MuscleMeat

Ehsan Jami = PWNED (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn persoonlijke mening. Niet mee eens?

Euhm ik val jou niet aan hoor integendeel.
Het stuk wat ik quotte laat zien dat hetgeen wat Spiermans toont niet klopt en dat geloofsafval of geloofslaster totaal niet gewaardeerd wordt dus zijn artikel rammelt aan alle kanten.
Ik neem aan dat ze in Iran dezelfde koran lezen als Spiertje.
 
Dat is echt erg, doodstraf voor het afvallen van het geloof.

Het was geen aanval hoor mop. ;)
 
Achterlijk volkje, elkaars moskeeën opblazen en elkaar uitmoorden mogen ze doen, maar dan daar aub en niet in de beschaafde wereld
 
Zo, wat ben je scherp!

(Let weer op de woordspeling.)

Ik denk dat Spiertje zijn Döner mes scherper is:D
Die mooie kebab-boer doet het moslim zijn zo mooi voorkomen, maar ja als je er vanaf stapt ga je dood en als je het veroordeeld ook.
En dan zeggen dat de westerlingen niet sporen, maar ondertussen zitten die falafel boeren wel alle westerse meisjes na te fluiten.
 
Die islamtopics en andere topics die daar op uitdraaien beginnen me zolangzamerhand echt te vervelen zeg. Wordt een beetje eentonig:yawn:
 
Ik ben benieuwd naar maandag.
 
Moslims beginnen ook te vervelen:yawn:
 
Nou Spiertje, dit is wel het ultieme bewijs zeg. En ik altijd maar denken dat er problemen waren met de islam!

Inderdaad. Die Jami beledigt en beweerd dat moslim's geweldadig zijn, en vervolgens wordt hij door 3 moslim jongeren in elkaar geslagen. Waar heeft die Jami het überhaupt over met zijn smerige leugens?
 
Volgens mij is Jami in elkaar geslagen, omdat hij een hele groep generaliseerde en beledigde. Niet omdat hij van zijn geloof is afgestapt.

Dat daar in andere landen de doodstraf op staat is hun probleem.
 
Volgens mij is Jami in elkaar geslagen, omdat hij een hele groep generaliseerde en beledigde. Niet omdat hij van zijn geloof is afgestapt.

Dat daar in andere landen de doodstraf op staat is hun probleem.

LOL.als MB hier aan de macht komt en je gelooft niet in aliens word je afgemaakt.haha maar nu ff sirieus.

ik snap niet hoe het zover kan komen dat je afgemaakt word als je niet gelooft.er zijn toch best mensen die niet geloven daar ?
 
Back
Naar boven