MuscleMeat

Waarom zijn alle "nice guys" gay? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

roxxe

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
18.657
Waardering
14
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Probeer je ons iets te vertellen Roxxe?
 
Hij heeft wel gelijk, alleen is het niet grappig.
 
ik moest er wel om lachen.:D

Vrouwen die menen te weten wat ze willen (en daarover mekkeren), zijn een rijke bron van flauwe grappen. Ze maken het er ook zelf naar.
 
ben jij zo iemand als dat meisje roxxe ? :p
 
Vrouwen die menen te weten wat ze willen (en daarover mekkeren), zijn een rijke bron van flauwe grappen. Ze maken het er ook zelf naar.

Idd Lauw, dat imago van sterke, zelfverzekerde vrouw is btw ook gewoon maar een modeverschijnsel sinds de clip "Surviver" van "Destiny's child".
 
Idd Lauw, dat imago van sterke, zelfverzekerde vrouw is btw ook gewoon maar een modeverschijnsel sinds de clip "Surviver" van "Destiny's child".

Dat nummer gaat over een mokkel wat loopt te mekkeren dat ze het allemaal wel overleefd nadat, tromgeroffel, haar vent haar heeft gedumpt. Dat zegt wel genoeg.

Een vrouw wil niets liever als manlief bier brengen en schnitzels zo groot als deurmatten te braden. Alleen dankzij de emancipatie hebben ze die oerbehoefte diep weggestopt. Nou, gelukkig voor de vrouw ben ik er nog om die oerbehoefte weer naar de oppervlakte te slaan.

Waar is potverdomme mijn vreten! KLETS!
 
Dat nummer gaat over een mokkel wat loopt te mekkeren dat ze het allemaal wel overleefd nadat, tromgeroffel, haar vent haar heeft gedumpt. Dat zegt wel genoeg.

Een vrouw wil niets liever als manlief bier brengen en schnitzels zo groot als deurmatten te braden. Alleen dankzij de emancipatie hebben ze die oerbehoefte diep weggestopt. Nou, gelukkig voor de vrouw ben ik er nog om die oerbehoefte weer naar de oppervlakte te slaan.

Waar is potverdomme mijn vreten! KLETS!

Hahaha, dikwijls zijn het dan nog relatief lekkere chicks ook die zich belangrijk genoeg voelen om dit soort onzin ongestraft te kunnen verkondigen.

Het is een soort van selectiecriterium hetwelke ze hanteren. Als je ze aux-serieus neemt ben je ook meteen niet interessant en spannend genoeg meer. Ze vragen dus bijna expleciet naar onderdrukking, alleen varieert de manier waarop doorheen de jaren.
 
Dat nummer gaat over een mokkel wat loopt te mekkeren dat ze het allemaal wel overleefd nadat, tromgeroffel, haar vent haar heeft gedumpt. Dat zegt wel genoeg.

Een vrouw wil niets liever als manlief bier brengen en schnitzels zo groot als deurmatten te braden. Alleen dankzij de emancipatie hebben ze die oerbehoefte diep weggestopt. Nou, gelukkig voor de vrouw ben ik er nog om die oerbehoefte weer naar de oppervlakte te slaan.

Waar is potverdomme mijn vreten! KLETS!

:stupid::roflol::D
 
Hahaha, dikwijls zijn het dan nog relatief lekkere chicks ook die zich belangrijk genoeg voelen om dit soort onzin ongestraft te kunnen verkondigen.

Het is een soort van selectiecriterium hetwelke ze hanteren. Als je ze aux-serieus neemt ben je ook meteen niet interessant en spannend genoeg meer. Ze vragen dus bijna expleciet naar onderdrukking, alleen varieert de manier waarop doorheen de jaren.

uhu... het is een mooi gegeven.
Vrouwen verwarren hufterigheid met zelfverzekerdheid. Vrouwen vallen op zelfverzekerde mannen. Hoe lekkerder een vrouw hoe zelfverzekerder de man moet zijn om op haar af te durven stappen. Dat, of je bent als kerel een cynische klootzak voor wie vrouwen niets meer zijn als het nutteloze vet rond een k*t. Zo'n houding werkt ook uitstekend omdat een afwijzing van een mooie vrouw je dan volledig koud laat, next, volgende k*t.

Het hele liefdesspel is dankzij de coïtusuele revolutie gedegradeerd tot de dwangmatige bevrediging van egocentrische en narcistische behoeftes.

Het gaat er niet om of je iemand leuk vind, maar of die ander jou begeert. Als je laat merken dat iemands uiterlijke verschijning je koud laat dan vind die persoon je doorgaans gelijk een stuk interessanter omdat het zeer doet aan zijn of haar narcistische ego als ie niet wordt begeert. Als iemand duidelijk laat merken dat hij ie leuk vind dan is hij of zij niet meer interessant, de buit is immers al binnen, iemand vind je lekker dus je hebt gescoord.

Dat is ook gelijk de tragiek van een heel mooi uiterlijk. Mensen beschouwen je als een soort trofee. Kijk toch allemaal eens wat IK heb weten te versieren. Dat heeft met liefde niets te maken.
Zodra de ouderdom zichtbaar sporen begint achter te laten dan wordt zo'n vrouw (meestal zijn het vrouwen) keihard gedumpt voor een jonger en strakker exemplaar.

Vroeger was ik jaloers op mooie mensen omdat ze puur door hun schoonheid dingen gedaan kregen (daar kwam geen enkele prestatie of talent aan te pas). Tegenwoordig vind ik mooie mensen een beetje tragisch. Omdat ze toch al veel voor elkaar kregen is er geen noodzaak tot enige persoonlijkheidsontwikkeling (als in: ze zijn strodom en hebben het karakter van een verwend pubermeisje). En als ze oud worden verdwijnt het enige talent wat ze ooit hadden.
 
Laatst bewerkt:
Het hele liefdesspel is dankzij de coïtusuele revolutie gedegradeerd tot de dwangmatige bevrediging van egocentrische en narcistische behoeftes.

Het gaat er niet om of je iemand leuk vind, maar of die ander jou begeert.

Idd, dat is altijd al zo geweest, we willen gewoon iets van elkaar. Ga jij anders voor de lol met vrouwen optrekken? Ik niet iig :D

Het draait puur om machtsverhoudingen en hormonale prikkels.
 
Ik waarder het gewoon hoor Roxxe dat je zo aardig bent.
 
Dat is ook gelijk de tragiek van een heel mooi uiterlijk. Mensen beschouwen je als een soort trofee. Kijk toch allemaal eens wat IK heb weten te versieren. Dat heeft met liefde niets te maken.
Zodra de ouderdom zichtbaar sporen begint achter te laten dan wordt zo'n vrouw (meestal zijn het vrouwen) keihard gedumpt voor een jonger en strakker exemplaar.

Vroeger was ik jaloers op mooie mensen omdat ze puur door hun schoonheid dingen gedaan kregen (daar kwam geen enkele prestatie of talent aan te pas). Tegenwoordig vind ik mooie mensen een beetje tragisch. Omdat ze toch al veel voor elkaar kregen is er geen noodzaak tot enige persoonlijkheidsontwikkeling (als in: ze zijn strodom en hebben het karakter van een verwend pubermeisje). En als ze oud worden verdwijnt het enige talent wat ze ooit hadden.

Ik ben het er voor een gedeelte mee eens. Dit gaat imo eerder op voor vrouwen. Mannen hebben ook wel baat bij wat uiterlijk, maar bijlange niet in dezelfde verhoudingen. Een paar rimpels meer of minder maakt de zaak dan ook niet en op latere leeftijd zijn er nog genoeg mogelijkheden.
 
Idd, dat is altijd al zo geweest, we willen gewoon iets van elkaar. Ga jij anders voor de lol met vrouwen optrekken? Ik niet iig :D

Het draait puur om machtsverhoudingen en hormonale prikkels.

om eerlijk te zijn trek ik niet alleen voor mijn coïtusuele plezier met vrouwen op. Ook omdat er ook exemplaren tussen zitten waarmee je kan lachen (neen, dat is geen mythe! ik ken er tenminste 3! echt waar! als je wilt mag je ze wel een keer zien).

Een one-night stand is voor mij masturberen met een vrouwenlichaam. Een vrouw vind mij mooi genoeg om mijn woest kloppende roede in haar dampende liefdesgrot te ontvangen. Mijn ego wordt bevredigd, meer is het niet.

In een vaste relatie is uiterlijk ook belangrijk natuurlijk (bij een lelijk mokkel doet mijn derde been het niet, coïtus is niet allerbelangrijkste maar op mn 29ste al impotent dat gaat me te ver). Maar houden van is belangrijker.

Ik wil dat ik van mijn meisje kan houden. Mijn onvoorwaardelijk liefde. En kus op haar wang, een arm om haar schouder. Het enige wat ik terug verlang is schnitzels zo groot als deurmatten.
 
om eerlijk te zijn trek ik niet alleen voor mijn coïtusuele plezier met vrouwen op. Ook omdat er ook exemplaren tussen zitten waarmee je kan lachen (neen, dat is geen mythe! ik ken er tenminste 3! echt waar! als je wilt mag je ze wel een keer zien)..
Haha, ik heb ook wel een aantal vriendinnen, maar die kunnen zuipen en lachen met mijn coïtusistische grappen. Ik vind ze ook totaal niet aantrekkelijk, toch niet nuchter :D.

Een one-night stand is voor mij masturberen met een vrouwenlichaam. Een vrouw vind mij mooi genoeg om mijn woest kloppende roede in haar dampende liefdesgrot te ontvangen. Mijn ego wordt bevredigd, meer is het niet..
Bij mij is dat dubbel. Ik schat hun beoordelingsvermogen dikwijls niet zo heel hoog in waardoor mijn eigen succes ook meteen gerelativeerd wordt. Ik zal me immers nooit laten kennen voor een 1 night stand, maar als ik het wat kan manipuleren doe ik het natuurlijk wel.

In een vaste relatie is uiterlijk ook belangrijk natuurlijk (bij een lelijk mokkel doet mijn derde been het niet, coïtus is niet allerbelangrijkste maar op mn 29ste al impotent dat gaat me te ver). Maar houden van is belangrijker..
Imo moeten ze beiden noodzakelijk aanwezig zijn. Maar wat bepaald volgens jou of je "van iemand houdt"?

Ik wil dat ik van mijn meisje kan houden. Mijn onvoorwaardelijk liefde. En kus op haar wang, een arm om haar schouder. Het enige wat ik terug verlang is schnitzels zo groot als deurmatten.
Waarom verwacht je van haar niet hetzelfde terug? Omdat je weet dat je het niet kan krijgen?
 
Haha, ik heb ook wel een aantal vriendinnen, maar die kunnen zuipen en lachen met mijn coïtusistische grappen. Ik vind ze ook totaal niet aantrekkelijk, toch niet nuchter :D.
1tje ziet eruit alsof ze tramlijn 5 uit de rails heeft gekopt. 1tje is werkelijk bloedmooi (en die buit haar schoonheid genadeloos uit, een vrouw met een mooi uiterlijk en een goed stel hersens zijn de gevaarlijkste exemplaren die je kan treffen). Ach ja, het is beter om naar te kijken als mijn mannelijke vrienden.

Bij mij is dat dubbel. Ik schat hun beoordelingsvermogen dikwijls niet zo heel hoog in waardoor mijn eigen succes ook meteen gerelativeerd wordt. Ik zal me immers nooit laten kennen voor een 1 night stand, maar als ik het wat kan manipuleren doe ik het natuurlijk wel.
als het om nken gaat heiligt het doel de middelen. lijkt me logisch :thumbup:

Imo moeten ze beiden noodzakelijk aanwezig zijn. Maar wat bepaald volgens jou of je "van iemand houdt"?
de grootte van de schnitzels.

Waarom verwacht je van haar niet hetzelfde terug? Omdat je weet dat je het niet kan krijgen?
ik heb geen ziel, de liefde laat me koud. ik wil schnitzels als deurmatten.
 
In plaats van al dit semi-diepgaande gebrabbel van jullie, kunnen we beter gewoon roxxe grijpen met zijn allen, want daar is hem dit hele topic toch om te doen.:cool:
 
Back
Naar boven