XXL Nutrition

@Spiertje16!!! Vraag over de Islam! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus als iemand hier lult dat ie wel iets met hele kleine kinderen zou willen doen, en hij meent het niet, dan maakt het allemaal niks uit ? Vreemde kijk op dingen.

CoD,

Hoevaak is dit niet al de revue gepasseerd? Hoevaak worden er geen "grappen" gemaakt over mensen met het syndroom van down?

Je maakt je hiermee idd wel verdácht maar het is niet gelijk een feit!
Dat is nu net het verschil.

We zeggen wel over de moslims (als eerder vermeld in dit topic) dat ze respect e.d. gebruiken wanneer het hen uitkomt, maar hier gebruiken sommige leden het woord sarcasme/ironie ook wanneer het hun uitkomt!
 
CoD,

Hoevaak is dit niet al de revue gepasseerd? Hoevaak worden er geen "grappen" gemaakt over mensen met het syndroom van down?

Je maakt je hiermee idd wel verdácht maar het is niet gelijk een feit!
Dat is nu net het verschil.

Grappen zijn nu geen probleem meer. Ik heb er mee leren leven, en iedereen die ik ontmoet heeft altijd een lach op 't gezicht. Dat is bij jou wel anders.

We zeggen wel over de moslims (als eerder vermeld in dit topic) dat ze respect e.d. gebruiken wanneer het hen uitkomt, maar hier gebruiken sommige leden het woord sarcasme/ironie ook wanneer het hun uitkomt!

Inderdaad. Als er hier k*tmarokkanen/geitenneukers wordt geroepen dan is dit niet om te beledigen. Nee, dit is dan gewoon spot drijven met een lid. Allemaal geen probleem, toch ?
 
Grappen zijn nu geen probleem meer. Ik heb er mee leren leven, en iedereen die ik ontmoet heeft altijd een lach op 't gezicht. Dat is bij jou wel anders.

Verklaar je nader :)

Inderdaad. Als er hier k*tmarokkanen/geitenneukers wordt geroepen dan is dit niet om te beledigen. Nee, dit is dan gewoon spot drijven met een lid. Allemaal geen probleem, toch ?

Ligt eraan wat voor achterliggende gedachte erbij zit ;)
Een gedachte die Yzord opnoemt, is zo te weerleggen nl :)
Maar die taak is dan eigenlijk ook niet aan mij om dat te doen.
 
Ligt eraan wat voor achterliggende gedachte erbij zit ;)
Een gedachte die Yzord opnoemt, is zo te weerleggen nl :)
Maar die taak is dan eigenlijk ook niet aan mij om dat te doen.

Voor mensen die normaal relativeren misschien wel ja. Maar als je het andersom flikt dan krijg je altijd zo weinig ruimte. Je wordt al snel uitgemaakt voor racist.

edit: voorbeeld met dat meisje uit jouw dorp. Ze zei iets zonder er echt bij na te denken. Maar van relativeren hadden die allochtonen nog nooit gehoord. :D
 
Voor mensen die normaal relativeren misschien wel ja. Maar als je het andersom flikt dan krijg je altijd zo weinig ruimte. Je wordt al snel uitgemaakt voor racist.

Dat geef ik eerlijk toe.

Vaak genoeg meegemaakt. Heb 2 jaar in Venlo gewoond :D En kom er al 20 jaar dagelijks ;)

Als je op het station staat te wachten dan mag het idd wel van: Hoertje kom me ff pijpuuuh!!!
En als je dan zegt: K*tturk rot op.
Staan ze met 10 man om je heen met een mes op je keel!

No offence, maar ik heb mede hierdoor, ook een andere kijk op buitenlanders gekregen. Ben 2 jaar lang met de dood bedreigd geworden door een Tunesiër omdat hij zijn vriendin sloeg en ik er iets van zei :rolleyes: Hij pikte dat niet en dat terwijl de ruzie plaats vond in mijn eigen huis...

Enfin, dat doet er allemaal ook niet toe. Ik weet dat de meerderheid van onze getinte medelanders minder kan incasseren dan uitdelen, maar dat neemt dan evengoed niet weg dat er genoeg "goede" tussen zitten.

En ik geef DBC niet vaak gelijk maar hierin dus wel: Als een vooroordeel steeds bevestigd wordt, is het geen vooroordeel meer maar een feit!
( Correct me if i'm wrong)

We weten iig wat hij ermee bedoelt en ik denk dat het nog lang niet zo'n gekke gedachte is. Neemt niet weg dat er genoeg rotte appels in onze blanke samenleving zijn. We zullen samen moeten leven in dit land want het is ondenkbaar om van dit land een blank land te maken.

We leven met, wat is het, 17 miljoen mensen in dit land, dus 17 miljoen mensen die er een eigen gedachtengang op na houden. Conflicten onstaan er dus altijd en zijn ook niet te vermijden. Maar zoek ze dan ook niet op ;)
 
Mijn punt is:ik heb inmiddels geleerd dat iedereen zijn mening heeft en daarnáást een karakter. En hoe moeilijk het ook is maar ook die 2 moet je gescheiden zien te houden :)

Punt: een mening kan ook veel zeggen over het karakter van iemand.

Verder heeft die hele aanslag van Mr Osama volgens mij niet echt veel nut gehad. Althans, volgens mij vond spiermans het niet erg omdat het voor een bepaald doel is. Dat het beter wordt een aantal voor zijn moslim broeders. Maar is het nu echt beter geworden voor veel moslims na 9/11 ? Volgens mij heb ik er genoeg op tv horen praatten dat het zo veranderd was na 9/11.
 
Meid uit mijn dorp :scratch:

Jij kwam toch uit Reuver ? Een meisje uit Reuver had nadat een Turk/Marokkaan gestorven was iets in de trent van 'het was maar een turk' gezegd. Daarna door een hele groep in elkaar ge-ha-ramd. :D
 
Punt: een mening kan ook veel zeggen over het karakter van iemand.
Verder heeft die hele aanslag van Mr Osama volgens mij niet echt veel nut gehad. Althans, volgens mij vond spiermans het niet erg omdat het voor een bepaald doel is. Dat het beter wordt een aantal voor zijn moslim broeders. Maar is het nu echt beter geworden voor veel moslims na 9/11 ? Volgens mij heb ik er genoeg op tv horen praatten dat het zo veranderd was na 9/11.


En jij neemt elke mening die een persoon eruit blaat serieus? ;)
Venlonaar was je toch of niet? Dan moet je toch beter weten :D

Hoevaak wordt de mening niet beïnvloedt door de omgeving of omdat je interessant gevonden wilt worden?

Ik geef eerlijk toe dat ik dat ook heb gedaan toen ik hier net begon met posten :)

Je wilt sneller naar de top kruipen die je toch niet kunt bereiken :D

Daarom zijn meningen vaak uitspattingen die niet gegrond zijn :)
 
Jij kwam toch uit Reuver ? Een meisje uit Reuver had nadat een Turk/Marokkaan gestorven was iets in de trent van 'het was maar een turk' gezegd. Daarna door een hele groep in elkaar ge-ha-ramd. :D

Dat kan best. Hou me niet zo bezig met de dorpelingen hier :D
Het merendeel van de tijd zit ik toch in Venlo. Volk bevalt me iets beter :cool:
 
Als je op het station staat te wachten dan mag het idd wel van: Hoertje kom me ff pijpuuuh!!!
En als je dan zegt: K*tturk rot op.
Staan ze met 10 man om je heen met een mes op je keel!

Sta je niet toevallig op de kalderkirchenweg ? :D
(of hoe die ook precies heet)

No offence, maar ik heb mede hierdoor, ook een andere kijk op buitenlanders gekregen. Ben 2 jaar lang met de dood bedreigd geworden door een Tunesiër omdat hij zijn vriendin sloeg en ik er iets van zei :rolleyes: Hij pikte dat niet en dat terwijl de ruzie plaats vond in mijn eigen huis...

Daar kan ik me dan wel iets bij voorstellen. Maar waarom heb je hem twee jaar in je huis laten wonen ? Of uberhaubt binnen ?

(is meestal vanaf de kant makkelijk zeggen. Zal wel een verhaal achter zitten :-))

Enfin, dat doet er allemaal ook niet toe. Ik weet dat de meerderheid van onze getinte medelanders minder kan incasseren dan uitdelen, maar dat neemt dan evengoed niet weg dat er genoeg "goede" tussen zitten.

Er zitten zeker genoeg goede tussen, en ze kunnen zeker relaxt zijn. Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat er wel heel wat rotte appels tussen zitten. Neem eens een kijkje naar Opsporing Verzocht, of het nieuws. Bijna altijd is het wel iemand met een getinte huidskleur. En dat vind ik persoonlijk behoorlijk schrikbarend.

En ik geef DBC niet vaak gelijk maar hierin dus wel: Als een vooroordeel steeds bevestigd wordt, is het geen vooroordeel meer maar een feit!
( Correct me if i'm wrong)

We weten iig wat hij ermee bedoelt en ik denk dat het nog lang niet zo'n gekke gedachte is. Neemt niet weg dat er genoeg rotte appels in onze blanke samenleving zijn. We zullen samen moeten leven in dit land want het is ondenkbaar om van dit land een blank land te maken.

We leven met, wat is het, 17 miljoen mensen in dit land, dus 17 miljoen mensen die er een eigen gedachtengang op na houden. Conflicten onstaan er dus altijd en zijn ook niet te vermijden. Maar zoek ze dan ook niet op ;)

Helemaal gelijk. Wij hebben ook genoeg rotte appels. (de wereld is een grote bedorven fruitschaal :D)
 
Het merendeel van de tijd zit ik toch in Venlo. Volk bevalt me iets beter :cool:

Kom regelmatig in Venlo om te lessen, maar woon er niet. Gelukkig niet. Ik woon in een dorp, en voel me wel goed tussen die 'dorpelingen'.

Als je vaak in Venlo komt dan ken je Farid wel ? Gozer was binnen twee jaar veranderd in een monster(broertje van popeye). Niet normaal. :D
 
Sta je niet toevallig op de kalderkirchenweg ? :D
(of hoe die ook precies heet)

Kaldenkerkerweg ;) Nee ik laat Moniek en Karen daar lekker hun werk wel alleen doen :P

Daar kan ik me dan wel iets bij voorstellen. Maar waarom heb je hem twee jaar in je huis laten wonen ? Of uberhaubt binnen ?

(is meestal vanaf de kant makkelijk zeggen. Zal wel een verhaal achter zitten :-))

Zit idd een lang verhaal achter ;) Te omslachtig om het in 1 post te zetten en om veiligheidsredenen hou ik het ook voor me :)
Hij woonde er iig niet en was via omstandigheden met de buren bij mij terecht gekomen. Hou het daar maar op ;)

Er zitten zeker genoeg goede tussen, en ze kunnen zeker relaxt zijn. Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat er wel heel wat rotte appels tussen zitten. Neem eens een kijkje naar Opsporing Verzocht, of het nieuws. Bijna altijd is het wel iemand met een getinte huidskleur. En dat vind ik persoonlijk behoorlijk schrikbarend.

Toevallig keek ik laatst naar O.V. en heb na 15 min weggezapt want ik werd er gewoon misselijk van. Het is niet te geloven gewoon en misselijkmakend.
Je zou onderhand kunnen zeggen dat de omschrijving van de dader beter weggelaten kan worden: "licht getinte huidskleur"

Het is idd erg ja....

Helemaal gelijk. Wij hebben ook genoeg rotte appels. (de wereld is een grote bedorven fruitschaal :D)

Mooi gezegd :D
 
Kom regelmatig in Venlo om te lessen, maar woon er niet. Gelukkig niet. Ik woon in een dorp, en voel me wel goed tussen die 'dorpelingen'.

Als je vaak in Venlo komt dan ken je Farid wel ? Gozer was binnen twee jaar veranderd in een monster(broertje van popeye). Niet normaal. :D

Nee naam zegt me niets. Fieze Fuza wel :) Ook een beer :)
 
@Muuske: je begint nu toch niet te smelten, of wel ? Als het wel zo is, nken ? (ik weet het, niet echt origineel. Maar ik werd wel geil van je karma :o Dadelijk even aftrekken en dan naar bed.)
 
:roflol:

Nee ben niet echt in de mood om te nken. Geloof mij dat is zeldzaam :eek:
Ben de hele week ziek geweest en moet zo naar de huisartsenpost omdat ik bloed ophoest :o

Wat ik hier dan doe?

De tijd doden :roflol:
 
Nee naam zegt me niets. Fieze Fuza wel :) Ook een beer :)

Fieze Fuza zegt me helaas niks. Ik dacht dat popeye wel redelijk bekend was in Venlo. (gozer is al wat ouder)

Die Farid is ook wel behoorlijk gek in de kop. Sneed bij een jongen zo de wang open omdat ie praatjes had. :S
 
:roflol:

Nee ben niet echt in de mood om te nken. Geloof mij dat is zeldzaam :eek:
Ben de hele week ziek geweest en moet zo naar de huisartsenpost omdat ik bloed ophoest :o

Wat ik hier dan doe?

De tijd doden :roflol:

Jammer dat ik nu lees, en niet morgen. Ik heb geen Fanta meer in huis, dus aftrekken met de gedachte dat je ubergeil was gaat niet meer lukken. Misschien lukt het wel als ik nog wat foto's van je opzoek :o ;

Of stuur je me ff een PB met wat rukmateriaal voor het slapen gaan ? We kunnen er ook een rollenspel van maken, dan ben jij het zandvrouwtje en ik een geile moslim ?
 
Fieze Fuza zegt me helaas niks. Ik dacht dat popeye wel redelijk bekend was in Venlo. (gozer is al wat ouder)

Die Farid is ook wel behoorlijk gek in de kop. Sneed bij een jongen zo de wang open omdat ie praatjes had. :S

Popeye zegt me wel iets maar ik zou hem moeten zien :)

Fuza is ook behoorlijk gek. Haalde zijn geweer uit zijn binnenzak en zei tegen mijn ex dat hij mij met hem moest laten trouwen :D

Weird shit maak je mee in de Klingerberg :roflol:

Achteraf kan ik er wel om lachen. Heb niets meer met die gasten te maken en ze snuiven en spuiten zich vanzelf wel kapot ;) Ik werk nu aan mijn toekomst en hoop dat het goed gaat komen. Dat kan ik van die gasten niet zeggen ;)
 
Momenteel bekijken: 4 (3 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp
CoD, guardian, Muuske1987

Wat is die guardian een hufter, zich een beetje aftrekken op ons geil onderonsje. (althans, ik word er geil van. Jij blijkbaar niet :o)
 
Back
Naar boven