Fitness Seller

Vrouwen kiezen perfecte zoener (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Open een topic in't geile hanenhok met die foto's en je zal hoogst waarschijnlijk rijkelijk beloond worden met sparma.

met sparma nog wel ;) haha maar hee, zijn nette foto's hoor :p neem aan dat het sperma toch wel ff in de zak blijft? (A) haha
 
met sparma nog wel ;) haha maar hee, zijn nette foto's hoor :p neem aan dat het sperma toch wel ff in de zak blijft? (A) haha

hij bedoelt karma, karma kun je op dit forum kopen, in natura. Mensen als SanderM, Spamca en Shutterspeed hebben er veel gebruik van gemaakt.
 
hij bedoelt karma, karma kun je op dit forum kopen, in natura. Mensen als SanderM, Spamca en Shutterspeed hebben er veel gebruik van gemaakt.

hahaha oke dan (a) valt altijd te proberen (a) eens zien hoe rijkelijk ik word beloond :cool:
 
het engelsmilietje van msn werkt hier niet btw ;)


ik heb je vast wat gegeven
 
ik zag het :p maar ach. iedereen weet wel wat ik ermee bedoel...toch? :p

en dankje ;)
 
Er is een nieuw vrouwtje op het forum en jonko is er weer als de kippen bij:roflol:
 
sommige mannen houden van alle vrouwen
 
Laatst bewerkt:
Perfecte zoener...

Ik vraag altijd naar hun bankrekening saldo en bewijs... :D
 
een van mijn eerste lieven wist mij te vertellen dat ik moest zoenen alsof ik een cornet (ijsje) aan het oplikken was, geen idee of dat klopt maar er zijn er toch veel die met mij willen lebberen :D
 
Back
Naar boven