kom je erbij. Islam ies vrede...

Al met al komen er een paar woorden in me op. Iets met zwart, pot, ketel....
 
waarom stellen moslims nou de hele tijd allerlei vrijheden die hier al jaren gemeengoed zijn elke keer weer aan de kaak?

Verveling ?
 
Als mijn gebeden worden verhoord dan gaat er met Spiertje ook nog wat gebeuren.
Prima dat je een geloof hebt, maar val ons er niet mee lastig.
Je hele artikel stinkt want van de week zijn er een aantal mensen opgehangen er stond gister zelfs een mooie foto in Irak.
En op internet was te lezen dat op o.a: wapenbezit, overspel en de Islam verlaten als geloof de doodstraf stond.
En aangezien er gehandeld wordt naar de koran lieg jij of het land waar dit gebeurde, maar gezien ik ANP en Reuters eerder geloof dan een Ali B fan die zijn geloof wat extremer uitdraagt.
Rammelt jouw verhaal aan alle kanten.
En trouwens is het nodig om voor iedere poep en scheet die jou dwars zit je als een profeet te gedragen en je zo uit te laten?
Ik meende dat je een eigen forum had die zelfs nog gesubsidieerd werd door het rijk!
 
Ja sluit jullie ogen maar
Omdat een Ex moslim wordt aangevallen is het opeens allemaal niet zo oke meer

We zijn wel in Nederland he ons land onze regeltjes!
En als je er maar niet mee kunt leven er zijn landen waar ze dezelfde denkwijze hanteren.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe jij later doet tegen je vrouw.
Het zal mij niets verbazen dat ze een burka moet dragen omdat jij haar bont en blauw slaat.
 
gebeden verhoord?
D.m.v. mensen die Allah hebben verworpen?
Kuffars?

okeeeey..... And now for something completely irrational: back to you Allah...
 
Iedereen heeft het recht om te geloven wat hij wil en het recht om van een geloof af te stappen.

So true.
 
Iedereen heeft het recht om te geloven wat hij wil en het recht om van een geloof af te stappen.

So true.

Er zijn landen waar je er de strop voor krijgt.
Van de week nog gebeurt dus hoezo het recht om te geloven?

Opnieuw openbare ophanging in Iran
In de Iraanse stad Garchak is een man in het openbaar opgehangen vanwege de moord op een rechter.

Executies
Het is al de 168ste ophanging van dit jaar in Iran. Iran heeft de afgelopen maanden het aantal ophangingen opgevoerd. De openbare executies moeten een afschrikwekkende werking hebben en het land veiliger maken. Afgelopen maand kregen twee mannen de strop in het centrum van Teheran binnen het zicht van kantoren en ambassades.

Prostitutie
In Iran staat de doodstraf op moord, verkrachting, gewapende overval, geloofsafval, blasfemie, ernstige drugshandel, overspel, prostitutie, landverraad en spionage.

Doe mee aan de dagelijkse RTL Nieuwsquiz:
Vijf vragen over het nieuws van de afgelopen 24 uur.

© RTL Nieuws.nl

Wat zei je Spiertje?
 
Back
Naar boven