Fitness Seller

Debat Geert Wilders > hard tegen hard

Bezoekers in dit topic

Nee, dan heb ik nog steeds schijt
Want dat zullen er nog meer moslims naar de islamitische kant toetrekken

Dan gaat volk zoals jij wel weg. En dan is het weer huilen.
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft wel veel goede punten hoor
 
De hele tweede kamer is een lachertje, politieke partijen gebaseerd op ''geloof'':roflol:
 
Heerlijk wat ie doet, mijn stem heeft ie nu...voorlopig.
 
tja beetje de politieker van het volk he, hij kaart de juiste problemen aan, maar zijn voorstellen blijven walgelijk.
 
Ik heb op Geert gestemd en heb er geen spijt van.

Op sommige punten draaft hij inderdaad te lang door maar hij heeft toch zeker gelijk. In onze Nederlandse cultuur met onze Nederlandse waarden en normen hoort geen islamitische invloed thuis.
 
'Onze' cultuur? Hoe xenofoob wil je zijn dat je bang bent voor invloeden van buitenaf?
 
'Onze' cultuur? Hoe xenofoob wil je zijn dat je bang bent voor invloeden van buitenaf?
Als het positief was niet, maar het gaat op deze manier alleen maar berg afwaarts met Nederland.
 
Ik vind de opkomst v/d islam zeker geen vooruitgang, maar Wilders wil het verbieden... en dat kan dus niet. Dan moet je ook niet tegelijk lullen over vrije meningsuiting want dan ben je zwaar hypocriet.
 
Ik vind de opkomst v/d islam zeker geen vooruitgang, maar Wilders wil het verbieden... en dat kan dus niet. Dan moet je ook niet tegelijk lullen over vrije meningsuiting want dan ben je zwaar hypocriet.
Het gaat er om dat de minister het toejuicht.
 
Wilders draaft door mbt zijn strijd tegen de islam. Andere punten, zoals zijn ideeen voor criminaliteitsbestrijding vind ik juist weer heel goed:

Justitie en Politie met Ambitie (samenvatting)

Het is een kerntaak van de overheid om de Nederlandse burger zo veel als mogelijk is te bevrijden van de criminaliteit. Door een "zero tolerance"-beleid en aanmerkelijk strenger te straffen, kan de criminaliteit binnen 4 jaar tenminste met de helft worden verminderd.
Om dat te bereiken moeten de volgende maatregelen worden genomen:

-Bij geweldsmisdrijven en andere ernstige overlast veroorzakende misdrijven zeer forse minimumstraffen en substantiële verhoging van de maximumstraffen;
-Versobering van het gevangenisregime: geen televisie meer in cellen, geen keuze uit verschillende maaltijden, geen toegang tot internet, geen airconditioning
-Criminelen moeten in boevenpakken in het openbaar werkzaamheden verrichten
-De identiteit en straf van veroordeelde criminelen wordt via een website bekend gemaakt. De overheid wordt als het gaat om pedofielen verplicht – na afloop van hun detentie – de wijken waar betrokkenen gaan wonen hierover te informeren
-Criminelen dienen de kosten van hun proces en detentie (mee) te betalen, hun gehele financiële vermogen moet hiervoor te worden uitgeput
-De korting op de maximumstraf in het geval van poging tot misdrijf wordt afgeschaft
-De vervroegde invrijheidsstelling na 2/3 van de straf wordt afgeschaft
-Zwaardere straffen voor beschadiging/vernieling van ons cultureel erfgoed
-Afschaffen 0900-8844 nummer, politiebureaus moeten altijd bereikbaar zijn voor de burger, op grote politiebureaus dienen burgers 24 uur per dag aangifte te kunnen doen
-Minder stafmedewerkers en meer uitvoerenden politiemensen: schaal 9 moet de straat op!
-Het financieel plukken van criminelen moet een wettelijke verplichting van politie en OM worden
-Denaturalisatie en uitzetting van straatterroristen met een dubbele nationaliteit
-Introductie administratieve detentie en andere vrijheidsbenemende maatregelen bij terrorisme
-Invoering absoluut kraakverbod
-Geheel drugsvrij maken van gevangenissen door inzet drugshonden en intensieve fysieke controle na bezoek

Lees ook eens zijn immigratieplan en onderwijsplan (Geert Wilders). Ik vind ze wel doordacht en zeker goed uitvoerbaar. Als die andere partijen nou eens over iets anders willen lullen dan zijn uitspraken over moslims zouden we een paar van zijn verfrissende ideeen kunnen oppikken.
 
Heel goed ?

Aaantal puntjes zijn toch wel minstens 'erg' te noemen.
Wat is het nut van dit vb ?

De identiteit en straf van veroordeelde criminelen wordt via een website bekend gemaakt. De overheid wordt als het gaat om pedofielen verplicht – na afloop van hun detentie – de wijken waar betrokkenen gaan wonen hierover te informeren

Waarom die informatie doorspelen aan iedereen ? Zijn enkel flikken niet voldoende of enkele personen ?

-Criminelen dienen de kosten van hun proces en detentie (mee) te betalen, hun gehele financiële vermogen moet hiervoor te worden uitgeput

Ouch. Wat gaan ze doen als ze weer buiten zijn ? Een leuke job zoeken en opnieuw beginnen ?
 
Waarom die informatie doorspelen aan iedereen ? Zijn enkel flikken niet voldoende of enkele personen ?

Waarom moet het zo'n geheim zijn om te weten wie wat geflikt heeft? Tegenwoordig is het zelfs stoer om openlijk over je detentieperiode te praten, dus waarom dan niet met je stoere bek op een website.

Ouch. Wat gaan ze doen als ze weer buiten zijn ? Een leuke job zoeken en opnieuw beginnen ?

Wat geld betreft, ik word er schijt- en schijtziek van, dat die gasten in een penitentiaire inrichting vaak meer kanalen hebben dan ik, een menukaart, altijd schone, frisse lakens, vers gezette koffie, fijn kunnen kleuren en kleien en dat de hele teringbende dan lekker door de belastingbetaler wordt betaald.
Uitkleden die handel en gewoon weer op straat denderen.

Precies wat je zegt: een job zoeken en opnieuw beginnen. Klaar.
 
Dat toont eens te meer aan dat de andere partijen – en ook het kabinet - te laf zijn om tegenstand te bieden aan de islamisering van ons land, van úw land. Gelukkig is inmiddels een meerderheid van de Nederlandse bevolking van mening dat de islam een gevaar is voor onze Nederlandse cultuur en de Partij voor de Vrijheid neemt deze mensen wél serieus. Daarom zullen we blijven strijden voor Nederland en dus tégen de islamisering. Fijn weekend en tot volgende week!


dit las ik dus op zijn site.van de ene kant is het een beetje rasictisch maar gelijk heeft hij zeker.ga zeker op hem stemmen.er staan nog veel meer slechte dingen over de islam op zijn site.zou het eens gaan lezen als ik jullie was.wel interresant

Mensen die geloven dat Jezus Christus de zoon van God is, moeten volgens de Koran bestreden worden
waarin opgeroepen wordt niet-moslims af te slachten
 
dit las ik dus op zijn site.van de ene kant is het een beetje rasictisch maar gelijk heeft hij zeker.ga zeker op hem stemmen.

Tja... maar juist op dat punt vind ik hem te ver gaan en verliest hij mijn stem. Ik vind hem zeer goede standpunten hebben en ik vind het heerlijk hoe hij provoceert en de Kamer durft toe te spreken op een manier die ze niet gewend zijn, maar waarom steeds maar weer en steeds maar weer over de islam? Nederland kent grotere problemen dan dat.
 
Tja... maar juist op dat punt vind ik hem te ver gaan en verliest hij mijn stem. Ik vind hem zeer goede standpunten hebben en ik vind het heerlijk hoe hij provoceert en de Kamer durft toe te spreken op een manier die ze niet gewend zijn, maar waarom steeds maar weer en steeds maar weer over de islam? Nederland kent grotere problemen dan dat.

heb je het over de files of over de handenvolgeld belasting die betaald moet worden.nederland heeft indd grotere problemen maar dit is ook een groot probleem als je het mij vraagt.
 
Nou ja, ik blijf erbij, de islam is het probleem niet. De 'straatterroristen' (zoals Wilders dat zo mooi zegt) echter wel. Deze hebben echter niets met de islam te maken, wel met een slechte opvoeding.
De islam zorgt ook niet voor belastingverhoging of files. De islam zorgt er ook niet voor dat mijn oma de straat niet meer op durft. Wilders slaat hier de plank dus gewoon mis, maar kan nu niet meer terug.

Angst voor islam :roflol:
 
Waarom moet het zo'n geheim zijn om te weten wie wat geflikt heeft? Tegenwoordig is het zelfs stoer om openlijk over je detentieperiode te praten, dus waarom dan niet met je stoere bek op een website.



Wat geld betreft, ik word er schijt- en schijtziek van, dat die gasten in een penitentiaire inrichting vaak meer kanalen hebben dan ik, een menukaart, altijd schone, frisse lakens, vers gezette koffie, fijn kunnen kleuren en kleien en dat de hele teringbende dan lekker door de belastingbetaler wordt betaald.
Uitkleden die handel en gewoon weer op straat denderen.

Precies wat je zegt: een job zoeken en opnieuw beginnen. Klaar.

We nemen de voorbeeld van een pedo. Echt een normaal leven gaat hij niet meer kennen als je zijn actie online zet. Wordt ie waarschijnlijk wekelijks bezocht door aggresievelingen die hem wel willen afslaan, slechte sfeer in omgeving, noem maar op. Dan vraag ik me af wat je hiermee wil bereiken ?
Ok, die pedo heeft een leven al serieus wat kapot gemaakt(slachtoffer), maar met zo'n maatregel maak je 2 levens kapot.

Als je alles berooft(of een groot stuk van zijn vermogen) van iemand (proces en detentie kosten niet niks me dunkt), dan moet je niet verwachten van iemand dat ie met volle moed opnieuw een frisse start zal maken.
 
Back
Naar boven