Fitness Seller

Ehsan Jami = PWNED

Bezoekers in dit topic

LOL.als MB hier aan de macht komt en je gelooft niet in aliens word je afgemaakt.haha maar nu ff sirieus.

ik snap niet hoe het zover kan komen dat je afgemaakt word als je niet gelooft.er zijn toch best mensen die niet geloven daar ?

Nou nee dus. :rolleyes:
 
Onder andere. In de moslimcultuur is het not done om niet te geloven. Het geloof wordt je van jongs af aan bijgebracht, tegen wil en dank zou ik bijna zeggen.
 
geloof is kansloos, get a brain, god is zo 2006
 
Waarom zoeken ze niet gewoon een job?

Dat zou nog eens een idee zijn.
 
Waarom zoeken ze niet gewoon een job?

Dat zou nog eens een idee zijn.

zei ik ook al in een topic.dan zijn ze eens ergens anders mee bezig.
 
Ik heb gisteren die Jami reportage gezien en hij heeft natuurlijk 100% gelijk, hij vindt het zelf ook jammer dat het nu allemaal om zijn figuur gaat ipv de kern van de zaak (dat men vrij is om niet meer te geloven). Eigenlijk is het ongelooflijk hoe ver het al gekomen is met islam in Nederland, het lijkt steeds duidelijker te worden dat je dat geloof beter kwijt dan rijk bent, er komen niets dan problemen van.

En spier: hij beledigd helemaal niemand opzettelijk, hij zegt alleen dat er dingen in de koran staan die gewoon achterlijk zijn (ja vrouwen mogen slaan is achterlijk, PUNT.)
 
Vrijheid van meningsuiting is een kostbaar goed. Als ik de Moslim een achterlijke cultuur vind, mag ik dat gewoon zeggen. Iedereen die zich hier beledigd door voelt, adviseer ik om te vertrekken naar land van oorsprong.
 
Vrijheid van meningsuiting is een kostbaar goed. Als ik de Moslim een achterlijke cultuur vind, mag ik dat gewoon zeggen. Iedereen die zich hier beledigd door voelt, adviseer ik om te vertrekken naar land van oorsprong.

:roflol: monsteradvies
 
heee wie zei ookalweer 'ik heb het recht om te beledigen'

groet
 
het beste advies tot dus ver. :D

Of mischien het domste en achterlijkste
Dus iedereen die zich beledigd voelt door vrijheid van meningsuiting moet lekker gaan verhuizen?
Wow, je bent een intellectueel van acadamisch niveau zeg:roflol:
 
Slaat idd nergens op, het gaat natuurlijk over geweld/moord als reactie op beledigd voelen.
 
Of mischien het domste en achterlijkste
Dus iedereen die zich beledigd voelt door vrijheid van meningsuiting moet lekker gaan verhuizen?
Wow, je bent een intellectueel van acadamisch niveau zeg:roflol:

dank je :)
 
Of mischien het domste en achterlijkste
Dus iedereen die zich beledigd voelt door vrijheid van meningsuiting moet lekker gaan verhuizen?Wow, je bent een intellectueel van acadamisch niveau zeg:roflol:

nee , alleen de moslims . wel goed lezen he ;)
 
Of mischien het domste en achterlijkste
Dus iedereen die zich beledigd voelt door vrijheid van meningsuiting moet lekker gaan verhuizen?
Wow, je bent een intellectueel van acadamisch niveau zeg:roflol:

Als men de discussie niet wil aangaan en gaan dreigen met geweld of ervan gebruik maken, heb je imo hier niets te zoeken en moet je wegwezen.
 
Of mischien het domste en achterlijkste
Dus iedereen die zich beledigd voelt door vrijheid van meningsuiting moet lekker gaan verhuizen?
Wow, je bent een intellectueel van acadamisch niveau zeg:roflol:

Nee, alle inwoners van een dorp die een afvallige doodslaan met stenen die zijn hoogbegaafd:rolleyes:
Het gaat er om dat een moslim alles maar kan doen als gevolg van zijn geloof ( eerwraak, vrouw in elkaar slaan enz,enz ), terwijl hij te gast is in een ander land waar andere geschreven wetten zijn!
Prima dat je gelooft, maar voor huiselijk geweld of eerwraak gelden de Nederlandse wetten.
Als je daar niet aan wil doen dan ga je maar vertrekken naar je werkeloze medebrada's in Marokko.
 
Nee, alle inwoners van een dorp die een afvallige doodslaan met stenen die zijn hoogbegaafd:rolleyes:
Het gaat er om dat een moslim alles maar kan doen als gevolg van zijn geloof ( eerwraak, vrouw in elkaar slaan enz,enz ), terwijl hij te gast is in een ander land waar andere geschreven wetten zijn!
Prima dat je gelooft, maar voor huiselijk geweld of eerwraak gelden de Nederlandse wetten.
Als je daar niet aan wil doen dan ga je maar vertrekken naar je werkeloze medebrada's in Marokko.

:o
 
Nee, alle inwoners van een dorp die een afvallige doodslaan met stenen die zijn hoogbegaafd:rolleyes:
Het gaat er om dat een moslim alles maar kan doen als gevolg van zijn geloof ( eerwraak, vrouw in elkaar slaan enz,enz ), terwijl hij te gast is in een ander land waar andere geschreven wetten zijn!
Prima dat je gelooft, maar voor huiselijk geweld of eerwraak gelden de Nederlandse wetten.
Als je daar niet aan wil doen dan ga je maar vertrekken naar je werkeloze medebrada's in Marokko.

Waar de **** heb je het over man:roflol:
Hij insinueert dat iedereen die zich beledigd voelt als moslim, heeft hier nik ste zoeken.
Dus als iemand tegen een moslim zegt je cultuur en geloof is achterlijk en hij voelt zich niet beledigd dan mag hij lekker blijven, tering hahah:roflol:
En als hij zich beledigd voelt , tjah dan is het natuurlijk een terrorist, wat jezelf beledigd voelen is gewoon niet mensenlijk natuurlijk:rolleyes:
 
Back
Naar boven