XXL Nutrition

Return of Ronnie Coleman!!!!

Bezoekers in dit topic

lahcen_butler

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 sep 2004
Berichten
291
Waardering
0
Ronnie coleman a.s maandag op pbw (Pro Bodybuilding Weekly). Luisteren dus. Kan niet wachten naar zijn commentaar over de Mr.Olympia

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha onze number one Ronnie Lover:D

Geef dan wat mooie foto's en plaatjes weg. Zo'n stitel zegt nu ineens niks meer;)
 
Ok, een radio interview is de return of coleman... juist ik zat te hopen op recente foto,s.
 
karma waardig post (negatiev) ik verwachtte aan de titel pics.:mad:
 
Ik weet toch al wat hij gaat zeggen, namelijk wat hij al een jaar lang zegt. ''It can be anyone this year bla bla.....''
 
:(

Beetje jammer dit, blij gemaakt worden met een dode mus.
 
niemand een update?
 
massaal neg. karma dan maar? :(
 
Ja neg karma...Tjok is goed in Neg karma geven ^^ :D die vind het vast een top idee :P
 
okay niet al te beste titel maarja, hier een kleine goedmakertje:

ronnie @ 165 lbs

[afbeelding niet meer beschikbaar]

6exgq5f.jpg


en hier het commentaar van Chad Nichols over de huidige vorm van Ronnie:

The only thing I have to say is everything is PERRRRFECT! So, haters, keep hating - I'm lovin' it - we'll see what happens in Vegas- where the real judging takes place.

bron: muscle mayhem
 
hehehe grappig die foto's van ronnie :D
zo zie je dat ie toch ooit nog een mens is geweest :D
 
zou hij dit jaar wel met haar optreden hahaha
 
game over lights out!
 
Niet normaal hoeveel Big Ron aan massa heeft gekregen door de jaren. Het was eigenlijk best een mager ventje. Ik denk dat Ronnie dit jaar de titel van Jay afpakt.

En als dat zo is dan bewijst hij nogmaals dat die de ultieme Mr Olympia is. Ik ben voor Ron, sorry Cutler fans.... ;)
 
Hebben jullie niet de shape gezien van Jay 5 weken voor de wedstrijd?
Word moeilijk voor Ronnie!
 
tja, hoe ronnie er bij staat weten we nog niet :p
afwachten dus, can go either way momenteel.

op de offseasonpics had ronnie in alle geval meer massa dan jay, als dat nu nog zo is, en zijn linkerkant is niet te ****ed up en hij kan in een vergelijkbare shape komen als in 2005 pakt ie hem weer
 
Back
Naar boven