MuscleMeat

@Spiertje16!!! Vraag over de Islam! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nee ben geen jood.maar jij bent een zielig ventje om daar een grapje over te maken.al die miljoenen mensen die dood zijn gegaan.laten ze jou in een gaskamer stoppen kijken of je dan nog leuke grappen hebt.:D

Hoe zijn die 6 miljoen joden aan hun einde gekomen dan? Door gifgas of door slechte humor?

Slechte grappen hebben nog nooit iemand vermoord, intolerantie wel.
 
Klopt niet helemaal....


Joden - Wikipedia
De meeste Joden komen voort uit een volk dat leefde in Israël... Het is dus idd geen ras maar eerder bewoners van een bepaald land, het geloof kan hen binden maar hoeft niet.
ja als het op wikipedia staat, moet het wel waar zijn :rolleyes:
 
Hoe zijn die 6 miljoen joden aan hun einde gekomen dan? Door gifgas of door slechte humor?

Slechte grappen hebben nog nooit iemand vermoord, intolerantie wel.
misschien was de holocaust een slecht grapje???
 
:roflol:

Karma hou je tegoed.:roflol:
 
Hoe zijn die 6 miljoen joden aan hun einde gekomen dan? Door gifgas of door slechte humor?

Slechte grappen hebben nog nooit iemand vermoord, intolerantie wel.

haha je bent 39 en je maakt zon grapje.dat zegt toch genoeg lijkt me ofniet ?
 
haha je bent 39 en je maakt zon grapje.dat zegt toch genoeg lijkt me ofniet ?

ik ben 29.
Jou zegt het kennelijk genoeg? Mij helaas niet, dus leg even uit. Wat zegt mijn grapje in relatie tot mijn leeftijd.

Weet je wat, eerst leren kruipen voordat je kan lopen. Dus leg eerst maar eens uit of je mijn opmerking überhaupt begrijpt (dus los van mijn leeftijd).

De rol van belerende hufter gaat me prima af, al zeg ik het zelf. Ik denk dat ik dit nog wel effe vol ga houden, ik wordt DBB's nieuwe DBC. :)
 
misschien was de holocaust een slecht grapje???

neuh, een sluwe truuk om de duitse bevolking tot 1 geheel te kneden. Je weet wel, een gezamelijke vijand vebroederd.

Volgens mijn opa had die truuk in heel europa gewerkt als de economische omstandigheden net zo slecht als in duitsland waren geweest, omdat de joden in die tijd nergens erg geliefd waren (dankzij hun gesloten cultuur?).

De enorm slechte economische omstandigheden in Duitsland zijn weer de schuld van de gealieerden van w.o.1. Ze waren machtig genoeg om Duitsland eenzijdig de schuld te geven van w.o.1 en zo erg zware economische sancties op te leggen. (sailaint detail is dat er in ieder geval 1 britse minister is geweest die hier op tegen was omdat het volgens hem erg gevaarlijk is om een land alles af te pakken).

De schuldvraag van w.o.2 is niet zo zwartwit als de meeste mensen denken.
Wat niet wegneemt dat er geen enkel excuus is om 6 miljoen joden te vermoorden (machiavelli en een hele rits wereldleiders denken daar vrees ik anders over).
 
:roflol:

Karma hou je tegoed.:roflol:

Nou heb ik wel een vraagje voor jou
Voel jij je cyan, als turk zijnde veel gemakkelijker bij Nederlanders of bij Turken?
In de omgang iig, en niet zeggen dat maakt niet uit of evenveel want weet zeker dat het niet zo is
 
omfg, alle allochtonen willen met een knokpartij een onenigheid oplossen. :roflol:

En de lui die een tijd geleden elkaar overhoop staken in Enschede (500 meter bij m'n vorige woning vandaan) vanwege een krat bier? En een jaar daarvoor een schietpartij?

Allochtonen? Nee, dacht het niet. Maar ja, dat zijn dan weer marginale autochtonen zeker.... En die vind je niet onder allochtonen, want die zijn immers allemaal marginaal.

Hafid Bouazza is een allochtoon en toch heb ik niet het idee dat hij a. agressiever is dan de gemiddelde DBB'er en b. de gemiddelde DBB'er ook maar 10% van z'n taalkundig vermogen heeft.

Hafid Bouazza zou in alle rechtmatigheid dus kunnen zeggen dat Nederlanders een semi-analfabetisch en pseudo-vredelievend volkje zijn? (wat mij betreft wel, met name op het gebied van het analfabetisme ook minder bezijden de waarheid dan 'allochtonen maken je af als je ruzie met ze hebt')

Ach ja, angst, haat en wijsheid lijken schijnbaar vaak op elkaar...

Grappig, je lijkt wel op een bepaalde politicus uit het kabinet.. mag jij raden welke ;) Elk weekend is het raak, vooral hun eer mag niet worden aangetast want kijk uit dan pakken ze je. Met 20 man tegelijk de helden .... Kom eens naar bijv. Almere..., Alkmaar, Rotterdam , zelfs in het mooie plaatsje Heiloo waar ik vandaan kom hebben we gezeik en verloedering van een aantal wijken. Mag jij raden welke bevolkingsgroepen daar verantwoordelijk voor zijn....

En gast lul toch niet zo wijs de hele tijd, ik kan alleen maar zeggen hoe ik het ervaar..... en dit is mijn ervaring op het gebied van onze islamitische allochtoonse medemens.

Wat was het ook alweer??? Als je iets laten we zeggen 50 keer meemaakt ben je imo een knappe jongen als je dan nog steeds geen conclusie kunt trekken. Voor mij is het dan geen uitzondering meer, helaas.

Ik wil je aanraden om de 1ste uitzending van boerka's en bimbo's nog een keer te kijken. Voor mij spreken de uitspraken van de halalsletten boekdelen.... En zij vertegenwoordigen toch de Islamitische levensT hier in Nederland, of ze willen het iig zo overlaten komen.
 
Grappig, je lijkt wel op een bepaalde politicus uit het kabinet.. mag jij raden welke ;) Elk weekend is het raak, vooral hun eer mag niet worden aangetast want kijk uit dan pakken ze je. Met 20 man tegelijk de helden .... Kom eens naar bijv. Almere..., Alkmaar, Rotterdam , zelfs in het mooie plaatsje Heiloo waar ik vandaan kom hebben we gezeik en verloedering van een aantal wijken. Mag jij raden welke bevolkingsgroepen daar verantwoordelijk voor zijn....

En gast lul toch niet zo wijs de hele tijd, ik kan alleen maar zeggen hoe ik het ervaar..... en dit is mijn ervaring op het gebied van onze islamitische allochtoonse medemens.

Wat was het ook alweer??? Als je iets laten we zeggen 50 keer meemaakt ben je imo een knappe jongen als je dan nog steeds geen conclusie kunt trekken. Voor mij is het dan geen uitzondering meer, helaas.

Ik wil je aanraden om de 1ste uitzending van boerka's en bimbo's nog een keer te kijken. Voor mij spreken de uitspraken van de halalsletten boekdelen.... En zij vertegenwoordigen toch de Islamitische levensT hier in Nederland, of ze willen het iig zo overlaten komen.

offtopic : waneer komt dat erop en op welke zender?
 
Back
Naar boven