XXL Nutrition

Stelling: Zonder zittend werk kun je geen echte benen bouwen

Ik...


  • Totaal stemmers
    92

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Ik weet 't niet, maar in de 3 dagen na een zware beentraining, is voor mij complete rust van m'n wheels absolute noodzaak om ze groter te trainen. Anders worden ze eerder kleiner en flabberig. Tuurlijk, zo af en toe een loopje is perfect voor de doorbloedding. Maar bij langere periodes staan, of nog erger, fysieke klusjes, voel ik dat ze overbelast raken en dat door de extreme vraag naar eiwit m'n voedingsopnname ook minder effect heeft.

Wie is het hiermee eens?
 
Absoluut mee oneens. Alsof je benen niet kunnen herstellen terwijl je staat of loopt.
 
Ik... trainen geen benen ??? wtf is dat voor zin
 
Ik... trainen geen benen ??? wtf is dat voor zin

de zin is voor battiebois bedoelt, je weet zelf toch inmiddels wel dat :sd: ' niet kunnen schrijven ;) als je het in correct ABN erneer zet weten ze niet wat er staat ;)
 
als je veel met je armen werkt,en je traint erbij groeien je armen iets minder snel.maar met benen is dit niet het geval.je loopt of staat.
 
ik ben zelf postbode dus fiets,loop en ga trappen op en trappen af... zo´n 4a 5uur per dag en merk toch dat je meer conditie krijgt in je benen.
 
Als je fysiek zwaar werk + flink benen trainen niet aan kan ben je een watje.
 
Wat een onzin. Het totaal niet gebruiken van je benen kan zelfs leiden tot atrofie. Er moet altijd een soort basis-gebruik zijn van je spieren om verschillende redenen, zoals bv doorbloeding.
 
Wat een onzin. Ik heb altijd fysiek werk gedaan. Wel is de combi van fysiek werk en slecht dieet en training geen aanrader. Maar als alles op orde is , dan is het geen probleem.
 
als je veel met je armen werkt,en je traint erbij groeien je armen iets minder snel.maar met benen is dit niet het geval.je loopt of staat.

Wie zegt dat? Waar staat dat? Wat een stellingen altijd hier op dbb gebasseerd op niets.
 
ben het er niet mee eens, maar heb zelf wel graag veel rust, zoiezo :p

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/a-112916/index87.html#post2183830

;)


Absoluut mee oneens. Alsof je benen niet kunnen herstellen terwijl je staat of loopt.

Ik... trainen geen benen ??? wtf is dat voor zin

Als je fysiek zwaar werk + flink benen trainen niet aan kan ben je een watje.

Wat een onzin. Het totaal niet gebruiken van je benen kan zelfs leiden tot atrofie. Er moet altijd een soort basis-gebruik zijn van je spieren om verschillende redenen, zoals bv doorbloeding.

Zegt genoeg. :roflol:
 
Wat een onzin. Ik heb altijd fysiek werk gedaan. Wel is de combi van fysiek werk en slecht dieet en training geen aanrader. Maar als alles op orde is , dan is het geen probleem.
op je rug liggen en handjobs geven telt niet mee ryuutje :o
 
Ben ik het dus niet mee eens, ja het is lekker voor de rust misschien, maar ook beetje aanstelleritis..

Bedoel, ben militair.. sta heel de dag op me poten, en train me benen ook gewoon, plus hardlopen en de hele meuk, en als je goed eet komt het ook wel goed.

Met spierpijn rond lopen is ook niet zo groot probleem hoor.
 
nouja wat het ook al zal zijn, ik zit nog in de schoolbanken dus genoeg herstel denk :D
 
Onzin

Ik sta 8,5 uur per dag op m'n benen en ze groeien goed:)
 
op je rug liggen en handjobs geven telt niet mee ryuutje :o

Als een zwaartekrachtsadist op deze aarde rondlopen ook niet, roxxe.
 
Als een zwaartekrachtsadist op deze aarde rondlopen ook niet, roxxe.

"You have been nominated for "post of the day" on the whole world wide web."

:D
 
Back
Naar boven