AndroidHealthClinic

de nieuwe wintermode

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
wat vind jij van de nieuwe wintermode en ga je ze dragen? Na horizontale streepjes die iedereen het voorbije seizoen ongetwijfeld is opgevallen en nog steeds trendy is wordt er een nieuwe trend gelanceerd. h&m, esprit, c&a, jbc, .... wie wat online googled of dit weekend is gaan rondlopen in de stad heeft ze ongetwijfeld zien hangen...
voor degenen die niet weten over wat ik het heb ... truien met ruitjes !!! ruitjes en nog eens ... ruitjes!! Mooi of zooi? ouderwets of trendy? vrouwelijk of mannelijk of allebei?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat soort truien zijn niet aan mij besteed :D
 
Wat een stelletje vieze faggots op die foto zeg.

Nee zo'n :gay: truitje is ook niks voor mij.
 
één woord: :gay:
alleen voor breezah's weggelegd
 
Alleen het sjaaltje ontbreekt nog :D
 
ik was wel voor de trend van horizontale streepjestruien maar dit is gewoon ouderwets!!!! ik durf wedden dat elke bompa wel zo een trui heeft liggen alhoewel ik die trui op die voorlaatste foto wel schattig vind maar dat kan ook aan het meisje liggen dat em draagt :D
 
Dit is het toch niet helemaal, he. Maar ja, ik zal voor kerst wel weer leuke geruite sokjes krijgen ofzo.
 
niet mijn ding nee, was dit eind jaren 80 ook al eens niet mode ?
lijkt me echt iets voor fags

toch bedankt voor de tip : nu kan ik m'n moeder alvast zeggen dat ze met dit niet moet komen opdraven als kerstcadeautje ;)
 
kan leuk zijn, maar op de foto's vind ik echt niks.

Trouwens dat verschijnsel wat mode heet is niet echt aan mij besteed! Wat ik mooi vind trek ik aan
 
Ik vind het er wel oké uitzien, alleen dan gewoon voor overdag. Absoluut niet voor feestjes en partijtjes. ;)

Moet wel zeggen dat die kleding nogal "kakkerig" overkomt... Voor de hockey boy's zeg maar. :D
 
Ik vind het er wel oké uitzien, alleen dan gewoon voor overdag. Absoluut niet voor feestjes en partijtjes. ;)

Moet wel zeggen dat die kleding nogal "kakkerig" overkomt... Voor de hockey boy's zeg maar. :D

hee niks mis met hockey! :D
 
och nee toch.kunnen zo mensen zich weer een bij elkaar horende groep voelen.belachelijk.ik koop wel gewone sweet shirt of truien.:D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


die zou ik nog wel dragen, rest niet...
 
Uit de tijd.

Vind het niets hebben zulke truien..
 
Zo nieuw is deze mode niet hoor.. vorig jaar was het al mode.. dit is vorig jaar de markt op gekomen.
 
Back
Naar boven