XXL Nutrition

~~~~Leuke foto´s~~~~ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit topic *zucht*
 
Het is me toch een zooitje he siroj?
 
Dit topic *zucht*

Laat ze toch lekker als de topic starter foto's zou posten waarin ze naakt te zien zou zijn dan was het wel goed.
Naar het schijnt heeft Jacoba een rot periode achter de rug en viert ze haar nieuwe leven op deze manier.
Ik klaag toch ook niet als jij een topic maakt dat je al 4 dagen pindasaus schijt omdat je lactose intolerant bent?
Vind je het topic niks dan laat je hem links liggen ;)
 
Laat ze toch lekker als de topic starter foto's zou posten waarin ze naakt te zien zou zijn dan was het wel goed.
Naar het schijnt heeft Jacoba een rot periode achter de rug en viert ze haar nieuwe leven op deze manier.
Ik klaag toch ook niet als jij een topic maakt dat je al 4 dagen pindasaus schijt omdat je lactose intolerant bent?
Vind je het topic niks dan laat je hem links liggen ;)

Nooit verwacht ooit nog een verstandige post van jou te vinden :D Maar bij deze ben je er ingeslaagd. Gefeliciteerd :birthday: ;)
 
Laat ze toch lekker als de topic starter foto's zou posten waarin ze naakt te zien zou zijn dan was het wel goed.
Naar het schijnt heeft Jacoba een rot periode achter de rug en viert ze haar nieuwe leven op deze manier.
Vind je het topic niks dan laat je hem links liggen ;)

Ik heb het helemaal niet over Jacoba of over de manier waarop zij leeft en dingen doet.. Ik heb het meer over het gehele topic, daarbij moet je dus ook kijken naar alle reacties die hier worden gegeven....
 
Ik heb het helemaal niet over Jacoba of over de manier waarop zij leeft en dingen doet.. Ik heb het meer over het gehele topic, daarbij moet je dus ook kijken naar alle reacties die hier worden gegeven....

Jacoba en dochter posten wat reacties, maar de reacties die ik niet netjes vond kwamen van jouw medeposters ;)
Wat was dat ook al weer met pot, ketel, zwart? :scratch:
 
Prachtig topic!!!!

:windup:

Blijven posten Jacky,Big Daddy en Simone.;)
 
Jacoba en dochter posten wat reacties, maar de reacties die ik niet netjes vond kwamen van jouw medeposters ;)
Wat was dat ook al weer met pot, ketel, zwart? :scratch:

Wtf gast, wat snap je niet.. Ik reageer met een zucht over dit topic, over alles dat er in staat.. in zijn geheel.. Als er dan 20398409283434234 reacties van leden staan, dan reageer ik op leden, zouden er 238409283402983 reacties van jacoba en dochter zouden staan, zou ik daar op reageren....

Maargoed... Met deze onzin er ook weer in...

*zucht zucht zucht*
 
Laatst bewerkt:
Sorry hor maar wat is dit voor kanker topic??
 
topic: ik-wil-mijn-dochter-aan-een-bodybuilder-koppelen
 
Gezellig hier.
 
Back
Naar boven